Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć .

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć . <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Marco
PostWysłany: Nie 13:42, 28 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2205
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Ja zamiast opasek użyłem taśmy izolacyjnej. Jedno koło-jedna rolka taśmy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Nie 14:48, 28 Paź 2012 Temat postu:


Gość




Inżynier napisał:
Dawno mnie tu nie było........

Cytat:
W sportowych zawieszeniach tak sie robi. Wszystko na sztywno na łozyskach. drgania maja tłumić amortyzatory a nie gómy. nie mam zbyt miłych wspomnien co do efektu shimmee... Sam jestem ciekawy co z tego wyjdzie.


Scorpi piszesz takie głupoty że ręce opadają. Naucz się najpierw dynamiki a potem serwuj takie wypowiedzi na forum.
Guma ma za zadanie tłumić drgania o dużej częstotliwości bardzo niskich amplitudach. Taka jakby wibroizolacja od tego właśnie typu drgań. Skoro umyślnie usuwasz elementy gumowe z zawieszenia to pożegnaj się właśnie z tłumieniem tego typu drgań. A i zważ na to co Ci Jaca napisał bo te właśnie drgania są bardzo szkodliwe dla konstrukcji nośnej pojazdu.... przekonasz się sam.... po czasie..... proponuję na wstępie wzmocnić główkę ramy i elementy łożyskowane.

A amortyzatory to kolego już inna para kaloszy i służą zupełnie innym celom..... i z pewnością drgań rozwalających główkę ramy i łożyskowania w zawieszeniu nimi nie wytłumisz - od tego mamy gumę w zawieszeniu..... ja to bym mu jeszcze dołożył trochę gumy a Ty ją sobie usuwasz..... dziwne myślenie. O komforcie jazdy nie wspomnę.

Nie jestem zwolennikiem żadnego typu przeróbek bo inżynierzy projektujący ten motocykl wiedzieli co chcieli osiągnąć i myślę że im się to udało, więc proponuję samemu coś zaprojektować od podstaw niż przerabiać cokolwiek. A może po prostu kupić coś szybszego i wtedy będziesz miał frajdę z tych 20 kucyków czy ile ich tam ma być. Nie jestem także zwolennikiem demolowania zabytkowego charakteru jakiegokolwiek zabytkowego pojazdu, ale życzę Ci wytrwałości w poprawianiu mądrzejszych od siebie którzy ten motocykl wymyślili.
Powodzenia.......

Obręcze kolorystyką coś odbiegają od oryginału. Nypli nie cynkujemy. Piasty spolerowane zgodnie z oryginałem. Mruga



\\\\\\\\\\już pisałem o takich osobach na forum.... nie interesuja mnie twoje zale. Robie po swojemu. Szkoda tłumaczyć.
Powrót do góry
mm8255
PostWysłany: Sob 21:56, 07 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Jak jest z kolorami z palety RAL?
Jaki kolor na ramę, jaki na osłonę łańcucha i obręcze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Strona 10 z 10

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć .
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group