Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć .

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć . <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Jaca
PostWysłany: Nie 11:03, 24 Cze 2012 Temat postu:


Gość




A jak chcesz wcisnąć stożki w miejsce misek? Wspawać redukcję i przetoczyć?
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Nie 19:41, 24 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Można dostać łożyska storzkowe o wymiarach 47 25 15. Sa troszke wyzsze ale to nie problem. najwiekszym problemem jest sztyca 24 a łożysko 25 ale wszystko jest do zrobienia.
Powrót do góry
Jaca
PostWysłany: Nie 20:11, 24 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Sztyca to żaden problem. Wystarczy wytoczyć odpowiednie bieżnie. Ale ja dalej nie rozumiem jak chcesz wcisnąć stożek w prostą główkę ramy. Chodzi mi o powierzchnię styku.
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Nie 20:56, 24 Cze 2012 Temat postu:


Gość




bierznie łzyska stozkowego półda w miejsce misek oryginalnych łożysk.

MAm dostęp do tokarki wiec nie bedzie z tym problemu i bedzie to wieczne rozwiazanie.

NA allegro jest do sprzedania przód podobnie przerobiony co swiadczy o tym ze mozna...




Ostatnio zmieniony przez scorpi dnia Nie 20:56, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Pon 20:45, 25 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Dzisiaj rozszprychowałem koła. Wziołęm sie troszeczke za polerke bebnów i przerobiłem przedni beben na tylny rozwiercając otwory pod szpilki zabieraka.



















Polerka wstepna tylnego bebna i przeszlifowany przedni z grubsza....

Teraz dylemat co robić z ffelgami. te które mam można uznać ze ich niemam bo sie nienadaja do jazdy. Kupic chromowane nowe proste po 120 pln normalnej szerokosci czy chinskie po 50 pln 8 mm za waskie czy jeszcze innaczej szukać orginalnych i malowac proszkowo lub chromowane od cezety po taniosci jakims cudownym sposobem zdjąc z nich chrom i dać w proszek... temat do rozmyslania.... Najlepiej było by kupic orginalne ale w jakim stanie bedą??? jak w takim jak moje to mija sie to z celem...[img][/img]


Ostatnio zmieniony przez scorpi dnia Pon 20:46, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
cinek89
PostWysłany: Pon 21:06, 25 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kotlin

Efekt super. Najlepiej poszukaj jakichś używek, 18'' jest jeszcze sporo na rynku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Wto 6:47, 26 Cze 2012 Temat postu:


Gość




tylko jaka pewnosc bede miał ze nie są w opłakanym stanie? Mam już takie 3.
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Wto 9:16, 26 Cze 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Najlepiej jakbyś gdzieś w pobliżu swojej miejscowości znalazł, co byś mógł osobiście obejrzeć, bo tak to przy zakupie musisz się umówić na ewentualny zwrot i stratę kasy na wysyłce. A co właściwie z tymi twoim jest nie tak ??
Hmm efekt wstępnej polerki jest zaje...fajny, mógłbyś zdradzić czym to zrobiłeś ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Wto 14:31, 26 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Moje felgi są strasznie pokrzywione i po podbijane od krawezników. JEyne co mogłoby im pomuc to solidna młotkoterapia.

Co do polerki to zamontowałem beben w uchwycie tokarki i jechałem papierami 180 400 i 500 zeby wyrównac wrzery i nierównosci. Po tym pasta polerska na szmacie i taki oto efekt wyszedł. Bedzie trzeba to poleciec jeszcze jakims papierem 1000 1500 i 2000. Może to nada im lepszy połysk.
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Pią 21:06, 29 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Dzisiaj dopolerowałęm bebny. Może nie są idealne ale stwierdziłęm ze po złożeniu i tak niebedzie dojscia zeby to przepolerowac wiec sie ładnie zasniedzieje i bedzie jak orginał.





Uchwyty kierownicy tez zostały przepolerowane.

Blokada tylnego hamulca została potraktowana szczotką druciana z powodu bardzo nie równej powierzchni odlewu.


Ostatnio zmieniony przez scorpi dnia Pią 21:10, 29 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
holipa
PostWysłany: Pią 23:35, 29 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

pomysł z tokarką jest bardzo dobry , sam stosowałem Wesoly

kawał filcu + pasta tempo i nie za szybkie obroty , 30 minut i bęben śliczny jak lusterko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Sob 19:23, 30 Cze 2012 Temat postu:


Gość




/destp do tokarki bardzo pomaga przy renowacji i o wiele skraca jej czas.
Powrót do góry
holipa
PostWysłany: Sob 20:24, 30 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

a zebyś wiedział , szlifierka stołowa + sprzęcik z tarczą do polerowania/szlifowania też

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 15:11, 01 Lip 2012 Temat postu:







scorpi napisał:
Normalni bo rozumieją ze mozna zrobic stary motocykl troszke ulepszajac go i przystosowując bardziej do dzisiejszych czasów nie odbierając mu swojej legendy . Nie wyganiają z forum przy tym itd...

Nikt cię nie wygania z forum no nie dramatyzuj nad sobąprzewala oczami . Nie rozumiem "troszke" go ulepszając skoro orginal ma 9 KM a ty chcesz mu walnąć 20KM!! Zalamany . W orginale shlka fajnie daje sobie rade:D . Jak chcesz troszke to wypoleruj kanaly tak jak masz podane w ksiazkach i daj spokój maszynie. Wiater ma ponad 12 koni i mu rama pęka w kilku miejscach tak samo jak magneto. Dziwisz się ze każdy krytykuje twój pomysl ale pewnie ty wiesz lepiej Kwasny


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 15:14, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Nie 19:25, 01 Lip 2012 Temat postu:


Gość




Polerki to bzdura... Ja wiem swoje. Ludzie poleruja doloty i komore wału i po co? Przecierz na matowej powierzchni paliwo lepiej odparowuje oprzez co jest bardziej palne.... piłują tłoki od spodu i po co? znam przypadek gdy wg opracowań sałki wszystko zrobione i shlka nie trzyma wolnych obrotów.... Z silnika WSK 125 wyciągali ponad 30 koni w silnikach gokardów. Z shlki mozna wydobyć wiele wiecej.... Ale ja chce ją nieco usprawnić bez przesady zostawiając orginalny wyglad zewnetrzny.


Prosze wiecej nie poruszać tematu mojego silnika bo naprawde mam dosyć tych wszystkich opini... sam sie bede uczył na własnych błedach...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny Strona 3 z 10

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć .
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group