Autor |
Wiadomość
|
holipa
|
Wysłany: Nie 20:42, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
to może ucz się na silniku WSK a nie elciowym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
cinek89
|
Wysłany: Pon 9:13, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kotlin
|
Cytat: |
Polerki to bzdura... Ja wiem swoje. Ludzie poleruja doloty i komore wału i po co? Przecierz na matowej powierzchni paliwo lepiej odparowuje oprzez co jest bardziej palne.... piłują tłoki od spodu i po co? znam przypadek gdy wg opracowań sałki wszystko zrobione i shlka nie trzyma wolnych obrotów.... |
Tu masz rację, ale w modyfikacji dolotów nie tyle chodzi o polerkę na błysk, co o wyrównanie krawędzi i usunięcie uskoków na łączeniach. Kanały najlepiej zostawić wygładzone papierem ściernym 400.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
scorpi
|
Wysłany: Pon 18:52, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
polerki srerki i inne bajerki to amatorka... Lepsze osiągi mozna zyskac zamontowaniem zaworu membranowego lub przepustnicy obrotowej ale juz mniejsza o to.... zostawmy temat silnika...
Puki co znalazłem gościa co mi pomaluje rame wachacze przód i puszke narzedziową na czarno metoda proszkową za ok 150 pln... to chyba dobra cena....???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CZESIO1958
|
Wysłany: Pon 20:30, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2083
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Da się wytrzymać,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
scorpi
|
Wysłany: Nie 13:03, 08 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Obejzałęm rame i moim oczom ukazało sie ciekawe zniekształcenie.
Ktoś usilnie dokrecał luzne podnuzki kierowcy.
Za pomoca noza tokarskiego z otworem , szpilki 12mm i kilku nakretek rama zaczełą przypominać swój dawny kształt.
NAstepnioe rama została wyspawana w newralgicznych punktach i czeka na szlifowanie i malowanie piecowe.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
scorpi
|
Wysłany: Śro 0:28, 25 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Z racji tegop ze moje felgi orginalne nadaja sie na smietnik znalazłem felge prawie jak orginał a zapewne lepiej wykonaną... Jest to felga od jawy 350. ilosc szprych sie zgadza kierunek otworów na nyple równierz. felga jest tylko troszke szersza od orginalnej ale to chyba nawet lepiej biorac pod uwage to ze chinskie sa o 9 mm wezsze i nienadaja sie do niczego. Koło od jawy kupiłem na allegro za całe bagatela 8 pln. felga w chromie pojdzie do piaskowania i malowania proszkowego. czarna na zdjeciach to orginał shl.
Kupiłem tez przednie koło razem z szczekotrzymaczem który miałem uszkodzony w swojej shl za całe 30 pln. czekam na przesyłke i mam nadzieje ze kioło bedzie tak samo równiótkie jak to od jawy. W razie w mam jeszcze drógie koło od jawy któe tez oge wykozystac do przeszprychowaniana przód. a oto kilka fotek na których mozna porównać sobie czym sie róznią te felgi. Rawki od jawy to chyba najlepszy pomysł tani i solidny który niebedzie az tak bardzo odbiegał od orginału a powinnop to jeszcze lepiej działać. Dodam ze jawoskie nyple sa na wiekszy kluczyk niz shlkowskie i wyglądaja na solidniejsze a pasuja na gwint orginalnych szprych od shl.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CZESIO1958
|
Wysłany: Śro 7:57, 25 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2083
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Ta rama wymagala by dokladnego sprawdzenia geometri.
Po takim uszkodzeniu i prostowaniu trudno powiedzieć czy się nie zwichrowała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
scorpi
|
Wysłany: Czw 1:42, 26 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
suha jezdziła prosto wiec powinno być ok.... Zobaczymy co z tego bedzie... Myśle ze przy prdukcji tez nikt nie sprawdzał geometrii tych ram tylko masowo klepali motocykle....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 8:51, 26 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2083
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Niby tak ale tam spawali te ramy na stole ustawczym.
I mimo wszystko były kontrolowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
scorpi
|
Wysłany: Czw 17:34, 26 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Teoretyzujesz troszke.... to nie był jakiś dzwon. tylko lekkie wygiecie któe wróciło na swoje miejsce....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CZESIO1958
|
Wysłany: Czw 21:38, 26 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2083
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Dobra
Jak dla Ciebie to bylo lekkie wygięcie to się nie bede odzywał
I tyla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jaca
|
Wysłany: Czw 21:47, 26 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
A nie miałeś przypadkiem zakładać felg 19"? Chyba że ja o czymś nie wiem i w Jawie 350 były montowane „dziewiętnastki”.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
scorpi
|
Wysłany: Pią 0:40, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
zakłądam 18 cali. To ma być motocykl do jazdya nie do patrzenia i wytakania ze to czy tamto nie orginalne.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jaca
|
Wysłany: Pią 6:43, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
To na 19" się nie da jeździć?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
scorpi
|
Wysłany: Pią 23:00, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
Oj czepcie sie tramwaja... Zakłądam 18 bo tak mi pasuje. Niemoge dostać 19 w normalnej cenie i już.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|