Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć .

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć . <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Jaca
PostWysłany: Pią 23:08, 27 Lip 2012 Temat postu:


Gość




Scorpi ile Ty masz lat?
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Wto 6:59, 28 Sie 2012 Temat postu:


Gość




Jaca napisał:
Scorpi ile Ty masz lat?



28 a co to przesłuchanie? czy z grzeczności pytasz?

Dzisiaj załątwiłem dróie koło od jawy które juz zostało rozszprychowane. fela prosta i solidna lekko przyrdzewiałą ale itak idzie do prochu.

Kilka dni temu przyszła paczka z przednim kołem z którego nadaja sie do uzytku dekiel z chamulcem oraz szprychy i mysle ze za 30 pln było warto.




W najblizszych dniach oddam do malowania proszkowego na czarno :

rama wachacze puszka nazedziowa przedni zawias stopka centralna mocowanie silnika.

na szaro lub srebrno (jak było w orginale????) :

felgi , półka , osłona łańcucha, blacha siedzenia.

Trzeba sie brac powoli za oczyszczenie i przepolerowanie elementów do ocynku. Można oddać jak są ale efekt bedzie lepszy po przepolerowaniu.



Nysple zostawiam jawoskie bo są solidniejsze i na wiekszy kluczyk niz od shl.[/img]


Ostatnio zmieniony przez scorpi dnia Wto 15:31, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Jaca
PostWysłany: Wto 8:57, 28 Sie 2012 Temat postu:


Gość




scorpi napisał:

28 a co to przesłuchanie? czy z grzeczności pytasz?


Z grzeczności.

Elementy o które pytasz były srebrne.

Podstawa siodła była czarna.
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Wto 15:32, 28 Sie 2012 Temat postu:


Gość




a to dobrze wiedziec. wiec siodło tez na czarno:D
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Czw 0:23, 30 Sie 2012 Temat postu:


Gość




No i coś sie ruszyło. zawiozłem czesci do malowania proszkowego:

na czarno:

rama
wachacz przedni
wachacz tylni
przednie zawieszenie
puszka narzedziowa
mocowanie aku
stopka centralna
mocowanie silnika
podstawa siedzenia
stelaz pod kufry od hondy

na srebrno :
felgi
osłona łańcucha
półka przedniego zawieszenia

Za wszystko ok 300 pln z mozlizym małym poslizgiem, okaze sie do odbioru w przyszłym tygodniu. To chyba dobra cena:)

Do tego u tego samego gościa moge zrobić ocynki i szkiełkowanie elementów aluminiowych z tym ze robi on to szkiełkowanie bardziej na gładko i bardzo łatwo utrzymać to w czystości. Troche sie napolerowałem bebnó ale szkiełkowanie bardziej pod orginał wiec kwestia do przemyslenia.
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Czw 10:28, 30 Sie 2012 Temat postu:


Gość




Rozebrałem siedzenie przed oddaniem blachy do proszku. wymagała troszke cykania migomatem bo boczne blachy lekko odstawały.




Brakuje mi blaszek do mocowania paska... Może ktoś ma sprzedać albo dorobić czy co kolwiek innego zebym stał sie posiadaczem takich blaszek?
Powrót do góry
Pawlasty
PostWysłany: Czw 10:36, 30 Sie 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1301
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Ja mam takie dwie blaszki, ale raczej w średnim stanie. Zrobię dzisiaj zdjęcia i Ci podeśle Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Śro 1:13, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Gość




Dzisiaj troszke posortowałem klamoty. Zkompletowałem szprychy z nyplami i rozebrałem co sie dało by oddać do ocynku. mniejsze elementy i sróbki mocza sie w słoiku z benzyna a jutro moze uda sie to przeczyscic.

Dzem o smaku shl:



ocynki:



czesc chromów:



czesci kół do szkiełkowania i tu pytanie... co ze sprezynami? ocynk piaskowanie i malowanie czy tylko wyczyscić?



I jeszcze jedno pytanko...

Czy ktoś ma moze do sprzedania prawy podnuzek kierowcy??? ja mam jakis toporny nie orginalny i szukam takiego jak nalezy Wesoly


Ostatnio zmieniony przez scorpi dnia Śro 1:14, 05 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Marco
PostWysłany: Śro 8:35, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2205
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Sprężyny możesz oddać do ocynku lecz myślę że nie jest to konieczne. Wystarczy je dobrze wyczyścić i przed zamontowaniem pokryć warstwą smaru stałego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Śro 18:18, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Ja swoich sprężyn nie cynkowałem, jednak jeśli to zrobisz to na pewno nie zaszkodzi Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Czw 21:58, 06 Wrz 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1301
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Ja swoich nie cynkowałem. Zebrałem dokładnie brud, który się tam nagromadził i przed zamontowaniem pokryłem je smarem ŁT4, jak zaleca Pancewicz Wesoly Choć cynkowanie powinno przedłużyć ich żywot jeśli chodzi o korozję, ale raczej nie uchroni przed pęknięciem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Sob 14:03, 08 Wrz 2012 Temat postu:


Gość




Właśnie odebrałem częsci z malowania proszkowego. Moim zdaniem wyszły elegancko bez barana nawet z połyskiem. Koszt malowania wszystkich gratów ze zdjęć to 260 pln i jeszcze gosc mi przywiózł do garazu Wesoly full profeska. czas oczekiwania 10 dni , normalnie mówi ze trwa to szybciej. dla porónania w sąsiedniej firmie w koszalinie malowanie samej gołej ramy to 150 pln.

Ocynki oraz elementy alu do szkiełkowania w trakcie przygotowań. Trzeba bedzie zaczac kupować jakies gómki i inne duperele. z tym ze ocynkó niemoge zrobic zanim nie nabede prawego podnuzka kierowcy.




















Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Sob 14:11, 08 Wrz 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Bajer! Utwierdzam się jeszcze bardziej w robieniu proszku na ramie mojego M10.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Sob 14:48, 08 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

proszek to jedyna słuszna opcja jeśli chodzi o ramę Wesoly

dla przykładu kaśkę mam praktycznie całą w proszku (poza szprychami i kilkoma chromami)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Sob 17:35, 08 Wrz 2012 Temat postu:


Gość




Holipa, a Ty malowałeś coś kiedyś SAM od A do Z że się wypowiadasz jako autorytet w tej sprawie?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny Strona 5 z 10

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć .
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group