Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć .

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć . <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
scorpi
PostWysłany: Wto 23:19, 19 Cze 2012 Temat postu:


Gość




A mi zal Ciebie jak to czytam. Faktycznie lepiej jak oddam go na złom. To nie sokół 1000 z wozem... Chce zeby wrócił na drogi a wam tylko zal i krzywda.... zachowajcie dla siebie takie opinie...

Mamy takie same pasje , kochamy motocykle a gdzie tylko sie nie obejze wszystkim zal i zle ze chce odnowić stary poczciwy motocykl. Może faktycznie oddam go na złom , kupie se golfa dwójke, załoze mu z przodu pług do sniegu z tyłu półke na kwiatki i z 8 głosników od rubina na półke , dresik z paskami i adaśki , wtedy bede ziom i nikomu nie bedzie zal mojej golfiny.

Opanujcie sie ludzie.

Jeszcze kilka takich opini i chyba skasuje konto na tym forum skoro tacy mili i przyjazni jestescie....

sory za offtop ale naprawde niechce mi sie nikogo przekonywać do swoich racji....


Ostatnio zmieniony przez scorpi dnia Wto 23:19, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Pawlasty
PostWysłany: Śro 0:05, 20 Cze 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Scorpi nie denerwuj się, rób swoje Mruga Większość ludzi na tym forum, jak i ja sam, jest za przywróceniem Elce jak najwięcej oryginalności. Ale jest ich jeszcze na tyle dużo, że można sobie pozwolić na lekkie modyfikacje, które nie dość, że będą praktycznie niezauważalne, być może poprawią właściwości motocykla, więc czemu nie spróbować? A nóż wyjdzie z tego coś dobrego.

Wiadomo, że jakbyś chciał do Sokoła dospawać skrzynie ładunkową to połowa padłaby na zawał, ale wzmocnienie silnika czy zastosowanie innego łożyskowania w SHL nie powinno wzbudzać takiej niechęci. Każdy robi tak jak może i tak jak potrafi. Czy trzeba być mechanikiem, żeby zrobić sobie motocykl? To ma być pasja, która daje radość, a jak wchodzę na forum i czytam niektóre wypowiedzi to aż się wszystkiego odechciewa. Po to jest to forum, żeby dzielić się doświadczeniami, przekazywać wiedzę i pomóc komuś a nie krytykować z góry na dół.

Mam nadzieję, że uda Ci się zrobić to co planujesz. Nawet jeśli nic z tego nie wyjdzie, zawsze można dokupić części, zrobić tak jak fabryka i wszyscy będą zadowoleni. Choć może nie wszyscy bo zaraz pojawią się tacy, co powiedzą, że kolejna SHL zrobiona na ideał.... ale żyjemy w Polsce i tutaj nic mnie już nie zdziwi... Pozdrawiam Scorpi i powodzenia Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Śro 9:03, 20 Cze 2012 Temat postu:


Gość




scorpi napisał:
Może faktycznie oddam go na złom…


Jak go jeszcze nie rozwierciłeś, to go od Ciebie kupię. Mruga


Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Śro 9:04, 20 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
cinek89
PostWysłany: Śro 9:20, 20 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kotlin

Wszyscy tak piszą, żeby zrobić na oryginał itd. Ciekawe ile oryginalności jest w Waszych SHL-kach.
Raz widziałem WSK w remoncie. Wszystko na oryginalnych częściach, tylko PRL i wszystko nowe, łącznie ze skrzynią, cylindrem, pojedynczymi śrubkami itd. Koleś władował w to kupę pieniędzy, ale efekt naprawdę super.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Śro 10:45, 20 Cze 2012 Temat postu:


Gość




cinek89 napisał:
Ciekawe ile oryginalności jest w Waszych SHL-kach.


A co to jakaś licytacja?

Przestańcie uprawiać publicznie tą mentalną masturbację. Scorpi nie zachowuj się jak człowiek paradoksu. To nie „nasza-klasa” gdzie każdy Cię poklepie za zdjęcia z Egiptu. Chciałeś opinii to ją dostałeś, a że Ci nie pasuje…

Z drugiej strony cytując pewnego fizyka: „Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajduje się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi.” Powodzenia.


Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Śro 10:46, 20 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 11:56, 20 Cze 2012 Temat postu:







dobra Scorpi, nie gniewaj się... Masz szacunek że chcesz wyremontowac SHL-kę. Zamieszczasz fotki swojego weterana na forum to tym samym narazasz się na opinię... A że pisesz że zmnieniasz w zawieszeniu wszelkie elementy metalowo- gumowe na lożyska to jest to zwykly tuning który nie jest mile widziany na tym forum. A zaslaniasz się "względami bezpieczeństwa"lub wyjezdzasz stereotypami na temat nowych części. O tuningowaniu juz unikatowego i zabytkowego silnika na 20 KM nie wspomnę... widzę z pózniejszych postów ze strzelasz focha na forum gdy temat się rozwinąl. Pozdrawiam
Powrót do góry
kry1994
PostWysłany: Śro 14:05, 20 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dubienka/Chełm

Scorpi a skąd weźmiesz tłok wossnera pasujący do shl? Zrobisz na zamówienie czy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piter
PostWysłany: Czw 16:15, 21 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarki k/Częstochowy

A ja tam Ciebie scorpi popieram Mruga. Jest jeszcze tego na tyle ze zawsze można wrócić do oryginałuMruga . Każdy robi wedle własnego uznania Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Czw 23:14, 21 Cze 2012 Temat postu:


Gość




scorpi napisał:
Jednak jest jeszcze pare normalnych osób na tym forum...

[...]

Co chce zrobić to i tak zrobie mimo opini pedantów.


Pare normalnych ludzi, ponieważ Cie popierają ?? A reszta to już nienormalnie? Wesoly Gratuluję myślenia. Jak Ci to miejsce nie pasuję, to nikt Cie tu na siłe nie trzyma Wesoly
Co do pomysłu. Też go nie popieram, bo jak chcesz mieć niezawodny, mocny motocykl to kup sobie Japonię.. a zostaw tą SHL w spokoju..Z tego silnika góra 15 KM można wyciągnąć, tak, żeby za bardzo nie skrócić jego żywotności, a ty chcesz 20 KM z niego robić.
Hmm "pedanta" tutaj nie widzę ani jednego, bo z tych osób co się wypowiedziały, mało kto ma 100% oryginalny motocykl i szczegółów się nie czepiają.
Powrót do góry
Jaca
PostWysłany: Pią 0:54, 22 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Stożki były montowane w Triumph'ach, może tam sobie załóż konto? Wesoly
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pią 11:37, 22 Cze 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

scorpi napisał:
Jednak jest jeszcze pare normalnych osób na tym forum...

[...]

Co chce zrobić to i tak zrobie mimo opini pedantów.


Pare normalnych ludzi, ponieważ Cie popierają ?? A reszta to już nienormalni? Wesoly Gratuluję myślenia. Jak Ci to miejsce nie pasuję, to nikt Cie tu na siłe nie trzyma Wesoly
Co do pomysłu. Też go nie popieram, bo jak chcesz mieć niezawodny, mocny motocykl to kup sobie Japonię.. a zostaw tą SHL w spokoju..Z tego silnika góra 15 KM można wyciągnąć, tak, żeby za bardzo nie skrócić jego żywotności, a ty chcesz 20 KM z niego robić.
Hmm "pedanta" tutaj nie widzę ani jednego, bo z tych osób co się wypowiedziały, mało kto ma 100% oryginalny motocykl i szczegółów się nie czepia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pią 11:38, 22 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Sob 0:19, 23 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Normalni bo rozumieją ze mozna zrobic stary motocykl troszke ulepszajac go i przystosowując bardziej do dzisiejszych czasów nie odbierając mu swojej legendy . Nie wyganiają z forum przy tym itd...

Co do japońca to nie musze kupować bo już mam.

Ręce opadają... szkoda coś wogole pisać bo zaraz znajdzie sie 10 krytykantów którzy swoje shlki załatwili tak jak były właściciel mojej....


Ostatnio zmieniony przez scorpi dnia Sob 0:21, 23 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Jaca
PostWysłany: Sob 6:50, 23 Cze 2012 Temat postu:


Gość




scorpi napisał:

… swoje shlki załatwili tak jak były właściciel mojej....


„Tak” czyli jak?

Bo dla mnie np. obciachem jest „rzucanie” wyjętym silnikiem po podłodze.
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Sob 18:37, 23 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

"Scorpi" skończ te przepychanki słowne i zacznij działać nikt z nas nie ma w 100% oryginalnych motocykli każdy z nas robił innym nakładem finansowym i z innym podejściem, jednemu będzie się to podobało innemu nie i trzeba się z tym pogodzić.
Powiedz tak szczerze czy nie lepiej by było kupić gdzieś starą ramę bez dokumentów i na niej próbować takie eksperymenty wsadzić później silnik i całość przetestować. Teraz jak zaczniesz to nie masz odwrotu a jak coś nie wyjdzie to pozostanie Ci przebijanie numerów.
Każdy z nas ma prawo komentować taka jest rola forum a niestety to nie jest "Polska Jazda" gdzie każdy napisze : Spoko sprzęt daje 100/10 wpadnij do mnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Nie 0:32, 24 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Ramy nie przerabiam nic poza wspomnianymi łożyskami któych i tak nie widać Wiec niema sensu budowac drógiego motocykla. Pozatym pomysł z podniesieniem mocy narazie jest pomysłem. Narazie chce doprowadzić nadwozie do stanu uzywalnosci a dopiero moge mysleć czy robić coś dalej.

Dzisiaj miałem chwilke i zdjąłem opony z kół. Niestety rawki nie nadają sie już do niczego... no chyba ze do wózka dla jakiegoś złomiarza.



Do tego tylny bęben jest tak wyorany ze wątpie w skutecznośc hamowania tylnego koła...



Tu przyszła mi myśl ... Mam dwie piasty przednie w dobrym stanie i chyba w przedniej nawierce otwory w miejscach do tego przygotowanych , wkrece tam kołki do zębatki i tak powstanie beben tylni z dobrą bierznia chamulcową. Bebny były produkowane takie same na przód i tył, rużnią sie tylko tym ze tylny jest powiercony i ma wkrecone szpilki zabieraka.



Ostatnio zmieniony przez scorpi dnia Nie 0:42, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny Strona 2 z 10

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1964 scorpi ... długie zmagania czas zacząć .
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group