Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 20, 21, 22  Następny
remont SHL M11W dudek83 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Czw 21:56, 21 Lut 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Ocynk naprawdę ładnie wyszedł, przygotowywałeś graty do tego?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 21:58, 21 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Czw 22:00, 21 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

W którym miejscu na Piłsudskiego jest ten zakład???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pią 9:43, 22 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

[link widoczny dla zalogowanych]

Umyłem tyko w ropie i trochę wgniecenia potraktowałem papierem. Generalnie z ocynkiem to jest tak, że im głatsza powierzchnia tym lepiej to wygląda. Jak są wżery to wychodzi matowo więc warto wyszlifować.


szczesk muszę przyznać, że miałeś rację z tym że w sinenblokach guma jest skręcana podczas pracy wahacza ( ja myślałem, że oś obraca się w mniejszej tulejce). Trochę poczytałem na ten temat tak z ciekawości i już wiem że tulejki metalowo gumowe maja nawet określony maksymalny kąt skrętu.
Jak to mówią SZACUKEN Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Pią 10:57, 22 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pią 22:07, 22 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Urządzenie z cylku " dzieci nie róbcie tego w domu" Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]

Trochę roboty będzie z polerowaniem tych piast. Bardziej mi chodzi o uzyskanie gładkiej powierzchni, niż na połysku. Zobaczę jak to będzie wyglądało po samym papierze bez pasty polerskiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Sob 1:03, 23 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

W ten sposób chyba krawędzi na robisz papierem..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Sob 21:13, 23 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Zastanawiam się czy polerować jeszcze czy zostawić taki półmat?
[link widoczny dla zalogowanych]
Z ciekawych rzeczy to powiem wam, że bardzo dobrze, że wpuściłem te piasty na obroty bo tylna ma takie cholerne bicie, że cały stół mi drgał. Jak mierzyłem to chyba ok 1mm bicia na na takiej małej średnicy. Nie wiem co tam się wydażyło, że taka krzywa jest, ale chyba lepiej nie wiedzieć co z tą elką robili. Już wziełem drugą z innego koła, ale straciłem sporo czasu na rozszprychowanie i umycie. Niestety powierzchnia bębna jest tragiczna i muszę dać do przetoczenia.
Jakbym nie sprawdził, zaszprychował i założył oponę to dopiero bym się wkurzył.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
M17Kamil
PostWysłany: Nie 2:27, 24 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Izbiska

Co to masz za tarcze na tej wiertarce>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 11:33, 24 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Zwykła z rzepą na papier ścierny. Ważne że skuteczne - piasta osiąga dość duże obroty, myśle że min 1000 obr/min. Jak tą krzywą piastą zaczeło telepać to sie troche wystraszyłem bo trzęsło całym stołem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Sob 22:09, 02 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

W tygodniu odebrałem chromy. Niby ładnie to wygląda, ale nie będę nikomu polecał tej firmy bo na niektórych rzeczach, szczególnie śrubach widać wrzery po rdzy, więc nie chciało im się doszlifować powierzchni. Tam gdzie była powierzchnia ładna to i chrom ładnie wyszedł. Jest nauczka, że jak się chce żeby było dobrze to trzeba samemu przygotować powierzchnię.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj zasprychowałem koła. Nie wiem czemu przy świetle w moim garażu ten srebrny na zdjęciach wychodzi jakoś dziwnie. W rzeczywistości obręcze nie różnią się zbytnio od tego srebrnego z baku. Bębny przetoczone, ale żeby było super to będzie trzeba jescze przetoczyć szczęki na wymiar bębnów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak wyglada osprzęt kierownicy w mojej elce Zly Niestety osprzęt do wiatra ciężko kupić, już raz się nadziałem i kupiłek klamki, które nie pasują. Uchwyty zawiozę do spawania w poniedziałek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trochę się pobawiłem młotkiem i stare klamki można będzie zamontować Wesoly a jak się trafią kiedyś lepsze to kupię drugie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sami widzicie jak skatowana elka mi się trafiła, wszystko w ch...m stanie. rama, błotniki, piasty, osprzęt. Wszystko skatowane. Jak ja zadroszczę tym co wyciągneli shlki po dziadku w dobrym stanie i komletne. Praktycznie tylko odmalować, pochromować i już. A ja mam jeszcze silnik nieruszony i boję się co znajdę w środku bo nawet kopniak jest przyspawany Kwasny a to już przesada.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Sob 22:13, 02 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Te klamki to fajnie poklepałeś Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Sob 22:25, 02 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Wesoly dzięki.
Ale klepanie to taki skrót. W rzeczywistości to było powolne odginanie rozgrzanych klamek nad kuchenką gazową, żeby nie popękały. A także przeszligowanie najpierw grubszym papierem na wiertarce, żeby usunąć wgniecenia a potem polerowanie. Jeszcze nie dokończyłem polerować, ale i tak zostaną jakieś glębsze rysy bo w wiatrowskich klamkach nie ma z czego zbierać. No chyba żeby nadspawać i potem szlifować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Sob 23:12, 02 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

dudek83 napisał:
W tygodniu odebrałem chromy. Niby ładnie to wygląda, ale nie będę nikomu polecał tej firmy bo na niektórych rzeczach, szczególnie śrubach widać wrzery po rdzy, więc nie chciało im się doszlifować powierzchni. Tam gdzie była powierzchnia ładna to i chrom ładnie wyszedł. Jest nauczka, że jak się chce żeby było dobrze to trzeba samemu przygotować powierzchnię.
[link widoczny dla zalogowanych]
.




A gdzie oddawałeś chromy?.
Też muszę przetoczyć tylną piastę bo ma już głębokie rysy Smutny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 8:58, 03 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

GAL-WACH w Warszawie na Zabranieckiej
Generalnie dobra firma. Tam gdzie była ładna powierzchnia to i chrom ładny. Szklanki i kierownica są super. Najgorzej z małymi elementami - po prostu nie chciało im się szlifować dupereli. Gdybym wiedział to sam bym to zrobił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Nie 12:44, 03 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

A dużo krzyknęli za chromowanie tych elementów???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 12:57, 03 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

370 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 20, 21, 22  Następny Strona 10 z 22

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group