Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Następny
remont SHL M11W dudek83 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
dudek83
PostWysłany: Nie 14:05, 26 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

tak i jeszcze zostało ze 20 cm. Mogliby dać 8 złączek to jeszcze pod bakiem coś by się pomocowało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 21:45, 26 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Wołti napisał:
Opaski fajne, z tym, że takie "dziurkowane" stosowane były od '68 roku (według katalogu części). Wcześniej były takie gumowe. Ale... kto by się tym przejmował Mruga

W mojej z 66 wszystkie opaski były dziurkowane, a wątpię żeby ktoś to kiedyś zmieniał
dudek83 napisał:

Jakby Marek wiedział, że tak łatwo można przerobić te zamki od WSKi to by mi pewnie ich nie sprzedał Jezyk

Sprzedał by, sprzedał Mruga W swojej Helci mam oryginalne. To że leżały bezużytecznie od lat u mnie, a Tobie się przydały to mnie cieszy najbardziej.
Forum jest po to by sobie pomagać Hyhy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Nie 21:59, 26 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Nie 23:00, 26 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

marcoM11 napisał:

Forum jest po to by sobie pomagać Hyhy

Pewnie ze tak. Ja juz czekam 6 miesiecy na obiecany gaznik od kolegi z forum. Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 23:03, 26 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

To tylko źle świadczy o kledze z forum Kwasny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Wto 21:21, 11 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Niestety po powrocie z rajdu w Mińsku musiałem się pożegnać z moim żelowym akumulatorem Kwasny Był takich wymiarów, że musiałem go zamontować w pionie ( kapslami na boku) i nie wytrzymał drgań. Zrobiła się z niego grzechotka.
W niedzielę na giełdzie na służewcu kupiłem zwykły akumulator, który idealnie pasuje w uchwyt w wiatrze. tym razem wymiary pozwoliły na pogłożenie miękkiej gumy pod akumulator i powinien być bardziej odporny na drgania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rurkę odpowietrzającą wyprowadziłęm pod silnik, żeby kwas się nie wylał na lakier.

Miał ktoś akumulator tej firmy? jak z trwałością?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Wto 21:29, 11 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Pią 6:31, 21 Cze 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Ja miałem żelowy firmy nitro,jak śmigałem było oki a jak gazela postała pół roku to szlag go trafił,ale kolega zadzwonił wcześniej i mi powiedział kupiłem w Niemczech zwykły firmy Varta 12V 8ah narazie jest oki mam taki w BMW F650 już rok i jest git.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 19:40, 04 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

No i stało się. Tak dobrze żarło i zdechło Smutny
W piątek jechałem do Wołomina zrobić przegląd u Zientary i nagle coś zadzwoniło i silnik zdechł. Było to tym bardziej wkurzające, że przez ostatnie 500 km praktycznie nic się nie działo oprócz wymiany żarówki i podładowania akumulatora. Byłem zadowolony, że moto jest pewny na trasę do Kielc na zlocik.
Początkowo powiedziałem, że niech stoi i gnije, ale dzisiaj mi przeszło i zdjełem cylinder. Okazało się, że pękło ucho od pierścienia zygera zabezpieczającego sforzeń i wcieło się w tłok i pierścień.
Ten gość z brzeskiej mnie namówił na zygery, że niby lepsze od zabezpieczeń z drutu. Swoją drogą trochę luźno siedziały w rowkach bo mają 1mm grubości a rowki 1,5mm i mogły troche latać i nastąpiło pęknięcie od drgań. W tłokach nowej produkcji rowki są już 1mm a więc przygotowane pod zygery ( stare zabezpieczenia nie wpadają w rowki)

[link widoczny dla zalogowanych]

Całe szczęście, że cylinder się nie porysował - zfazuję tylko kanały bo trochę o tym poczytałem.
Chę zamówić nowe pierścienie ze skutera bo u arleka są jakieś dziadoskie bez fazek, ale napiszcie mi co zrobić z tymi zabezpieczeniami sforznia - co wy stosujecie? Dodam, że teraz założę tłok nowej protukcji z Almotu ( z datą na denku) i tam są rowki 1 mm. Więc może dać zygery, ale jakieś markowe ze sklepu z łożyskami a nie z niewiadomego źródła?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Nie 19:42, 04 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pipi
PostWysłany: Nie 19:53, 04 Sie 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Ja mam zabezpieczenia z drutu i spisują się, szykuj sprzęt i wpadaj do Mińska na WARKOT 15 września :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 16:32, 05 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Z tego co mi wiadomo to nie powinno się stosować zegerów do tłoka. Są za mało elastyczne i nie tak jak "drut zabezpieczający" nie sprężynują tak mocno. Nie polecam, a dodatkowo chyba nawet w Panacewiczu jest o tym wzmianka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Sob 12:07, 10 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

problem w tym, że tłoki almotu maja rowki zrobione po zygery i zabezpieczenie z drutu nie wpada dobrze i mógłby wypaść. Teraz kupiłem zygery w sklepie z łożyskami i ciasno siedzą w rowkach w tłoku. Najgorsze jest to, że nie można jużmkupić pierścieni prima. Wszędzie sie pokończyły zapasy. Zostałem zmuszony zastosować rzemiochę. Pofazowałem je tylko osełką tak jak primy i pofazowałem kanały w cylindrze. Na razie zrobiłem 50 km i jak zajrzałem przez wydech to pierścienie nadal całe :-) wydaje mi się nawet że jest wieksza kompresja na tym tłoku bo jest ciasniejszy niż ten co miałem z prlu. Przegląd przeszła bez problemu, może dlatego ze sprawdzał tylko numery i swiatła :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Sob 18:13, 10 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

dudek83 a co innego miał sprawdzać skoro tylko kilka stacji diagnostycznych w kraju ma stanowiska dla motocykli ? Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Sob 20:00, 10 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

A hamulców nie są w stanie sprawdzić na rolkach od samochodów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 21:16, 10 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Dudek88 a gdzie kupowałeś tłoki almotu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 21:25, 10 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Hamulce na przeglądzie motocykla może sprawdzić podczas jazdy próbnej, powinien sprawdzić także luzy na kołach. Moja Gazela jak miała przegląd to nawet jej z przyczepy nie ściągnąłem bo, jak powiedział facet, "Widać że jest sprawna". Sprawdził tylko numery.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Sob 21:35, 10 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

dudek83 niewiem jakie tam u was mają rolki , ale ja raczej słabo to widzę.

mruty u nsa diagności nie ryzykują jazd próbnych na motocyklach. ewentualnie sprawdzają czy na postoju hamulce trzymają po wciśnięciu Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Następny Strona 20 z 22

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group