Autor |
Wiadomość
|
dudek83
|
Wysłany: Nie 14:05, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
tak i jeszcze zostało ze 20 cm. Mogliby dać 8 złączek to jeszcze pod bakiem coś by się pomocowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 21:45, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wołti napisał: |
Opaski fajne, z tym, że takie "dziurkowane" stosowane były od '68 roku (według katalogu części). Wcześniej były takie gumowe. Ale... kto by się tym przejmował |
W mojej z 66 wszystkie opaski były dziurkowane, a wątpię żeby ktoś to kiedyś zmieniał
dudek83 napisał: |
Jakby Marek wiedział, że tak łatwo można przerobić te zamki od WSKi to by mi pewnie ich nie sprzedał |
Sprzedał by, sprzedał W swojej Helci mam oryginalne. To że leżały bezużytecznie od lat u mnie, a Tobie się przydały to mnie cieszy najbardziej.
Forum jest po to by sobie pomagać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Nie 21:59, 26 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szept z sali
|
Wysłany: Nie 23:00, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
marcoM11 napisał: |
Forum jest po to by sobie pomagać |
Pewnie ze tak. Ja juz czekam 6 miesiecy na obiecany gaznik od kolegi z forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 23:03, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
To tylko źle świadczy o kledze z forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Wto 21:21, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Niestety po powrocie z rajdu w Mińsku musiałem się pożegnać z moim żelowym akumulatorem Był takich wymiarów, że musiałem go zamontować w pionie ( kapslami na boku) i nie wytrzymał drgań. Zrobiła się z niego grzechotka.
W niedzielę na giełdzie na służewcu kupiłem zwykły akumulator, który idealnie pasuje w uchwyt w wiatrze. tym razem wymiary pozwoliły na pogłożenie miękkiej gumy pod akumulator i powinien być bardziej odporny na drgania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rurkę odpowietrzającą wyprowadziłęm pod silnik, żeby kwas się nie wylał na lakier.
Miał ktoś akumulator tej firmy? jak z trwałością?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Wto 21:29, 11 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniekgazela
|
Wysłany: Pią 6:31, 21 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MIESBACH
|
Ja miałem żelowy firmy nitro,jak śmigałem było oki a jak gazela postała pół roku to szlag go trafił,ale kolega zadzwonił wcześniej i mi powiedział kupiłem w Niemczech zwykły firmy Varta 12V 8ah narazie jest oki mam taki w BMW F650 już rok i jest git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Nie 19:40, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
No i stało się. Tak dobrze żarło i zdechło
W piątek jechałem do Wołomina zrobić przegląd u Zientary i nagle coś zadzwoniło i silnik zdechł. Było to tym bardziej wkurzające, że przez ostatnie 500 km praktycznie nic się nie działo oprócz wymiany żarówki i podładowania akumulatora. Byłem zadowolony, że moto jest pewny na trasę do Kielc na zlocik.
Początkowo powiedziałem, że niech stoi i gnije, ale dzisiaj mi przeszło i zdjełem cylinder. Okazało się, że pękło ucho od pierścienia zygera zabezpieczającego sforzeń i wcieło się w tłok i pierścień.
Ten gość z brzeskiej mnie namówił na zygery, że niby lepsze od zabezpieczeń z drutu. Swoją drogą trochę luźno siedziały w rowkach bo mają 1mm grubości a rowki 1,5mm i mogły troche latać i nastąpiło pęknięcie od drgań. W tłokach nowej produkcji rowki są już 1mm a więc przygotowane pod zygery ( stare zabezpieczenia nie wpadają w rowki)
[link widoczny dla zalogowanych]
Całe szczęście, że cylinder się nie porysował - zfazuję tylko kanały bo trochę o tym poczytałem.
Chę zamówić nowe pierścienie ze skutera bo u arleka są jakieś dziadoskie bez fazek, ale napiszcie mi co zrobić z tymi zabezpieczeniami sforznia - co wy stosujecie? Dodam, że teraz założę tłok nowej protukcji z Almotu ( z datą na denku) i tam są rowki 1 mm. Więc może dać zygery, ale jakieś markowe ze sklepu z łożyskami a nie z niewiadomego źródła?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Nie 19:42, 04 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pipi
|
Wysłany: Nie 19:53, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Ja mam zabezpieczenia z drutu i spisują się, szykuj sprzęt i wpadaj do Mińska na WARKOT 15 września :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 16:32, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Z tego co mi wiadomo to nie powinno się stosować zegerów do tłoka. Są za mało elastyczne i nie tak jak "drut zabezpieczający" nie sprężynują tak mocno. Nie polecam, a dodatkowo chyba nawet w Panacewiczu jest o tym wzmianka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 12:07, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
problem w tym, że tłoki almotu maja rowki zrobione po zygery i zabezpieczenie z drutu nie wpada dobrze i mógłby wypaść. Teraz kupiłem zygery w sklepie z łożyskami i ciasno siedzą w rowkach w tłoku. Najgorsze jest to, że nie można jużmkupić pierścieni prima. Wszędzie sie pokończyły zapasy. Zostałem zmuszony zastosować rzemiochę. Pofazowałem je tylko osełką tak jak primy i pofazowałem kanały w cylindrze. Na razie zrobiłem 50 km i jak zajrzałem przez wydech to pierścienie nadal całe :-) wydaje mi się nawet że jest wieksza kompresja na tym tłoku bo jest ciasniejszy niż ten co miałem z prlu. Przegląd przeszła bez problemu, może dlatego ze sprawdzał tylko numery i swiatła :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Sob 18:13, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
dudek83 a co innego miał sprawdzać skoro tylko kilka stacji diagnostycznych w kraju ma stanowiska dla motocykli ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 20:00, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
A hamulców nie są w stanie sprawdzić na rolkach od samochodów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Sob 21:16, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Dudek88 a gdzie kupowałeś tłoki almotu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Sob 21:25, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Hamulce na przeglądzie motocykla może sprawdzić podczas jazdy próbnej, powinien sprawdzić także luzy na kołach. Moja Gazela jak miała przegląd to nawet jej z przyczepy nie ściągnąłem bo, jak powiedział facet, "Widać że jest sprawna". Sprawdził tylko numery.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Sob 21:35, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
dudek83 niewiem jakie tam u was mają rolki , ale ja raczej słabo to widzę.
mruty u nsa diagności nie ryzykują jazd próbnych na motocyklach. ewentualnie sprawdzają czy na postoju hamulce trzymają po wciśnięciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|