Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] 1968 Szept z sali.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Następny
[M11W] 1968 Szept z sali. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
szept z sali
PostWysłany: Pon 20:24, 03 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Oczywiscie, ze tak, najlepiej przyklejony, coby nikt nie szukal.
Bardzo by sie taki poradnik przydal krok po kroku, dla takich laikow jak ja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Wto 20:26, 04 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Masz na myśli który zapłon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Wto 20:30, 04 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

CDI, modul, bez znaczenia. Cokolwiek, co zastapi ten wynalazek z krecacym sie plastikiem po krzywym walku. Cos, co zastapi wiecznie psujace sie kondensatory, topiace sie platynki, cos co nam da odpowiedni kat wyprzedzenia zaplonu na wolnych, jak i wysokich obrotach. Wiem, ze zahacza o utopie, ale moze jest cos takiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Sob 13:59, 03 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Ostatnia jazda sezonu zakonczyla sie rozpieprzeniem pierscionkow, zniszczeniem tloka i porysowaniem cylindra. Aktualnie w trakcie remontu.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Sob 15:51, 03 Lis 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

szept z sali napisał:
Ostatnia jazda sezonu zakonczyla sie rozpieprzeniem pierscionkow, zniszczeniem tloka i porysowaniem cylindra. Aktualnie w


Standard jednostki w2a Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 18:16, 03 Lis 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2231
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Tylko współczuć Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Omen
PostWysłany: Sob 18:22, 03 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Uuuuu.. Smutny Współczuje! Chociaż tyle że po sezonie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Sob 18:30, 03 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

I tak mialem sie za niego zabrac zima. Planowalem go otworzyc i porobic wszystko na tip top, wiec wielkiego zalu nie mam. Mysle, ze jezeli cos, to tylko mnie zmotywowalo do dzialania. Dodatkowo mam chyba namiary na kolesia, ktory ma zapasy tlokow i cylindrow z epoki, wiec szczescie w nieszczesciu. Prosze, tylko mnie nie pytajcie co tyo za gosc, bo sam narazie nie wiem, kolega go zna i ma z nim zlapac kontakt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Sob 18:57, 03 Lis 2012 Temat postu:


Gość




echh niema to jak s32:D
Powrót do góry
Jaca
PostWysłany: Wto 11:28, 06 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

scorpi napisał:
echh niema to jak s32:D


Możesz mi wyjaśnić co to ma do rzeczy?

Szept, daj znać jak będziesz szukał porządnych pierścieni bo te „Wiadomo Jakiej Firmy” to dyskwalifikacja na starcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Wto 11:37, 06 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Jaca napisał:
scorpi napisał:
echh niema to jak s32:D


Możesz mi wyjaśnić co to ma do rzeczy?

Szept, daj znać jak będziesz szukał porządnych pierścieni bo te „Wiadomo Jakiej Firmy” to dyskwalifikacja na starcie.

Spoko- dzieki za oferte, czekam na odpowiedz w sprawie tloka, jak tylko bede wiedzial co i jak to sie odezwe. Dzisiaj odebralem przesylke z nowym kolankiem, bo moje bylo juz nie pierwszej swiezosci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Wto 13:15, 06 Lis 2012 Temat postu:


Gość




Silniki wiatrowskie w shl i wsk miały to do siebie ze potrafiły pekać pierscienie i blokować silnik robiąc przy tym demolke w cylindrze. Było to bardzio niebezpieczne bo potrafiło zblokować koło przy wiekszych predkosciach. Prawdopodobnie za szeroki kanał wydechowy był czy coś takiego, niepamietam ale kazdy mechanik motocyklowy z tamtych lat potwierdzi ze rtak było no i do tegop ta nieszczesna skrzynia biegów.... Ale za to jest moc:D
Powrót do góry
Jaca
PostWysłany: Wto 13:31, 06 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

scorpi napisał:
kazdy mechanik motocyklowy z tamtych lat potwierdzi ze rtak było


To ja w takim razie znam zupełnie innych mechaników z tamtych lat.

scorpi napisał:
nieszczesna skrzynia biegów....


Kolejny mit, jak wygrzewanie tłoków w oleju.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Wto 13:31, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Wto 14:55, 06 Lis 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

Jaca akurat wygrzewanie tłoków w oleju coś daje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Wto 15:02, 06 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Dla Ciebie na pewno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Następny Strona 6 z 14

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] 1968 Szept z sali.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group