Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] 1968 Szept z sali.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Następny
[M11W] 1968 Szept z sali. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Wto 22:23, 23 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

szept, ale spójrz też na jakość wykonanych obecnie części... A SHL nie sprzedawaj. Kiedyś będziesz na pewno żałowac..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Wto 22:27, 23 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Jedno co zaluje to Junaka kiedys. Mialem pieknego z koszem w orginale i puscilem za grosze. Tej SHL nie bede zalowal. Motor jak kazdy inny z epoki PRL. Owiany legenda, ale tak naprawde ilu z nas jest zadowolonych ze swoich SHL-ek? Ja nie wybralbym sie na niej dalej niz 10 km teraz, a wiec po co mi taki motocykl?
Mam jej dosc. Jestem pewien, ze jak naprawie sprezyne kopniaka, to co innego siadzie w przeciagu 2 tygodni.
A sprezyne naprawie, juz zamowilem, ale musze czekac 2 tygodnie na dostawe, a sezon ucieka. Patrze jak inni jezdza na swoich japonczykach i Rometach, a ja pcham.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Wto 22:40, 23 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Ja jestem zadowolony ze swojej SHLki Wesoly . Już 3 sezon i jeszcze nic poważnego się nie popsuło. Jedyne co, to właśnie ta nieszczęsna sprężyna i wymiana tarcz sprzęgła. Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 22:48, 23 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Wiesz co szep?
Jak zaczynałem przygodę z SHL to klnąłem na nią jak głupi, w rzece już nie raz chciałem ją utopić Wesoly Ale kończyło to się tak, że odstawiłem ją na jakiś czas, a potem znowu męczyłem. To mnie wręcz motywowało. Poza tym np. moje problemy były z nie wiedzy.(przez głupią fajkę, przez jakieś 2 sezony, więcej pchałem SHL niż nią jeździłem, a po wymianie fajki problemy jak ręką odjął, aczkolwiek dzięki temu poznałem zapłon od podstaw i gaźnik)
I im bardziej wiatr w oczy, tym bardziej się w niego pcham do dziś (choćby te moje nieszczęsne blachy beznadziejnie pomalowane) Wesoly
Także nie łam się ! Wymień sprężynkę i walcz dalej, a SHL z czasem Ci to wynagrodzi bezawaryjną jazdą Wesoly
Poza tym decydując się na SHL czy inny PRLowski motocykl musisz być tego świadom, że to nie Japonia. Tu się majstruje cały rok, sezon w sezon.
Swoją drogą Junaki też idealne nie były. Nowy Junak potrafił się pocić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Wto 23:48, 23 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Ja motocykle PRL-u znam, bo mialem ich kilka- np. 2 Junaki, 2 Pannonie, Gazele, MZ 250, ale tez i Honde Cub 90, Honde 125, Vespe 125 PX, wiec skale porownawcza mam niejako. Jezdzilem tez na innych sprzetach kolegow. Jestem chyba na takim etapie zycia, ze wole jezdzic niz dlubac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 9:29, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

A tak teoretycznie ile byś za nią chciał?
Ja już w swoją kupę kasy włożyłem i wiem, ze jakbym ją chiał sprzedać to pewnie nawet za koszty remontu by się nie zwróciło. A ty w sam silnik 1000 włożyłeś i tanio nie kupiłeś.
Nawet jakby ktoś ci dał 5 tyś to i tak średnio się ci opłaca. Może lepiej ją zakonserwować i postawić w garażu na 30 lat. Kiedyś nabierze wartości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Śro 9:34, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Mysle, ze 5.5 tys by mnie skusilo do sprzedazy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 9:38, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Szczerze mówiąć, gdybym wiedział, że remont tyle wyjdzie kasy i czasu to bym nie kupował wraku za 1000 tylko kupił twoją w oryginale za 5,5 tyś. Myślę, że to dobra cena za wiatra w oryginale, ale teraz jestem zblokowany finansowo i muszę skończyć co zaczełem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Śro 9:51, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

Nie strasz mnie holera jasna bo i ja swoją opchnę i kupię coś co od reki jeżdzi
Tak naprawdę to niestety jest sprzęt przy którym niestety trzeba sporo siedzieć.
Większość z was jak i jak zgodziłem się na to zaczynając swoją przygodę z shlką Kwadratowy

Trzeba twardym być a nie mniętkim heheh Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CrazyMario dnia Śro 9:52, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 10:18, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Koszty remontu mogą być różne - zalezy od stanu motocykla i tego ile się zrobi samemu. Ale SHL szepta jest w oryginalnym lakierze i 100% kompletna a to ma inną wartość niż shl odrestaurowana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Śro 10:25, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

W takim razie nie ma co sie czaić Kwadratowy trzeba sprzedac swoją shlkę Kwadratowy i kupuć jego .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 22:17, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Uważam, mimo tego, że w oryginale i 100% kompletna to raczej nikt nie da na alledrogo 5.5 tyś..
Koneser, który się na tym zna, być może się skusi, ale takich jest mało, którzy kupują "gotowca".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Śro 22:20, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

a ma on kwity ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Śro 22:42, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

CrazyMario napisał:
a ma on kwity ?

Czy ja mam kwity?
Motor zarejestrowany, oplacony, ubezpieczony z przegladem, mam ksiazke serwisowa, orginalny rachunek zakupu z 1968, pierwszy dowod rejestracyjny, dodatek do instrukcji dla uzytkownikow Wiatra.
Ciezko byloby znalezc bardziej kompletny zabytek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Śro 22:46, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

szept z sali napisał:

.. Ciezko byloby znalezc bardziej kompletny zabytek.


Na jakich on jest tablicach ?? Żółtych ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CrazyMario dnia Śro 22:47, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Następny Strona 13 z 14

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] 1968 Szept z sali.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group