Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W - Pawlasty

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Następny
SHL M11W - Pawlasty <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Pawlasty
PostWysłany: Pon 13:01, 01 Sie 2011 Temat postu: SHL M11W - Pawlasty


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Witam Wesoly Mam na imię Paweł i pochodzę z Krosna Odrzańskiego, niewielkiej miejscowości w Lubuskiem.

Moja przygoda z motocyklami zaczęła się dosyć niespodziewanie. Jakoś za bardzo za nimi nie przepadałem, wolałem podróże na czterech kółkach. To dlatego pierwszy pojazd rodem z PRL'u jaki wszedł w moje posiadanie to Syrena R20 z 1974 roku, którą kupiłem w Spółdzielni Kółek Rolniczych w kwietniu 2010 roku. Później zaczęły się studia a motocykle dalej jakoś mnie nie interesowały, dopóki mój kuzyn nie pokazał mi swojej WSK M06-Z2 i swojej wizji przyszłości tego motocykla. No i stało się... a gdy zobaczyłem zdjęcie SHL'ki M11 od razu wiedziałem, że chce ją mieć. Poszukiwania na allegro nie dały rezultatu, gdyż w moich stronach ciężko o takie zabytki, ale w końcu udało się "od znajomego do znajomego" i zobaczyłem w lusterku widok holowanej SHL'ki.

Co do motocykla... Produkcja - 1968 rok, silnik W2A, który po założeniu klina wrócił do życia Wesoly Nr silnika zgodny z tabliczką, przebieg około 17 tyś (licznik nie jest zbyt czytelny). Dokumenty są do odzyskania. Mój plan na przyszłość to przywrócenie dawnej świetności z końcówki lat 60'tych i doprowadzenie go do stanu jak najbliżej oryginału. Przy najbliższej wypłacie zacznę kompletowanie części a następnie zabieram się za remont, którego fotorelację chciałbym Wam tutaj przedstawić. Jak na razie to trochę go umyłem, założyłem klin, wyczyściłem gaźnik i zalałem trochę paliwa, żeby trochę nacieszyć się jazdą przed remontem Wesoly

Pozdrawiam

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Pon 13:20, 01 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Pon 14:16, 01 Sie 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 611
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

fajna sprawa
ps. pilnuj kolanka do wydechu ponieważ jest inne niż do zwykłej M11 a nikt takich jeszcze nie dorabia
mojemu dobremu koledze "zniknęło" w galwanizerni i miał ze znalezieniem ogromny problem. szukał go 2 lata w tym roku miesiąc temu dorobił takie na zamówienie.
pozdrawiam Rudy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Pon 14:31, 01 Sie 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1995
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Wesoly To są dobre lepszego początki.
Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Pon 14:32, 01 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 19:20, 01 Sie 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Powodzenia w pracach i kompletowaniu czekam na dalsze efekty i mam nadzieję że się nie rozmyślisz po rozebraniu Eli bo uwierz czasami są chwile słabości ale nic nie równa się z chwilą ukończenia renowacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pon 21:40, 01 Sie 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Oryginalny lakier. Nie maluj jej całej, tam gdzie się da ubytki uzupełnij a całość wypoleruj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Wto 9:09, 02 Sie 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Ładna maszyna, powodzenia w renowacji Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 12:23, 08 Sie 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Witam tydzień później Mruga Narazie prace przy motocyklu ograniczyłem do drobnej grzebaniny i nastawiania psychicznego do rozbiórki. Przez ten tydzień wyjeździłem 3l paliwa i zerwałem jeden klin, ale już mam 5 w skrzynce na wszelki wypadek, hehe. Chcę go pomalować całego i tu proszę Was o radę, jak odtworzyliście srebrny bok na baku?

Nowych zdjęć nie robiłem, więc i nie mam co wrzucić, ale za to nakręciłem krótki filmik. Oto link Wesoly http://www.youtube.com/watch?v=-LLMYmyVmnc

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Wto 11:43, 09 Sie 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Heh ależ serca włożyłeś w nakręcenie tego filmiku powinieneś być kamerzystą Patryka Mikiciuka Wesoly . Co do malowania zbiornika to był temat o tym poszukaj trochę a znajdziesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 12:05, 09 Sie 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Co Ci powiem to Ci powiem, ale zazdroszczę Ci tłumika JezykP Kurcze wygląda na idealnie prosty, w mojej shl jest pogięty i nie koniecznie oryginalny..

PS. Zamiast odsyłać Pawlasty'ego do szukania, to nie lepiej by było mu odpowiedzieć na pytanie ?? Bo takimi tekstami "było, poszukaj" robi się jeszcze gorszy bajzel..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Wto 12:27, 09 Sie 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Haha a dlaczego nie Mruga Jakbym dostał do ręki kamerę i parking zabytków to ciężko byłoby mnie z niego wygonić Mruga a jakby dali kluczyki to koniec Wesoly Filmik nagrywałem zwykłą cyfrówką, zdjęcia trwały z pół godziny, montaż też coś koło tego, ale to już zabawa bo uczyłem się tego w szkole, tylko musiałem sobie co nieco poprzypominać Jezyk

Co do tłumika, jest taka podłużna wgniota prawie od początku do podnóżków pasażera (widać jak byk na zdjęciach, które wrzuciłem wcześniej) i nie wiem czy tak ma być, czy komuś się po prostu przytarło. I pod spodem dwie dziury wybite ewidentnie jakby wkrętakiem.

A o baku poczytam, narazie sam wykombinowałem odrysowanie na jakiejś kalce, czy cuś.

Macie może namiary na jakieś siedzenie w miarę dobrym stanie i za rozsądne pieniądze? Albo może chcecie pozbyć się jakiś części? Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Wto 12:28, 09 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 23:17, 09 Sie 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Akurat to jedno miejsce (ten wgniot) to zaszpachlujesz czy tam coś, a np. moja jest w wielu miejscach stuknięta i raczej się nie nadaję do renowacji Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 16:11, 15 Sie 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Mały update Wesoly Powiedzcie mi proszę, czy kopniak jest oryginalny, bo jak na moje oko i nogę to trochę za bardzo wystaje i przeszkadza w jeździe. A mocowanie silnika na pewno kombinowane było, ale czy dobrze wsadzone z powrotem?

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 19:46, 15 Sie 2011 Temat postu:







kopnik jest od wsk 125 a mocowanie silnika to samorubka
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Wto 19:29, 16 Sie 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Co do kopniaka mam taki sam w Gazeli która ma silnik W2 (gabarytowo taki sam) jest on dlatego taki wygięty na bok żeby nie wadził o osłony boczne.
Mocowanie silnika wygląda mi na oryginał tylko komuś po prostu kiedyś pękło i je przyspawał. Jeżeli silnik siedział prosto łańcuch nie strzelał to zostaw te mocowanie ewentualnie szlifnij te spawy i gdyby okazały się słabe to popraw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 9:02, 29 Sie 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Poniedziałki to już chyba tradycja na dodawanie nowych zdjęć Wesoly

Na początek... takie tam Jezyk Z pokoju Mruga

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

I trochę z podwórka...

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Następny Strona 1 z 17

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W - Pawlasty
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group