Autor |
Wiadomość
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 16:55, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
jak SHL tylko żwawsza będzie, światła będą lepsze i reakcja na gaz szybsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
krzysiek
|
Wysłany: Pon 22:49, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
u mnie na zapłonie elektronicznym mtopolot wielkość podobna jak od skutera i nie odczuwam różnicy w jeździe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mruty
|
Wysłany: Wto 14:04, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
A ja jestem ciekaw od jakiego napięcia poprawnie pracuje ten moduł CDI bo w M11 jest zasilane 6V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:22, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
|
ale zawsze mozna załozyc aku 12v i zmienic zarówki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Wto 15:48, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Moduł nie jest zasilany z aku tylko z cewki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mruty
|
Wysłany: Śro 12:50, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
A widzisz źle schemat odczytałem teraz już wszystko wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arthek
|
Wysłany: Pią 14:48, 30 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KIELCE
|
Jeździ ktoś z forum na zestawie CDI dedykowanym do SHL M11 od kolegi "seba-moto" ?
Ciekawie to wygląda .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szept z sali
|
Wysłany: Pią 17:59, 30 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zyrardow
|
Tez bym chetnie posluchal opinii na ten temat. Poza tym jak innym kolegom ida te instalacje o ktorych jest mowa w tym watku wczxesniej? Cos temat ucichl, a jestem bardzo zainteresowany.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szept z sali dnia Pią 18:01, 30 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arthek
|
Wysłany: Pią 20:22, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KIELCE
|
POnawiam pytanie o zapłon od "seba-moto" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pipi
|
Wysłany: Sob 0:08, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Ja na takim jeżdżę, na tej droższej wersji. Przełożenie zapłonu to jakieś 2 godziny roboty, co do jazdy to nie narzekam, lepsze światła (12V), trochę szybciej wchodzi na obroty (mniejsze i lżejsze koło magnesowe). Musiałem tylko trochę podtoczyć stator od cewek bo lekko nie pasował (do silnika S32). Kumpel założył wersję tańszą do silnika Wiatr i też nie narzeka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pipi dnia Sob 0:15, 08 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arthek
|
Wysłany: Sob 11:35, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KIELCE
|
Wersja tańsza i droższa ?
Czym się róznią ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pipi
|
Wysłany: Sob 15:39, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Tańszy zapłon to ten z [link widoczny dla zalogowanych] W droższym dostajesz nowy stator z cewkami, koło magnesowe (takie ze skutera, mniejsze i lżejsze od naszych) + całą elektronikę (regulator, moduł). Nie musisz kombinować z czujnikiem, przekładać cewek i wycinać tego "sworznia" od platynek. Zdejmujesz cały stator z cewkami, zakładasz nowy + nowe koło magnesowe. Ja całą elektronikę upchnąłem w lampie. No i bez problemu w ciągu ok. 2 godzin wrócisz do oryginału. Kosztował coś koło 380 PLN.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pipi dnia Sob 15:42, 08 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
towot
|
Wysłany: Sob 20:30, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
A czy Seba też sprzedaje też tą wersję droższą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pipi
|
Wysłany: Sob 20:46, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Kupiłem od niego w końcu 2012 r. Tylko z tym rególowanym wyprzedzeniem zapłonu to tak nie całkiem :-), sprawdzałem stroboskopem i nie ma wielkiej różnicy na obrotach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bodzys
|
Wysłany: Sob 21:45, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Pipi masz do tego ustrojstwa jakiś schemat ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|