Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Zapłon elektroniczny Rajdoot

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Zapłon elektroniczny Rajdoot <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
motomaciey
PostWysłany: Pon 16:55, 21 Lut 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

jak SHL tylko żwawsza będzie, światła będą lepsze i reakcja na gaz szybsza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek
PostWysłany: Pon 22:49, 21 Lut 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: boguchwała

u mnie na zapłonie elektronicznym mtopolot wielkość podobna jak od skutera i nie odczuwam różnicy w jeździe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Wto 14:04, 22 Lut 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

A ja jestem ciekaw od jakiego napięcia poprawnie pracuje ten moduł CDI bo w M11 jest zasilane 6V

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 15:22, 22 Lut 2011 Temat postu:







ale zawsze mozna załozyc aku 12v i zmienic zarówki
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Wto 15:48, 22 Lut 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Moduł nie jest zasilany z aku tylko z cewki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 12:50, 23 Lut 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

A widzisz źle schemat odczytałem teraz już wszystko wiadomo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arthek
PostWysłany: Pią 14:48, 30 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

Jeździ ktoś z forum na zestawie CDI dedykowanym do SHL M11 od kolegi "seba-moto" ?
Ciekawie to wygląda .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szept z sali
PostWysłany: Pią 17:59, 30 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zyrardow

Tez bym chetnie posluchal opinii na ten temat. Poza tym jak innym kolegom ida te instalacje o ktorych jest mowa w tym watku wczxesniej? Cos temat ucichl, a jestem bardzo zainteresowany.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szept z sali dnia Pią 18:01, 30 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arthek
PostWysłany: Pią 20:22, 07 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

POnawiam pytanie o zapłon od "seba-moto" ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pipi
PostWysłany: Sob 0:08, 08 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Ja na takim jeżdżę, na tej droższej wersji. Przełożenie zapłonu to jakieś 2 godziny roboty, co do jazdy to nie narzekam, lepsze światła (12V), trochę szybciej wchodzi na obroty (mniejsze i lżejsze koło magnesowe). Musiałem tylko trochę podtoczyć stator od cewek bo lekko nie pasował (do silnika S32). Kumpel założył wersję tańszą do silnika Wiatr i też nie narzeka.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pipi dnia Sob 0:15, 08 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arthek
PostWysłany: Sob 11:35, 08 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

Wersja tańsza i droższa ?
Czym się róznią ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pipi
PostWysłany: Sob 15:39, 08 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Tańszy zapłon to ten z [link widoczny dla zalogowanych] W droższym dostajesz nowy stator z cewkami, koło magnesowe (takie ze skutera, mniejsze i lżejsze od naszych) + całą elektronikę (regulator, moduł). Nie musisz kombinować z czujnikiem, przekładać cewek i wycinać tego "sworznia" od platynek. Zdejmujesz cały stator z cewkami, zakładasz nowy + nowe koło magnesowe. Ja całą elektronikę upchnąłem w lampie. No i bez problemu w ciągu ok. 2 godzin wrócisz do oryginału. Kosztował coś koło 380 PLN.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pipi dnia Sob 15:42, 08 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 20:30, 08 Lut 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

A czy Seba też sprzedaje też tą wersję droższą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pipi
PostWysłany: Sob 20:46, 08 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Kupiłem od niego w końcu 2012 r. Tylko z tym rególowanym wyprzedzeniem zapłonu to tak nie całkiem :-), sprawdzałem stroboskopem i nie ma wielkiej różnicy na obrotach...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Sob 21:45, 08 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Pipi masz do tego ustrojstwa jakiś schemat ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 3 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Zapłon elektroniczny Rajdoot
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group