Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Zapłon elektroniczny Rajdoot

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Zapłon elektroniczny Rajdoot <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 21:39, 12 Gru 2010 Temat postu:







Odnośnie gaźnika to z tym nie ma problemu - Jarek w Tucholi za 90zł robi kompleksową regenerację (przepustnica i uszczelnienie korpusu teflonem).

Regenerowałem dwa gaźniki GM26U1 do junaka, chodzi tak: ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=dcFXZ8J60BU
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 17:17, 13 Gru 2010 Temat postu:







Jeśli chodzi o zapłon ze skutera to też o tym myslałem, bo mam cały zestaw : stator+ moduł+ cewka i regulator bo mój bzyk sie kiedyś zepsół i kupiłem tanio cały zestaw i mi zostało. tylko się obawiałęm czy nie trzeba będzie czopu na wale przetoczyć .
Powrót do góry
krzysiek
PostWysłany: Pon 17:18, 13 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: boguchwała

mój zapłon wygląda tak [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 0:10, 14 Gru 2010 Temat postu:







i to masz ten skuterowy zapłon? a czujnik jest w środku ?
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Wto 0:25, 14 Gru 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Skuterowy nie, mam dwa od quada, impulsator jest identyczny - chiński

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 0:47, 14 Gru 2010 Temat postu:







bo ja mam taki z impulsatorem na zewnątrz ..ale musze jak coś skombinować inny bo ten od 50 to sie nie nada..Koło jest lżejsze od oryginału..Może i lepiej by sie wkręcał ale to już bedzie nie to, na wolnych obrotach zwłaszcza
Powrót do góry
krzysiek
PostWysłany: Wto 8:22, 14 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: boguchwała

czopu wału nie musisz przerabiać lepiej przerobić kżywke bo zawsze będziesz mógł wrócić do oryginały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Wto 11:28, 14 Gru 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

To co trzeba przerobić to nowe koło magnesowe tak by pasowało na oryginalną krzywkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Wto 14:36, 14 Gru 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Po prostu trzeba zanitować krzywkę z shl-i. Tyle że po tym zabiegu pasowało by koło wyważyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 10:24, 21 Lut 2011 Temat postu: hmmm







A czy możecie dac jakies schematy podłaczenia tych zaplonów od skuterów 2t
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Pon 10:49, 21 Lut 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Podłączenia elektryki czy przeróbki pod ten zapłon ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 12:23, 21 Lut 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Przecież w skuterach już jest zapłon tego typu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 12:25, 21 Lut 2011 Temat postu:







Przeróbki i podłaczenia
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Pon 13:20, 21 Lut 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Tak jak napisałem, opis przeróbki dam jak przerobie a instalacja w skuterze nie jest skomplikowana, najlepszy zapłon będzie taki:

Cewka zapłonowa, impulsator i jedna wspólna cewka dla świateł i do ładowania akumulatora 12V4Ah. Do tego jeszcze moduł na 5 pinów i regulator napięcia które zmieszczą się pod bakiem a cewka WN zmieści się w silniku. Gaszenie jest przez podanie masy na moduł czyli podobnie jak w oryginale. Z podłączeniem nie będziesz miał problemów tylko poczytaj sobie elektrode.pl. Tu masz schemat:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 16:09, 21 Lut 2011 Temat postu:







jestem ciekaw jak shl na tym chodzić bedzie
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 2 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Zapłon elektroniczny Rajdoot
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group