Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:39, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
Odnośnie gaźnika to z tym nie ma problemu - Jarek w Tucholi za 90zł robi kompleksową regenerację (przepustnica i uszczelnienie korpusu teflonem).
Regenerowałem dwa gaźniki GM26U1 do junaka, chodzi tak: ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=dcFXZ8J60BU
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:17, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
Jeśli chodzi o zapłon ze skutera to też o tym myslałem, bo mam cały zestaw : stator+ moduł+ cewka i regulator bo mój bzyk sie kiedyś zepsół i kupiłem tanio cały zestaw i mi zostało. tylko się obawiałęm czy nie trzeba będzie czopu na wale przetoczyć .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek
|
Wysłany: Pon 17:18, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
mój zapłon wygląda tak [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 0:10, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
i to masz ten skuterowy zapłon? a czujnik jest w środku ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Wto 0:25, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Skuterowy nie, mam dwa od quada, impulsator jest identyczny - chiński
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 0:47, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
bo ja mam taki z impulsatorem na zewnątrz ..ale musze jak coś skombinować inny bo ten od 50 to sie nie nada..Koło jest lżejsze od oryginału..Może i lepiej by sie wkręcał ale to już bedzie nie to, na wolnych obrotach zwłaszcza
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek
|
Wysłany: Wto 8:22, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
czopu wału nie musisz przerabiać lepiej przerobić kżywke bo zawsze będziesz mógł wrócić do oryginały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Wto 11:28, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
To co trzeba przerobić to nowe koło magnesowe tak by pasowało na oryginalną krzywkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bitels
|
Wysłany: Wto 14:36, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Po prostu trzeba zanitować krzywkę z shl-i. Tyle że po tym zabiegu pasowało by koło wyważyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 10:24, 21 Lut 2011 Temat postu: hmmm |
|
|
|
A czy możecie dac jakies schematy podłaczenia tych zaplonów od skuterów 2t
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Pon 10:49, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Podłączenia elektryki czy przeróbki pod ten zapłon ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mruty
|
Wysłany: Pon 12:23, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Przecież w skuterach już jest zapłon tego typu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 12:25, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Pon 13:20, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Tak jak napisałem, opis przeróbki dam jak przerobie a instalacja w skuterze nie jest skomplikowana, najlepszy zapłon będzie taki:
Cewka zapłonowa, impulsator i jedna wspólna cewka dla świateł i do ładowania akumulatora 12V4Ah. Do tego jeszcze moduł na 5 pinów i regulator napięcia które zmieszczą się pod bakiem a cewka WN zmieści się w silniku. Gaszenie jest przez podanie masy na moduł czyli podobnie jak w oryginale. Z podłączeniem nie będziesz miał problemów tylko poczytaj sobie elektrode.pl. Tu masz schemat:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 16:09, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
|
jestem ciekaw jak shl na tym chodzić bedzie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|