Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Motor dusi się przy przekręconym kluczyku "w prawo"

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Motor dusi się przy przekręconym kluczyku "w prawo" <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
longer1234
PostWysłany: Śro 14:27, 12 Lis 2014 Temat postu: Motor dusi się przy przekręconym kluczyku "w prawo"


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Witam.
Tak jak w temacie, kiedy jadę na przekręconym kluczyku w prawą pozycję (włączone światła mijania) motor dusi się przy ostrym dodawaniu gazu. Kiedy przekręcam kluczyk w lewo (tylko światło postojowe) motor odżywa i chodzi tak jak powinien.
Nie wiem czy to ma wpływ ale dodam że motor chodzi bez akumulatora.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez longer1234 dnia Śro 14:28, 12 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 18:14, 12 Lis 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Zmniejsz przerwę na świecy!!!
Też tak miałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
longer1234
PostWysłany: Śro 23:54, 12 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

No ok.moze swieca ma na to wplyw, ale co by mialo do tego polozenie kluczyka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 8:57, 13 Lis 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Jak włączysz światła to brakuje prądu do świecy.
Może to nie logiczne ale tak miałem.
Zmniejszyłem przerwę i było git.
W Pancewiczu też jest taki problem tak rozwiązany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychu
PostWysłany: Czw 9:36, 13 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń

Sprawdź też jaką masz przerwę na platynkach, wielkość przerwy ustala czas ładowania cewki WN.
Jeśli ledwo się otwierają to na wysokich obrotach może mieć słabą iskrę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Pią 23:07, 14 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

U siebie miałem przerwę na 0,55 (dokładnie sprawdziłem) i miałem taki sam objaw, zmniejszyłem przerwę na 0,4mm i jest trochę lepiej nie jedzie jak trzeba ale już jedzie z światłami. Ale za to bez świateł praca silnika nie jest taka jak powinna byc. Jak było 0,55 silnik ładnie pracował a z wydechu było słycha ładny basowy dźwięk, po zmniejszeniu przerwy już nie ma ładnego basowego dźwięku tylko jest bardziej nieprzyjemne "szczekanie"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 23:37, 14 Lis 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Tak jak mówi Krzychu. Sprawdź przerywacz, wyrównaj styki, ustaw przerwę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Pią 23:41, 14 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Sob 19:51, 15 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Hej. Znalazłem u siebie dla czego moto dusiło mi się na światłach. Po prostu mam do du... magneto. A więc Nie mam iskry (bądź jest bardzo ale to bardzo mizerna) jeśli styki przerywacza otwierają się na więcej niżeli 0,1mm ( na świecy 0,5mm). Zauważyłem że, magnesy nie zachodzą dokładnie na cewki, brakowało z 6-7mm. Po krótkim zastanowieniu magneto dostało młotkiem w krzywkę. Magnesy przesunęły mi się o 2,3mm i po tym zabiegu SHL zaczęła się wkręcać podczas jazdy na światłach Wesoly. Ale tak czy siak po zwiększeniu przerwy na przerywaczu iskra idzie w szprychy...
Muszę skombinować nowe magneto, aby to zweryfikować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 23:25, 15 Lis 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

A jaką masz przerwę pomiędzy cewkami a magnetem? Może wystarczy poustawiać cewki bliżej magnesów.
Powodzenia Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Nie 10:26, 16 Lis 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Cewki są maksymalnie blisko magneta, Bliżej się nie da. Jutro może oddam magneto dla znajomego żeby na prasie mi wcisną w sposób troszkę bardziej cywilizowany krzywkę o 2mm bardziej, wtedy magnesy będą pokrywały idealnie cewki. Młotkiem przesunąłem całość też o 2mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Motor dusi się przy przekręconym kluczyku "w prawo"
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group