Autor |
Wiadomość
|
longer1234
|
Wysłany: Śro 14:27, 12 Lis 2014 Temat postu: Motor dusi się przy przekręconym kluczyku "w prawo" |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Witam.
Tak jak w temacie, kiedy jadę na przekręconym kluczyku w prawą pozycję (włączone światła mijania) motor dusi się przy ostrym dodawaniu gazu. Kiedy przekręcam kluczyk w lewo (tylko światło postojowe) motor odżywa i chodzi tak jak powinien.
Nie wiem czy to ma wpływ ale dodam że motor chodzi bez akumulatora.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez longer1234 dnia Śro 14:28, 12 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 18:14, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Zmniejsz przerwę na świecy!!!
Też tak miałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
longer1234
|
Wysłany: Śro 23:54, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
No ok.moze swieca ma na to wplyw, ale co by mialo do tego polozenie kluczyka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 8:57, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Jak włączysz światła to brakuje prądu do świecy.
Może to nie logiczne ale tak miałem.
Zmniejszyłem przerwę i było git.
W Pancewiczu też jest taki problem tak rozwiązany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzychu
|
Wysłany: Czw 9:36, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Sprawdź też jaką masz przerwę na platynkach, wielkość przerwy ustala czas ładowania cewki WN.
Jeśli ledwo się otwierają to na wysokich obrotach może mieć słabą iskrę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gazownik
|
Wysłany: Pią 23:07, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
U siebie miałem przerwę na 0,55 (dokładnie sprawdziłem) i miałem taki sam objaw, zmniejszyłem przerwę na 0,4mm i jest trochę lepiej nie jedzie jak trzeba ale już jedzie z światłami. Ale za to bez świateł praca silnika nie jest taka jak powinna byc. Jak było 0,55 silnik ładnie pracował a z wydechu było słycha ładny basowy dźwięk, po zmniejszeniu przerwy już nie ma ładnego basowego dźwięku tylko jest bardziej nieprzyjemne "szczekanie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlasty
|
Wysłany: Pią 23:37, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Tak jak mówi Krzychu. Sprawdź przerywacz, wyrównaj styki, ustaw przerwę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Pią 23:41, 14 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gazownik
|
Wysłany: Sob 19:51, 15 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Hej. Znalazłem u siebie dla czego moto dusiło mi się na światłach. Po prostu mam do du... magneto. A więc Nie mam iskry (bądź jest bardzo ale to bardzo mizerna) jeśli styki przerywacza otwierają się na więcej niżeli 0,1mm ( na świecy 0,5mm). Zauważyłem że, magnesy nie zachodzą dokładnie na cewki, brakowało z 6-7mm. Po krótkim zastanowieniu magneto dostało młotkiem w krzywkę. Magnesy przesunęły mi się o 2,3mm i po tym zabiegu SHL zaczęła się wkręcać podczas jazdy na światłach . Ale tak czy siak po zwiększeniu przerwy na przerywaczu iskra idzie w szprychy...
Muszę skombinować nowe magneto, aby to zweryfikować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Sob 23:25, 15 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
A jaką masz przerwę pomiędzy cewkami a magnetem? Może wystarczy poustawiać cewki bliżej magnesów.
Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gazownik
|
Wysłany: Nie 10:26, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Cewki są maksymalnie blisko magneta, Bliżej się nie da. Jutro może oddam magneto dla znajomego żeby na prasie mi wcisną w sposób troszkę bardziej cywilizowany krzywkę o 2mm bardziej, wtedy magnesy będą pokrywały idealnie cewki. Młotkiem przesunąłem całość też o 2mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|