Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon SHL M11W

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Zapłon SHL M11W <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gazela
PostWysłany: Sob 22:21, 06 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Już kupiłem dwa inne i to samo.
Sprawdziłem 4szt i wszystkie oszukane bo nie przyśpieszają zapłonu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 9:59, 07 Cze 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Opisywalem, ze te z stacjonarnym zaplonem sa od 2t, a ze zmiennym od 4t. W sumie nie wiem po co sie tak upierasz do tych ze zmiennym? One i tak nie sa przygotowane od Twoj silnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 10:00, 07 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Paweł jedyne co steruje zmianą kąta wyprzedzenia zapłonu jest moduł. Daj foto i opis modułu jaki masz a powinienem Ci pomóc podłączyć inny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 11:32, 07 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Nie upieram się przy zmiennym ale te co kupuję opóźniają minimalnie opóźniają co jest nie teges.
Żeby one chociaż były stałe bez zmian.
Mnie tylko zastanawia jaki kupić moduł bo w teorii 2t powinny przyśpieszać.
Opanuję temat w tygodniu.
No i te gotowce co sprzedają na tablicy też mają złe moduły.
U mnie da się jeździć na moim ale idea cdi jest inna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Nie 11:33, 07 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 19:01, 07 Cze 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jak masz stroboskop to zobacz czy przejscie nie wystepuje miedzy poczatkiem i koncem blaszku inichujacej wyladowanie. Moze ja skrocisz do minimum i jakos wyregulujesz. Chociaz przy odwrotnie dzialajacym module zaplon podczas zapalania bedzie za wczesny zaplon i bedzie oddawac w kopniak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 9:46, 11 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Kupiłem moduł zapłonowy z regulacją i nic nie pomogło.
Mam wrażenie że ta regulacja nic nie daje, kręcę w jedną i drugą stronę i nie ma różnicy.
W tej chwili iskrę mam na zejściu ze znacznika.
Dziś zmienię na wejście i zobaczę co się zmieniło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 Strona 4 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon SHL M11W
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group