Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon SHL M11W

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Zapłon SHL M11W <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
bromba111
PostWysłany: Śro 21:45, 21 Sty 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 173
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

Panowie i panie czy zapłon w S32 i W2A jest taki sam? Chodzi mi o cały iskrownik oraz magneto(obsadzenie na wale)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Czw 0:02, 22 Sty 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Coś kiedyś zamieniałem, chyba to były iskrowniki między M11, a M11W, więc są raczej takie same. Nie daję sobie ręki uciąć, ale wydaje mi się, że tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 0:19, 22 Sty 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2384
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Nie są takie same.
Różnią się podtoczeniem od strony wału.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 1:08, 22 Sty 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2222
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Od s32 do wiatra nie zamontujesz prze toi pochodzenie i którym pisze Paweł.
Towot, może zakładałeś właśnie od wiatra do s32 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Czw 9:28, 22 Sty 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Tak dokładnie - od Wiatra do S32.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez towot dnia Czw 20:37, 22 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Czw 19:43, 22 Sty 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 173
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

To podtoczenie to na iskrowniku? a magneto?. Pytam ponieważ są różne gotowce cdi na allegro, ale zawsze jest napisane że wsk 125 i shl 175. iI nie wiem czy do wiatra też pasuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 20:49, 22 Sty 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2222
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Magneto jest takie samo, a gotowa podstawa od CDI może potrzebować jakiejś przeróbki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 20:58, 22 Sty 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2384
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Te gotowce z allegro pasują bo podstawa jest z płaskiej blachy stalowej.
Minusem jest że to stal a nie amelinium.
Ale oryginalne podstawy z wiatra do zwykłej pasują ale od zwykłej do wiatra nie pasują.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 22:58, 22 Sty 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1590
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

E ja kupiłem zestaw CDI z aluminową do M11 i chyba nawt miała korytko do dociskania simeringu wału. Sprzedawał je Savier

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 13:50, 04 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2384
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Mam wiatra po renowacji, w silniku nowy tłok i pierścienie tylko bo reszta jest ok.
Ponownie zmontowałem zapłon i moim zdaniem coś nie teges.
Ustawiłem zapłon na 3,4mm gmp i gitara.
Wsztstko chodzi jak ta lala, ale zrobiłem małą blaszkę przykręconą do kartera i nacechowałem na blaszce i magnecie.
Jak odpalę to na wolnych obrotach ok tzn kreski są łeb w łeb.
Ale jak przyśpieszę to zapłon się opóźnia o jakieś 3mm.
A powinien przyśpieszyć i wtedy prawidłowo powinienem go ustawić na wolnych obrotach na 1mm przed gmp.
Nie wiem co zrobić by odwrócić z opóźniania na przyśpieszanie?
W tej chwili mam ustawione magneto że iskra jest na zejściu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Czw 13:51, 04 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 20:18, 04 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1590
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

MasZ modol zaplonowy od 4t i dlatego jest zmienny zaplon. Jest cos takiego jak mapa zaplonu i od razu Ci powiem, ze raczej zadnego nie podpasujesz. Magneto od 4t ma dluzsza blache sterujaca zaplonem, ale przy module 2t nie ma to znaczenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 22:31, 04 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2384
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Mam niby od 2t, przynajmniej takie kupiłem no i takie samo wszyscy magicy od zapłonów dają.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale w gazeli zapłon mam ustawiony prawie na 0mm od gmp na wolnych obrotach i po dodaniu gazu zapłon się przyśpiesza.
I tak powinno być.
A tutaj się opóźnia jak dodam gazu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pią 7:58, 05 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Weź moduł z Gazeli i sprawdź.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Pią 7:58, 05 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 12:16, 05 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2384
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

A moduł z gazeli jest inny, bo na wolnych obrotach jest na wejściu znacznika a na szybkich na zejściu i to daje odpowiednie wyprzedzenie.
No i ma inne kabelki więc jestem za ciemny by połączyć no i nie chcę ruszać żeby nie popsuć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 21:19, 06 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Pozostaje Ci tylko wstawić drugi moduł, ostatnio zagłębiałem się w moduły do chińskich skuterków, jest ich tyle rodzajów że szkoda gadać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 3 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon SHL M11W
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group