Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->uszczerbiona tuleja cylindra

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
uszczerbiona tuleja cylindra <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 19:32, 29 Sie 2010 Temat postu: uszczerbiona tuleja cylindra







Witam wszystkich forumowiczów
mam pytanko czy cylinder z peknietą tuleją da sie naprawić czy raczej to już złom.(chodzi mianowicie o dolna czesc cylindra ktora wchodzi w kratery.
Dziekuje i pozdrawiam
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 20:01, 29 Sie 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1995
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Nie widząc cylindra twierdzę że złom.
Ale mozliwe jest że ubytek jet tak nikły że nie ma wplywu na tlok przesowajacy się w nim . Liczy się czy ubytek sięga śladu pracy pierścieni na gładzi .Ale raczej zlom.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Nie 20:03, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 20:07, 29 Sie 2010 Temat postu:







zamiescil bym zdjecie ale niewiem jak!
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Nie 20:09, 29 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1603
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Tu mosz:
[link widoczny dla zalogowanych]

Potem linka wklejosz na forum i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 20:35, 29 Sie 2010 Temat postu:







pekniety jest jeden z dwuch kolniezy wystajacych z cylindra odpadlo z 1/3 tegoż kolnieża
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Nie 20:45, 29 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1603
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Od bidy może na takim czymś wróciłbyś do domu z wczasów, ale moim zdaniem taki gar sie nie nadaje do niczego, kup nowy, dużo nie dasz.
Ale ktoś się nim ostro zabawiał widzę, Hyhy nawet ja tak nie umiem. Niepewny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Nie 21:09, 29 Sie 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

wiesz co ja mam cylek w którym brakuje jednej całej części i przejechał sporo jakieś 2000km no i nadal sprawny jednaj juz nie jeżdzę tą SHL...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Nie 22:06, 29 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1603
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ok, ale ile cały rag do shl kosztuje... 20 zł... Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pon 8:04, 30 Sie 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

ale nie do 150ccm.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pon 8:42, 30 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1603
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

No to 40. Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pon 13:46, 30 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Cylinder można oddać do tulejowania. Jeśli uszczerbek nie jest duży zfazował bym go i jeździĺ dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 20:38, 30 Sie 2010 Temat postu:







a oto zdjecie [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:29, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pon 20:57, 30 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1603
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ni wim jok wom, ale mie sie nie chce łotwozyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 21:08, 30 Sie 2010 Temat postu:







[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:12, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pon 21:17, 30 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1603
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A poprzedni post to nie łaska usunąć? Kwadratowy Mruga

Natomiast gar jak gar, od bidy bedzie, ale ja bym tego nie montował.
Co Ty z tym robiłeś?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Pon 21:19, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny Strona 1 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->uszczerbiona tuleja cylindra
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group