Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->uszczerbiona tuleja cylindra

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
uszczerbiona tuleja cylindra <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 21:33, 30 Sie 2010 Temat postu:







podczas zdejmowania tlok sie prawdopodobie przypiekl do cylinderka a zdejmowalem w miare delikatnie a i tak pelklo.a shl swiezo kupiona ah.pytanie do forumowiczow ile moze kosztowac cylinder do wiatra w2? z shl11w a moze ktorys z was posiada taki na sprzedaz w dobrym stanie
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Wto 12:54, 31 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Oryginalny jest strasznie ciężko dostać i są drogie, łatwiej będzie dobrać od WSK 175 i przy okazji podniesie się moc o 2KM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 19:39, 31 Sie 2010 Temat postu:







a mam pytanko co do zastosowania cylindra z wsk 175 bo akurat taka posiadam z silnikiem 060 czy cylinder od niej byl dobry.tylko ze kolanko w wsk jest mocowane za pomoca sruby a w shl pierscien z gwintem czy moze sa cyl wsk 175 z mocowaniem na tlumik jak w shl
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Wto 20:47, 31 Sie 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Czegoś takiego niestety nie ma. A gar na allegro da rade znaleźć tylko przeważnie leży w częściach do gazeli czy do wsk175 bo ludzie mylą. Więc działaj kolego Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 21:26, 31 Sie 2010 Temat postu:







dzieki za podpowiedz
Powrót do góry
irek
PostWysłany: Wto 22:46, 31 Sie 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem (bo już puźno)
Ale cylindra od WSKki cz Gazeli nie da się założyć do silnika z (oryginalnego) M11W.
Troszkę inna konstrukcyja Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Wto 23:11, 31 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Da się tylko to będzie dziwnie wyglądało silnik będzie koślawy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 8:36, 01 Wrz 2010 Temat postu:







zgadza sie jest to orginalny silnik jaki byl montowany w shl m11w.kolega bitels ma racje,czytalem gdzies na jakim forum o tym.nic innego nie zoostalo mi tylko szukac nowego,a na poczatek sprobuje zalozyc ten i zobacze co bedzie sie dzialo.
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Śro 11:06, 01 Wrz 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Zawsze można wstawić nową tuleję cylindra.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Śro 11:09, 01 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 19:46, 01 Wrz 2010 Temat postu:







a skad wziasc taka tuleje i jak to zrobic. a przyspawac ta czesc ktora pelkla i dac cylinder do szlifu co o tym myslicie
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Śro 20:41, 01 Wrz 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

ja chyba mam taki cylinder na sprzedanie kupiłem na allegro właśnie do gazeli przyszedł a u się okazało że to co innego ale skoro był w bardzo dobrym stanie i dałem rozsądne pieniądze to nie oddałem go tylko czeka na kupca moje gg 5222899 najczęściej jestem wieczorkiem dostępny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotekkiti
PostWysłany: Czw 17:53, 02 Wrz 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: psk

wracając do pytania czy da się założyć od wsk 175, oczywiście że się da, ale razem z cylindrem musisz założyć głowicę i króciec gaźnika, no i oczywiście przerobić kolanko z wski, żeby była mniejsza średnica przy tłumiku. Całość strasznie nie wygląda, moja suhaelka na początku miała tak zrobiony silnik - tyle że razem z tłumikiem od wsk. Tu są zdjęcia http://www.shlka.fora.pl/powitalnia,10/na-goraca-prosbe-kolegi-suchego,2833.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 20:03, 02 Wrz 2010 Temat postu:







dzieki za podpowiedz,faktycznie nie wyglada tak zle. a czkolwiek czekam na wypowiedzenie jakiegosc fachowca na temat spawania i szlifowania peknietego cylindra,moze ktorys z kolegow robil albo slyszal na te temat cos.ewentualnie prosze o wypowiedzenie sie na ten temat znawcow. Wesoly
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Czw 20:19, 02 Wrz 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

myślę że spaw nie wytrzyma naprężeń cieplnych i może więcej zepsuć niż naprawić, lepiej nić nie robić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Czw 20:32, 02 Wrz 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1995
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Cylindrow "raczej" się nie spawa.
Owszem żeliwo jest spawalne ale specyfika pracy cylindra wyklucza raczej taką metodę naprawy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 2 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->uszczerbiona tuleja cylindra
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group