Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->shl m06t i wfm m 50

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
shl m06t i wfm m 50 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 12:07, 02 Wrz 2010 Temat postu: shl m06t i wfm m 50







Witam mam małe pytanie mianowicie jestem ciekawy czy zapłon i magneto od shl 150 i wfm osy są takie same ?
Gdyż posiadam shl 150 i nie mam do niej zapłonu i magneta .
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Czw 12:08, 02 Wrz 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A czy szukałeś dokłądnie na forum odpowiedzi na to pytanie??
I czy w dobrym dziale umieściłeś temat?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 12:38, 02 Wrz 2010 Temat postu:







patrzyłem na forum i niczego nie znalazłem może coś przeoczyłem
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Czw 14:40, 02 Wrz 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Łatwiej jest wyszukać zapłon o SHL niż do OSY. Rozumiem że w odpowiednią literaturę się zaopatrzyłeś ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Czw 14:42, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 8:18, 03 Wrz 2010 Temat postu:







Właśnie nie mam nic z literatury jeżeli chodzi o shl .
Powrót do góry
Johny4421
PostWysłany: Pią 14:30, 03 Wrz 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

http://www.shlka.fora.pl/download,25/m11-m11-lux-m11w-m11w-lux-katalog-czesci,648.html


tu masz katalog czesci a jesli chodzi o literature to wszyscy polecaja Pancewicza.
Poszperaj w sieci, wszystko jest.
Powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pią 17:13, 03 Wrz 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Janosik, z tego co mi wiadomo silniki S-06 w OSA-ch jak iw SHL posiadają jeden typ iskrownika typ 31-06 z osobną cewką ładowania. Taki iskrownik dobierzesz również od każdej WSK z silnikiem S-01 wyprodukowanej po 1965 roku jednak w stojanie trzeba wykonać dodatkowe podtoczenie na kołnierz który występuje tylko w silnikach S-06, S-32, S-33, S-34 i ich wersjach zmodernizowanych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pon 19:39, 06 Wrz 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Dzisiaj oglądałem WSK Z 150 z silnikiem S-06 i jest tam starszy zapłon 31-05 z aluminiowym magnetem. Proszę o wypowiedzi użytkowników modeli M 06 żeby nie wprowadzać kolegi w błąd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johny4421
PostWysłany: Czw 16:46, 09 Wrz 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Co tyczy sie podstawki iskrownika silnika S01 S06 i S32 ... to spotkałem sie z wysoką podstawka iskrownika, w jednym z moich silnikow S32 numer jego to 62XX jest głębiej osadzony iskrownik i z WSK nie pasuje.
Jak dojade do domku to zrobie zdjecia podstawek i przesle na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Czw 21:28, 09 Wrz 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

A czy ten wysoki iskrownik ma osobną cewkę ładowania ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Czw 21:29, 09 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johny4421
PostWysłany: Pią 19:24, 10 Wrz 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Cewka ladowania jest osobno. Dwie od swiateł, jedna ładowania i oczywiscie cewka wysokiego napiecia z lutowanym przewodem na świece.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Sob 0:15, 11 Wrz 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Chciał bym to zobaczyć, porób te zdjęcia. Jesteś pewien że to nie żadna samoróba ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->shl m06t i wfm m 50
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group