Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->S32 brak mocy na wyższych obrotach

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
S32 brak mocy na wyższych obrotach <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
pipi
PostWysłany: Sob 21:40, 02 Kwi 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Wypłucz porządnie zbiornik i potraktuj go fosolem w środku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Sob 22:25, 02 Kwi 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Wiesz Olachowski mi go polecił więc nie sprawdzałem tylko bez słowa dalem reszte silnika bo wal i cylinder z tlokiem wziął od Olachowskiego. Żałuje teraz że dałem się tak wychu..ć. wogóle nie wiem ile w tym silniku jest moich części bo pokrywę sprzęgla miałem ze śrubą mosiężna a zamontował mi bez, cylinder wydawalo mi sie że miałem nie z żeliwa bo magnes nie przyciągał a teraz mam... szkoda się wku...
pipi czym ten fosol później wypłukać?
mam jeszcze pytanie z innej beczki czy suwak do gazu podejdzie z jawy 9bo tylko to mają w sprzedaży)? bo mój się wytarł i przeskakuje a nie idzie tego kupic. Po prostu wtopa na całej linii obiecałem dziecku że go przewiozę od wczoraj tylko tym żył a tu chu... wielki i bąbelki gaz zj..bany, gaźnik zatkany, motor nie odpali na więcej jak 3sekundy, dziecko załamane, się nacieszył i jeszcze olej na podjeździe ku....a, jak nie kląć Zdegustowany
przy renowacji nie ma drogi na skróty albo przy każdej śrubce odwalisz kilka godzin albo bedzie o dupe rozbic, chciałem szybciej to mam jak pomyślę o wyciągnieciu tego silnika to mi sie płakać chce, oslona łańcucha, łańcuch... a tu wypiłem już ostatnie 5piwo bo myślałem że wystarczy na zapomnienie chwilowe tematu ale chyba jeszcze drugie pięć by się przydało


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Sob 22:31, 02 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 0:26, 03 Kwi 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Browarem motocykla nie wskrzesisz Mruga trza sprawę w swoje ręce brać, silnik z ramy i na warsztat Kwasny a piwo... po tym wszystko się podoba, może właśnie poprzedni uzdrowiciel Twojego silnika tego magicznego nektaru trochę nadużywał Hyhy
Będzie dobrze, zrobisz moto przed pełnią sezonu, a i dzieciak się nie przeziebi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 10:43, 03 Kwi 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Po fosolu kąpiel z proszkiem do pieczenia lub sodką. Spokojnie paczkę w szklance ciepłej wody, a później już tylko woda i benzyna z olejem na koniec zalać jak wyschnie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pon 21:13, 02 Maj 2016, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Nie 20:30, 03 Kwi 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

tak też zrobię od jutra się zabieram. Po piwku nie pracuję Wesoly Piwko odpręża i pozwala odetchnąć od tematu. Dziś bylo u nas otwarcie sezonu motocyklowego, piękna parada aż się łza w oku kręci że jakiś paproch w gaźniku mnie unieruchomił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Czw 22:27, 07 Kwi 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Zmagań ciąg dalszy. Pierwszy 400metrowy spacer z shl odbyty bo z górki jakoś skokowo poszła ale wrócic już nie miała ochoty. Na wolnych obrotach jakoś chodzi nie równo ale chodzi natomiast po odkręceniu gazu dławi i jest dziwny głuchy dzwiek, gaźnik wyczyzczony https://youtu.be/2W2tVhfPAUA iglice przestawiłem na 3pozycję, śrubki regulacji wkręcone czy wykręcone to reakcji zadnej nie widać.
Uszy mi powoli opadają z tym motorem, co jest nie tak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 23:00, 07 Kwi 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Zapłon i kondensator na moje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 7:43, 08 Kwi 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

I świecę warto też sprawdzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Pią 23:08, 08 Kwi 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

kondensator moze uda mi sie kupić jutro od malucha, zaplon przestawiony bo zmienilem wysokość przepustnicy, bardziej ją opuścilem chyba na 5 rowek i zaczął strzelać w tlumik. Sprobuję wyregulować zaplon ale jak to się ma przestawiać co 10km to zaczynam myśleć o CDI chociaż nie chciałbym, ale co sam z siebie się przestawil, bo przecież był elegancko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 23:15, 08 Kwi 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Sprawdź jeszcze kołek mocowania platynek czy nie jest luźny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 1:47, 09 Kwi 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Zmieniłeś, ale wysokość iglicy i nie reguluje się wtedy zapłonu tylko zostawia jak był, czyli książkowo, chyba że źle coś zrozumiałem. Krzywy lub luźny kołeczek potrafi sporo krwi napsuć. Współczesne platyny mają to do siebie że lubią być często regulowane. Po prostu tulejka platyny jak i sam garbik są że słabej jakości tworzywa i szybko się wycierają

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Sob 1:50, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Sob 9:14, 09 Kwi 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Zmieniłem wysokość iglicy bo myslałem ze ta reakcja buuuuu na dodanie gazu to zalewanie, zaplonu nie ruszałem ale widocznie się przestawil bo po odpaleniu i dodaniu gazu raz ze dalej nie chce wchodzic na obroty to jeszcze strzela w tłumik czyli wychodzi mi że mam za późny zaplon.
Jak jest z cdi reguluje się je jakos, czy tylko podmiana wpinka w instalacje i świety spokój? bo planuje jeździć ta elka na codzień do pracy chociaż
@edit
tak czytam jeszcze i kondensator tak jak pisał kolega Gazela faktycznie pasuje do tych objawów, mam już kupiony od malucha tylko muszę go odebrać, może zaplon sie nie przestawił tylko kondensator padł. Ale mnie zaabsorował ten problem i cały czas pluje w brodę że oddałem silnik, kara kara kara


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Sob 10:03, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 13:35, 09 Kwi 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jak pada kondensator to iskra jest mizerna, ale tego Ci życzę. CDI jak kupisz gotowego to będziesz miał z górki. W tych zapłonach ważna jest masa i dlatego od akumulatora do silnika, modułu i cewki musi być pewna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin14_m4
PostWysłany: Sob 15:16, 09 Kwi 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Ja w swojej miałem trochę podobny problem, nie chciała wchodzić na obroty, w ogóle żadnej reakcji na gaz, problemem był zapłon. W tej chwili mam CDI, przed rozebraniem silnika sprawdzał się bardzo dobrze, jeśli chodzi o montaż to nie ma filozofii. W razie czego mam schemat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Sob 23:24, 09 Kwi 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Na razie walczę z iskrownikiem i nie zamierzam się poddać, Wyciągnąłem go zmieniłem kondensator i znów schody, bo się gwint od śrubki trzymajacej kondensator obrobił przy dokrecaniu i muszę go na kleju wkręcić chyba, bo nie trzyma, zaplon ustawię bo niby zaznaczylem ale jak mam ściągniete magneto to poświęce jeszcze te kilka minut dodatkowo i ustawię go na nowo. Iskrownik mam wogóle nie ruszany platyny, cewki i wszystko nawet nie przetarte z kurzu i sterego smaru, Pan Stanisław założył jakie było. Z CDI sie zastanawiam bo w sumie mam niedaleko do Seba Motor ale on ma jakiś inny patent, chyba kolega MotoMaciej ma od niego, albo na jego wzór tylko nie wiem czy wizyta u tokarza ma związek z przeróbką w silniku czy dorobienie mocowania pod impulsator bez ruszania oryginalnych części tokarka, bo teoretycznie jakbym założył CDI to pewnie juz od iskrownika nigdy nie wrócę no ale jednak świadomość że nic nie będzie skopane i można wrócić. To tak jak się teraz widzi np Junaki przerobione na czopery, kto nie pociął ramy ma jakieś szanse na sprzedaż a te cięte... Cholera wie co będzie za kilka lat, oryginał to zawsze oryginał nawet jak będzie leżał na półce w garażu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 3 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->S32 brak mocy na wyższych obrotach
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group