Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->MIeszanie oleju z paliwem

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
MIeszanie oleju z paliwem <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 16:33, 12 Lut 2008 Temat postu: MIeszanie oleju z paliwem







Mam shlm11 po całkowitym remacie silnika narzazie stosuje olej MOXIL s.W jakich proporcjach mam go lać z paliwem.
Powrót do góry
cross2900
PostWysłany: Wto 16:44, 12 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

---------------

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cross2900 dnia Sob 1:28, 06 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 16:47, 12 Lut 2008 Temat postu:







nowe tłoki i pierścienie stary cylinder
Powrót do góry
ronin
PostWysłany: Wto 17:26, 12 Lut 2008 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

W proporcji 20:1 no chyba że na dotarciu leje się więcej oleju? Jak myślicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jenny
PostWysłany: Wto 17:34, 12 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

Na dotarciu powinno się lać więcej oleju

Przed pierwszym odpaleniem dobrze także, by wlać trochę mieszanki do cylindra i poruszać by mieszanka dotarła do wszystkich zakamarków


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jenny dnia Wto 17:36, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 18:27, 12 Lut 2008 Temat postu:







Jenny napisał:
Na dotarciu powinno się lać więcej oleju

Przed pierwszym odpaleniem dobrze także, by wlać trochę mieszanki do cylindra i poruszać by mieszanka dotarła do wszystkich zakamarków


Dokladnie jak Jenny napisała. Ja tak zrobiłem.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 0:31, 17 Lut 2008 Temat postu:







20;1 to nie zaduzo jak ja jezdze w proporcji 40;1 i niemam problemu nic mi sie nie dzeje a tak a propo co by sie stalo jak bym nalał zaduzo oleju z paliwem
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Nie 0:50, 17 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Fabryka mówi, że miksolu albo luxu trza lać 25, ale syntetyku oczywiście można , nawet warto z powodów finansowych mniej. Ja docierałem w lato wiec lałem tyle synetetyku do paliwa ile fabryka kazała minerału w okresie docierania czyli 1 do 20. I super sie dotarł. Ale finansowo wiećej olej kosztował mnie wtedy niz benzyna Kwasny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 1:22, 17 Lut 2008 Temat postu:







ja bym zaproponował żeby lać 30:1 w okresie docierania to wcale nie za dużo , a silnikowi na pewno jeszcze nadmiar oleju nie zaszkodził, trochę po kopci po kopci i przestanie. To przecież nie simson ,że leje się 1:50
Powrót do góry
Jenny
PostWysłany: Nie 9:32, 17 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

Dorek10 napisał:
a tak a propo co by sie stalo jak bym nalał zaduzo oleju z paliwem


Przeklinali by Cię inni kierowcy, to po pierwsze, a jeśli już naprawdę przesadziłbyś z olejem, to zapewne wogóle by nie odpaliła Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Nie 10:20, 17 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ale najgorsze, ciągle miałbyś zawaloną świece i musiałbyś ją czyścić baaaaaaaardzo często, ja miałem f75 i była za zimna, czesto ja musuałęm czyścić, dałem f 65 ale się zepsuła. Ale już kriozum wszytskiego był mój powrót z gór co 10-25 km motor stawał, przyczyna były drobniusieńkie paproszki które wpadały pod elektrode, tylko wtedy mis ie tak działo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Nie 12:39, 17 Lut 2008 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Jenny napisał:
Dorek10 napisał:
a tak a propo co by sie stalo jak bym nalał zaduzo oleju z paliwem


Przeklinali by Cię inni kierowcy, to po pierwsze, a jeśli już naprawdę przesadziłbyś z olejem, to zapewne wogóle by nie odpaliła Jezyk


polskie weterany zawsze odpalają

co do ilości to ja też proponuje 1:30 pamiętajmy że stosunek mieszanki zależy od konstrukcji a nie tylko od jakości oleju (oczywiście jakość dzisiejszych olejów jest dużo lepsza ale to nie znaczy że możemy lać go dużo mniej)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 13:23, 17 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Jak ci nie szkoda silnika to lej mixol!!!!
Do g....o rzadkiej maści!!!!!
Robione jest ze starych przepalonych olejów. Ile bys go nie zalał zawsze zostawi nagar albo zatrze silnik.
Kup jakiś dobry półsyntetyk do dwusuwów np.CASTROL R2 RACINGBIKE,lejesz go 1:50,lub podobny syntetyk mieszasz 1:100, zero nagaru a silnik chodzi jak żyleta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToX
PostWysłany: Nie 15:02, 17 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Dokładnie tak jak mówi bitels, Mixol to totalna pomyłka jeśli chcemy dbać o nasz silnik! Dobry olej to ten który podał bitels oraz wiele olejów od Motula, nie pamiętam nazw. W każdym razie ja nie stosowałbym tego Mixolu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Nie 15:18, 17 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

U mnie wystepowało dziwne zjawisko, ale raczej nie związane z olejem, normalnie jeździłem na półsyntetyku i spalinki miałem niewidoczne, ale czasem łapał motor takie fazy na niektórych kilometrach, że robił zasłone dymną, to trzeba zobaczyć, nie da sie opisać. Pod koniec moich ZMAGAŃ z shl jak tak jechałem, w lustrkach nic nie widząc, to wyptzedził mnie jeden gość katamaranem i sie darł: PALISZ SIĘ!!! Rotfl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny Strona 1 z 5

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->MIeszanie oleju z paliwem
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group