Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->CHYBA GAŹNIK

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
CHYBA GAŹNIK <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 18:47, 28 Sie 2009 Temat postu: CHYBA GAŹNIK







Czytam,czytam i nie mogę znaleźć...to pytam Przez całe lato zrobiłem swoją bez kozery 2 tysiaki,tylko po mieście,spokojne bez szaleństw ale czasem poniosło.Wyjeździłem cały litr Castrola i zmuszony pogodziłem się z Mixolem.Oprócz przeczyszczenia świecy od czasu do czasu nic się nadzwyczajnego nie działo...do zeszłego tygodnia.Za zwyczaj zalewam za 15zł i pojeżdżę kilka dni ...teraz kilka godzin Zdziwiony dzień za dniem 15 i 15 k...szok.Zaczynam regulację oczywiście na chybił trafił ale raczej trafił,odpala malina,pracuje malina,na wysokie obroty wchodzi malina,rusza normalnie i kiedy włączam dwóję po pewnym czasie nie ma mocy i silnik tyk tyk tyk tyk na tróje to samo,w ogóle silnik ma inne brzmienie,jeszcze jak się rozpędza to jakoś mułowato ale jedzie,dopiero jak odkręcam gaz,pomału nawet,to się to dzieje,co jej jest nie mam pojęcia..wyczyściłem na tip top filtr powietrza i pełen nadziei ruszam...to samo Jeśli do jutra nie dostanę jakiejś wskazówki wyjmę gaźnik dokładnie umyję może jakiś brud,nie muszę chyba mówić jak wyglądał filtr powietrza po 2 tyś.,byłem przekonany że to to.I jeszcze jedno pewnie dla Was istotna informacja,kiedy jedzie i już złapie po chwili tego virusa po zaciągnięciu ssania dostaje zajebiście mocy(czytaj jedzie normalnie),więc na mój genetycznie chłopski rozum albo dostaje za mało paliwa albo powietrza.Iglica jest na trzecim środkowym rowku,prosta.Hmmm dziwne.Nie mam zamiaru jeździć na włączonym ssaniu,tym bardziej że było wszystko dobrze i virusa złapała nagle podczas jazdy...to może jednak wyczyszczę gaźnik zanim nadejdzie od Was pomoc,może coś utknęło mu w gardle? OJ SORRY TO MIAŁO BYĆ W INNYM DZIALE ZACZYTAŁEM SIĘ Zawstydzony

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 18:55, 28 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Pią 20:24, 28 Sie 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

Wg mnie trzeba wyczyścić to sitko w od dyszy czyt aluminiowa śruba na dole gaźnika. Być może alej sie zwarzył albo coś w tym stylu i został na tym sitku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 13:26, 29 Sie 2009 Temat postu:







Zaraz zabieram się za demontaż gaźnika,przypomniało mi się,bo mówisz o zważeniu oleju.Faktycznie zmieszałem resztki Castrola z Mixolem.Proporcje były większe C. i zostawiłem na noc w butelce po wiśniówce sprawdzić czy się nie zważy,wszystko było cacy to zrobiłem mieszankę ...no zobaczymy rozbieram ......gaźnik czysty.Były gile na tym sitku jak mówisz trochę gili na sitku pod kranikiem,gaźnik umyłem dokładnie zamontowałem sprawdzę bez zakładania filtra powietrza ale zanim to nastąpi musi przestać padać deszcz Wesoly Zastanawiam się i jakoś nie mam przekonania żeby to było to....czekam na dalsze rozkazy

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 15:37, 29 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Sob 16:22, 29 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

jak umyłeś to i przedmuchaj Jezyk ja u siebie sie przekonałem, że jak się myje to i trzeba przedmuchać "smroda" Jezyk co prawda nie teraz aleeee spoooooro wcześniej bo teraz i tak shl stoi i tak bo gaźnika złożyć nie mgoe a czesci nie ma Smutny

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Sob 16:23, 29 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 16:56, 29 Sie 2009 Temat postu:







Przedmucham tylko niech przestanie padać deszcz założę i sprawdzę.Tylko mam doła czytałem coś o rozszczelnieniu silnika na forum to może być to? Ona miała tak wcześniej że gdy dałem maxa gazu to nie przetrawiła a stopniowo szła,tyle że tu nagle jechałem i zaczęła się dusić pomyślałem że przez zasranego mixola świeca zasrana to wymieniłem i pojechałem dalej a że nie dawało mi to spokoju zacząłem regulować śrubeczkami i już dzieje się jak w/w
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Sob 17:56, 29 Sie 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

spokojnie jakby silnik był rozszczelniony to widziałbyś benzynę np pod cylindrem, albo pod głowicą a w innych przypadkach pomiedzy połówkami pod wałem albo wywalało by Ci olej ze skrzyni biegów bo zrobiłoby sie tam ciśnienie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 9:24, 30 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

albo by mu bardziej kopcił, bo mółby sie olej ze skrzyni dostać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Nie 11:33, 30 Sie 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

kopcił chyba że zaraz po odpaleniu, póżniej to już raczej robi się ciśnienie w skrzyni korbowej i jak jest nie szczelny to robi sie też w skrzyni biegów i co za tym idzie wszystkimi możliwymi otworami ucieka powietrze z olejem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 15:51, 31 Sie 2009 Temat postu:







Mam tu na ulicy człowieka,chociaż ledwo go znam to dziś spróbujemy coś pokombinować.Ma tam jakiś motór to zawsze będzie dwóch do myślenia.A wczoraj normalnie jeździłem tyle że na ssaniu.Jedyne co mi w tej chwili przychodzi do głowy to podnieść iglicę na ten rowek poniżej tych 6 głębokich Niepewny
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pon 16:33, 31 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

zeby Cię pocieszyć to ja caluśki czas, jeśli jeżdże na shl to tylko na ssaniu bo bez ssania ją zamula

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pon 16:36, 31 Sie 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

podnieśc iglicę albo założyć wieksza dyszę teraz, bo jak na ssaniu chodzi to znaczy ze za mało paliwka dostaje normalnie więc większa dysza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 16:57, 01 Wrz 2009 Temat postu:







JUtro majster zajmie się lalą Wesoly podobno rasował kiedyś takie silniki,mówi że ma jeszcze taki jeden i mi da...ja to mam farta Hyhy
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Wto 21:01, 01 Wrz 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

pawe86 to dyszę i tak mam większą niż powinienem mieć, bo mam 180 a wg. książki powinienem mieć 160... na 100 było to samo co na 180.. dzieki za rade i sory za wtrącenie w temat Wesoly aby niech mi te głupie uszczelki przyjdą...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Wto 21:11, 01 Wrz 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

dyszę trzeba dostosować do filtra powietrza. wszystko zależy od jego przepuszczalności, co daje podciśnienie w gaźniku które powoduje zasys paliwa i tworzenie mieszanki. Wszystko trzeba zrobić tak aby mieszanka była dobra. Jeżeli nie masz szczelnego dolotu powietrza to zbyt wiele sie nie zrobi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 22:05, 01 Wrz 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

wg. filtra powietrza tak ?... no to ja mam oryginalny filtr.l.. nic nie kompinowany.. guma miedzy gaznikiem a filtrem przy gazniku ściśnięta drutem a z drugiej strony opaską uciskową.. uszczelnić to jedynie można przy tej sciąganej blaszcze żeby filtr wyczyścic..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->CHYBA GAŹNIK
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group