Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Gaźnik gm24

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Gaźnik gm24 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gazela
PostWysłany: Pon 21:38, 08 Wrz 2014 Temat postu: Gaźnik gm24


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Z Pawlastym i Marcom11 walczyliśmy z trzema gaźnikami.
Nie udało nam się żadnego uruchomić.
A to kichał w gaźnik, a to nie trzymał wolnych obrotów albo w ogóle nie palił.
Dziś rozebrałem gaźnik w drobny mak.
Wybiłem z korpusu środek, poprawiłem położenie tulejki prowadzącej iglicę-była za nisko i przesłaniała wylot z mieszacza.
Odkryłem dyszę wolnych obrotów, chyba 0,8 mm-zapikowana betonem była.
Złożyłem wszystko do kupy i jutro próba ognia.
Kupię tylko pływak i zatapiacz jutro w Bydgoszczy.
PYTANIE
Czy jeszcze jest coś w gaźniku ukrytego do czyszczenia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pią 17:05, 12 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Nie. A co do wolnych obrotów to miałem taki problem że mimo wykręconej śruby wolnych obrotów, miałem je za wysokie. Okazało się że styk między gaźnikiem a uszczelką był nieszczelny i łapał lewe powietrze. Weź szczelinomierz 0.05 i sprawdź czy możesz go wcisnąć między uszczelkę a króciec i gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 20:24, 12 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2231
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Uszczelka jak i gaznik - króciec dotarte było na "0" lewego tam raczej nie łapał.
Na daną cywile podejrzewamy nieszczelność pomiędzy króćcem, a cylindrem. Kiedyś ułamało mi się jedno ucho króćca przy cylindrze, moto chodziło na wolnych, ale podczas próby jazdy nie wkręcał się na obroty i szarpał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 20:38, 12 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Masakracja jakaś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 20:45, 12 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2231
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Masakracja z tapatajnią. Jutro się okaże czy zagada wiatr pawlastemu.
Już skończyły mi się pomysły Wstyd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 23:05, 12 Wrz 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1828
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Została jeszcze regeneracja gaźnika w Tucholi. Temat już mamy i objawy również pasują, czyli brak możliwości ustawienia wolnych obrotów i nierówna praca. Trzeba podejrzeć dyszę od małych obrotów i uszczelnić połączenie korpus gaźnika - wkładka, ewentualnie wstawienie tulei pod przepustnicę. Koszt z tego co pamiętam koło 120, a tak nie ma pewności co się kupi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 23:50, 12 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2231
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Gaźnik który reanimowaliśmy dla pawlastego , działał w wiatrze Pawła gazela bez zarzutów. U pawlastego nie chce gadać na wysokich obrotach, dusi się i dławi.
Na wolnych chodzi jak ta lala.
W Tucholi zregenerują, ale jak gaźnik działa na jednym silniku, to dla czego nie chce na innym. Regeneracja na moje nic nie pomoże. Wina jest w czymś innym, tylko w czym ? Zdegustowany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 23:59, 12 Wrz 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Wina jest w głupim właścicielu Wesoly Ten motor po prostu czuje moją obecność i dlatego nie chce palić.

Jutro odkręcam króciec i dołożę jeszcze lekką smużkę sylikonu na łączenia. Jak nie pomoże to chyba zdejmę cylinder.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 9:24, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1828
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

A może kranik nie podaje wystarczającej ilości paliwa? Ewentualnie zapchany filtr powietrza, za duża przerwa na przerywaczu, simering. Może już to sprawdziliście ale może nasunę jeszcze jakiś pomysł.
Pawlasty, mam nadzieje, że to nic poważnego i spokojnie pośmigasz w tym sezonie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 9:28, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Przy zbyt dużej przerwie nie wkręcałby się na obroty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 10:19, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Może mieć problemy.
Ale wiecie co, brak mi słów. Regulujecie gaźnik a nikt nie sprawdził reszty ustawień, a w Panacewiczu jak wół napisane, "Przed przystąpieniem do regulacji sprawdź ustawienia zapłonu"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 10:27, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Pawlasty zapewnia że wszystko ok.
Ja przestaję mu wierzyć bo gaźnik u mnie chodził w silniku.
Paweł rusz d... i posprawdzaj wszystko!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Sob 11:17, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Mruty cały zapłon został ustawiony z Pancewiczem w ręku. Za chwilę idę do garażu i działam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 11:18, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

A co szkodzi jeszcze raz sprawdzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Sob 15:58, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Więc tak.

Zdjąłem cylinder. Wydmuchałem wszystkie kanały, wydmuchałem komorę korbową, założyłem nową uszczelkę.

Króciec obejrzałem z każdej strony, jest cały. Dotarłem miejsce łączenia z gaźnikiem, nasmarowałem obie strony lekką smugą sylikonu.

Gaźnik - dokręciłem o ćwierć obrotu rozpylacz, iglica na 3 od góry. Przepustnica i ssanie lekko chodzą w obie strony.

Zapłon - ustawiony na 3,4 mm przed GMP, przerwa na przerywaczu 0,35 mm, na świecy 0,45 mm. Iskra niebieska, nie skacze po świecy.

Wszytko przykręcone, dokręcone. Czekam aż sylikon zaschnie i wieczorem próba ognia. Jak nie zagada to allegro albo tablica Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny Strona 1 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Gaźnik gm24
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group