Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Gaźnik gm24

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Gaźnik gm24 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
gawin
PostWysłany: Pon 15:06, 29 Wrz 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

miałem kiedyś podobnie z kondensatorem, na niskich obrotach śmigał na wyższych już nie. teraz mam dwa połączone równolegle i śmiga OK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Pon 20:19, 29 Wrz 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

No zobaczymy. Zamówiłem dwa a aledrogo od fiata 126p z tego co tu wyczytałem będą pasować Wesoly, no i są jakieś firmowe tak więc może nie będą zje...e fabrycznie Mruga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mo6b1
PostWysłany: Pon 21:19, 06 Paź 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

mruty napisał:
Nie. A co do wolnych obrotów to miałem taki problem że mimo wykręconej śruby wolnych obrotów, miałem je za wysokie. Okazało się że styk między gaźnikiem a uszczelką był nieszczelny i łapał lewe powietrze. Weź szczelinomierz 0.05 i sprawdź czy możesz go wcisnąć między uszczelkę a króciec i gaźnik.

U mnie jest taka sama sytuacja mimo wykręconej sruby wolnych obrotów są za wysokie. Srubki po prostu nie ma. Wykrecil ja poprzedni wlasciciel.
A co sadzicie o tym gaźniku? Na poprzedniej aukcji zostało sprzedanych 5 sztuk.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pon 23:25, 06 Paź 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Jeżeli pomimo wykrecenia śruby od wolnych dalej masz za wysokie, to sprawdź czy pancerz linki nie jest napięty. Powinien mieć ok 2 mm luzu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mo6b1
PostWysłany: Wto 20:49, 07 Paź 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Pancerz linki sprawdziłem, myślę ze ten gaźnik jest po przejściach i już go nic nie uratuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Wto 20:53, 07 Paź 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Kranik nie ma odpowiedniego przepływu.
Wyczyść kranik i gaźnik.
Też tak miałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mo6b1
PostWysłany: Wto 21:38, 07 Paź 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ale jakby kranik nie miał przepływu to motocykl chyba by nie przyspieszał? A tu chodzi tylko o wolne obroty które są za wysokie i nie można ich zmiejszyc. Myslisz ze jakby miał mało paliwa to by były za wysokie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 22:50, 07 Paź 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Raczej nie, ale sprawdź szczelność króciec gaźnik- króciec cylinder.
Przy okazji wymontowania gaźnika, sprawdź czy przepustnica bez linki całkiem zamyka przepływ powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mo6b1
PostWysłany: Śro 18:20, 08 Paź 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Gaźniki te miały różne kąty ścięcia przepustnicy. Podejrzewam, że mój gaźnik to składak i nie domyka przepustnicy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 19:00, 08 Paź 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Fajna tabela, ale nie ma w niej zawartego gaźnika GM26U3 jaki jest w Gazeli.
[link widoczny dla zalogowanych] Na tej stronie trzeba przejść w "dane naprawcze i regulacyjne" a tam w "gaźniki"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Śro 19:01, 08 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Czw 22:30, 16 Paź 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Gaźnik poskładałem jeszcze raz wyczyściłem go bo jakiegoś syfu z zbiornika naleciało, zamontowałem filterek paliwa i jak na razie jest ok. Mam wstawiona nominalną dyszę 180. Tylko jest taka mała śmieszna zależność jak mi trochę zamknie się przepustnica ssania to od razu zaczyna moto się dusi (nawet przymkniecie o 1/3) czy to normalne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Nie 8:50, 26 Paź 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Hmmm myślałem że po tygodniu ktoś "żuci" jakąś radę. Ok mniejsza z tym, kupiłem na alledrogo tanio gaźnik i kilka części do gaźnika. Wyczyszczę i poskładam ten nowo zakupiony wyreguluję go a następnie zamontuje do moto. Ten "nowy" wydaję się o wiele bardziej spasowany tzn, przepustnica nie ma praktycznie żadnych luzów Mruga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Nie 16:22, 26 Paź 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

A czy brak śrubki od wolnych obrotów nie powoduje dostępu lewego powietrza. Ona znajduję się pod przepustnicą od strony silnika, gdy jej nie ma to mamy dziurę 6mm w tym miejscu. Nie mam takich doświadczeń tak sobie tylko teraz pomyślałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mo6b1
PostWysłany: Nie 17:28, 26 Paź 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Dorwałem oryginalny czechosłowacki gaznik ikov od jawy 175po remoncie go zalożę i przetestuję a do pegaza dokupię śrubkę od obrotów i tez się przyda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 Strona 4 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Gaźnik gm24
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group