Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Gaźnik gm24

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Gaźnik gm24 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gazela
PostWysłany: Sob 17:10, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Dawaj od razu, nie trzeba czekać aż wyschnie.
Temperatura go usztywni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 19:54, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Na tablicy i allegro jeszcze nie ma, więc chyba zagadała Jezyk
Pawlasty, chwal się, umieram z ciekawości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Sob 20:33, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Nie jeszcze, a już go nie ma. Właśnie pojechał w cholere Jezyk

A jest dupa. Zagadała ale strzelała w wydech to przyspieszyłem zapłon. Czasem się wkręci ale zaraz znowu zdycha.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 20:50, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Hej, spróbuj zmniejszyć przerwę. Wiem co jest w instrukcji, ale życie życiem. mniejsza przerwa to czasami silniejsza iskra i przy większych obrotach dłuższy czas ładowania kondensatora. Może masz nowy albo regenerowany kranik, nalej do wężyka pełno paliwa i odłącz na chwilę od kranika. Kto wie, może coś w nim jest przypchane lub się przypycha od czasu do czasu. Jak strzela w tłumik to raczej zalewa lub jest za późny zapłon i nie zdąży przepalić wszystkiego. Na wolnych będzie pracował mimo kiepskich nastawów. Zostało Ci kombinowanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Sob 21:06, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Z przerywaczem miałem kiedyś taki numer, że ośka była luźna, ale klepnąłem parę razy młotkiem i trzyma się sztywno. Naprostowałem ją też, ale mimo wszystko platynki nie przylegają w 100%. Ale wydaję mi się, że przylegają na tyle dużej powierzchni, że powinno wszystko działać. No i działało.

W ogóle te nowe przerywacze to kicha. Mam w tej chwili przerwę 0,35 powiedzmy, a regulacja jest praktycznie na maksa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 21:39, 13 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Płatynki muszą dolegać w 100% dotrzyj je pilnikiem ciękim takim jak do paznokci.
Sprawdź dobrze cały zapłon, czy przebicia gdzieś nie ma, i czy ta ośka znowu się nie poluzowała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 10:10, 14 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Na bank coś z przerywaczem. Może być wilgotny, dolegać musi idealnie, nie trzyj go pilnikiem tylko dognij odpowiednio. Potem weź papier ścierny 400 złóż na pół i wsadź pomiędzy platynki, następnie ruszaj papier na wszystkie strony wykorzystując tylko docisk sprężyny platynek. Na koniec przedmuchaj otwarte platynki, w celu usunięcia pyłu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 12:02, 14 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

A może cdi i po problemie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 14:08, 14 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Mruty, dlaczego nie ma użyć pilnika? Zdecydowanie wygodniej zrobić to pilnikiem niż papierem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 15:49, 15 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Nie przeczytałeś dokładnie tego co napisałem. Miał dogiąć na równo platynki, a papierem oczyścić powierzchnię, pilnikiem podrapiesz ją, a ma być gładka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 19:22, 15 Wrz 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

No więc, Panowie. Kolejny raz okazuje się, że nowe nie znaczy sprawne. Kondensator....Podobno odpala i jeździ jak marzenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 19:40, 15 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Pawlasty-zabije Cię.
Kondensator ????????
A tyle razy pisałem i mówiłem kondensator.
Ale zajebiście jak chodzi.
GRATULACJE
To czekam w następny weekend na Ciebie z Heleną!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 20:20, 15 Wrz 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

No ale w trakcie jak zaczęły się problemy z gaźnikiem wymieniłem też kondensator na nowy. I jak się okazało jest niesprawny...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pon 20:35, 15 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

mruty napisał:
Nie przeczytałeś dokładnie tego co napisałem. Miał dogiąć na równo platynki, a papierem oczyścić powierzchnię, pilnikiem podrapiesz ją, a ma być gładka.

W wyposażeniu motocyka był piknik do czyszczenia styków przerywacza, mam taki i nie różni się on od pilnika który zaproponowałem pawlastemu.
Z tym porysowaniem pilnikiem, to chyba jaja chciałeś sobie zrobić Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 22:34, 15 Wrz 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Paweł a kto go naprawił?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 2 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Gaźnik gm24
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group