Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Nie chce zapalić.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
[M11] Nie chce zapalić. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 21:50, 12 Lut 2008 Temat postu:







cześć Jenny- miło mi że mogę z tobą pokorespondować, czytałem już twoje posty i wiem że znasz się na rzeczy, jestem pełen podziwu. Ja też myślę że ulamał się kawałek pierścienia- niestety jakość dzisiejszych produktów jest katastofalna. Z tym ułamanym tłokiem to mnie trochę przestraszyłaś, ale cały ten halas dobieg z górnej części cylindra więc chyba to pierścien. Zobaczymy jak rozbiorę cylinder. Na razie mało czasu i za dwa miesiące urodzi mi się druga córa i tego czasu już nie będzie wcale....jak zdejmę cylinder to oczywiście dam ci znać.
Bardzo dziękuję za poradę . Pozdrawiam
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Śro 0:50, 13 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Jenny napisał:
tłok się ułamał i dostał się do korbowodu...


Może się czepiam ale jak kawałek tłoka może się dostać do korbowodu ?Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 10:44, 13 Lut 2008 Temat postu:







trochę się czepiasz Demmli, bo dobrze wiemy o co chodzi nie??. Ale skoro tu zajrzałeś to proszę ciebie również o opinię w sprawie tych pierścieni, czy to rzeczywiście to? Każda opinia jest dla mnie cenna, zdobywam doświadczenie dzięki temu.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Śro 22:27, 13 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Nie czepiam się tylko łapię za słówka Wesoly
Spotkałem sie kiedyś z takim przypadkiem, że pierścien segera był źle zapęty. Dalej można sobie historie wyobrazić. Szczerze nie zyczę ci tego bo ledwo trzeci szlif starczył...
Poprostu zdejmij cylinder i wtedy poklikamy jeśli nic tam nie znajdziesz trzymam wszystkie 3 kciuki żeby usterka była innego typu niż naddatkowy element w cylindrze Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 11:50, 14 Lut 2008 Temat postu:







Może w sobotę uda mi sie coś zrobić wtedy się przekonamy co się naprawdę stało, o tym segerze też myślałem... ale poczekam do soboty, Dziękuję ci za opinię, dam znać o rezultatach śledztwa.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Jenny
PostWysłany: Sob 12:59, 16 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

grzegorz wyrobek napisał:
cześć Jenny- miło mi że mogę z tobą pokorespondować, czytałem już twoje posty i wiem że znasz się na rzeczy, jestem pełen podziwu.


Zawstydzony Dziękuję za tyle miłych słów, ale do znawcy SHL-ek to mi jeszcze daleko Zawstydzony

Cytat:
Może się czepiam ale jak kawałek tłoka może się dostać do korbowodu ?


Czepiasz się, to prawda Jezyk
Zastawiałam się jak to napisać, żeby wyjaśnić dokładnie, ale chyba wszyscy wiedzą o co mi chodziło Mruga
Także byłam w szoku :| naprawdę :| Zdjęłam cylinder i naprawdę doznałam szoku, nie sądziłam, że taki scenariusz może się zdarzyć :|
Grzegorz, to czekamy na wieści co i jak Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 17:16, 16 Lut 2008 Temat postu:







witam wszystkich- zdjąłem cylinder i .....nic . Ani śladu jakiegokolwiek uszkodzenia, pierścienie całe, cylinder nieporysowany, nie ma luzów na sworzniu, zabezpieczenia sworznia na miejscu, zero nagaru, progu. Jedyne co zauważyłem. Po zdjęciu głowicy, tłok zacząl sie przesuwać bardzo płynnie- bez wspomnianego kiedyś przeze mnie tarcia. Nie wiem już teraz nic. Chyba złoże to wszystko do kupy i zobaczymy co się bedzie działo. ALe najpierw czekam na wasze pomysły co to za cuda były z tymi stukami
Pozdrawiam
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Sob 17:23, 16 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Stuki i wibracje dobrze sie przenoszą po ramie. Raz facet do warsztatu przyjechał samochodem i twierdził ze ma przednie przeguby walnięte. A jak sie sprawdziło to okazało sie ze tylne były do wymiany. Jest metoda osłychiwania silnika. Kup sobie stetoskop w tym celu i pobaw sie w lekarza Wesoly
Naprawde nie wiem co moze dolegać twojej Eli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Sob 18:18, 16 Lut 2008 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Może masz luz na łożysku w korbowodzie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demmli
PostWysłany: Sob 18:35, 16 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Cytat:
Może masz luz na łożysku w korbowodzie?


Wczesniej pisał , że silnik był po kapitalnym remoncie i korbowód wynueniał więc ta opcja odpada.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Sob 19:47, 16 Lut 2008 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

a kosz sprzęgłowy masz dobrze dokręcony ?
ewentualnie krzywe magneto może ocierać o pokrywe, zbyt luźny łańcuch napędowy też może dzwonić albo jakieś inne blachy Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 20:37, 16 Lut 2008 Temat postu:







czesć wszystkim, zrobiło sie małe poruszenie...postaram się ustosunkować do waszych uwag. Otóż korbowód jest nowy i łożysko też- dzis zresztą spradziłem ponownie- nie ma ani grama luzów, Demmli- masz rację co do pochodzenia dźwięków z innych miejsc niż się to wydaje- będę badał. Barteq -piszesz o koszu - zrobiłem jak w książce- dokręciłem mocno nakretkę a potem zagiąłem tę tulejkę zabezpieczającą w rowkach nakrętki- Jeżeli to jest żle to powiedz. zdejmę wtedy pokrywę. Magneto jest OK.Wersja z łańcuchem napędowym odpada..jeszcze go nie założyłem.
Dziękuję wszystkim ... a i zajmijcie się juz w sobotę wieczorem czymś innym - nie chcę wam już głowy zawracać, przeze mnie siedzicie przy kompie- juz mi głupio.. ja idę położyć spać córkę
Pozdrawiam
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 12:59, 17 Lut 2008 Temat postu:







to znowu ja- Wziąłem wczoraj do ręki książkę Pancewicza. Jest tam taki rozdział fajny - Niedomagania silnika. Na stronie 85 jest jak byk napisane co może być powodem stuków i dzwonienia. Po tej lekturze przeanalizowałem co może dolegać mojej Elce. Odpadają problemy z luzami - bo wszystko jest nowe. Pozostają kwestie regulacji zapłonu, składu mieszanki oraz luzu przepustnicy w korpusie gaźnika. Tak więc trzeba czasem zajrzeć do lektury- gdybym to zrobil miesiąc temu to by wszystko grało. Pozdrawiam serdecznie
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Nie 13:05, 17 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Czyli chozdiło o zwykłe spalanie stukowe ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 21:05, 17 Lut 2008 Temat postu:







Cześć Demmli - nie wiem co to jest spalanie stukowe Smutny - jednak po tych wszystkich perypetiach sądzę że może to jest to. wytłumacz mi na czym polega to zjawisko i jak sobie z tym poradzic? Pozdrawiam Wesoly
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Strona 5 z 6

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Nie chce zapalić.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group