Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[M17] 1969 r. BlackRider

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
[M17] 1969 r. BlackRider <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
BlackRider
PostWysłany: Śro 22:06, 24 Cze 2015 Temat postu: [M17] 1969 r. BlackRider


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

Witam !
Stało się ! Jestem posiadaczem motocykla SHL. Padło na Gazelkę. Wesoly
Trochę się naszukałem, najeździłem, ale ostatecznie chyba nie najgorzej trafiłem.
Trochę ją wcześniej rozebrałem, żeby zobaczyć co tam w środku gra i wydaje się być ok. Ktoś ją na pomarańczowo przemalował miejscami. Z braków zauważyłem: chlapacz tylni, emblematy i prostownik selenowy.
Plan jest następujący:remoncik na full oryginał za wszelką cenę. Rzućcie okiem na poniższe fotki. Jeśli czegoś brakuje, albo coś odbiega od oryginału to dajcie znać.



Chlapacz przedni chyba też "akcesoryjny" ?



Czy to jest oryginalna dźwignia ssania i stacyjka ?




Czy te osłony boczne powinny być tak ciasno z bakiem ?



Serducho. Wesoly



Takie osłonki przy niej były. Przy prawym podnóżku kierowcy może być widać ich mocowanie, którego zapomniałem zdemontować. Jezyk Samoróbka, czy może od MZ Trophy ?



Czujnik tylnego hamulca jest. W ogóle instalacja oryginalna, łącznie z opaskami zaciskowymi. Wesoly
Zapraszam do komentowania. Wesoly
P.S: Czy przy siedzeniu powinien być zamek na kluczyk jak przy kierownicy, czy tylko ta wajcha pod bakiem ?
Jeśli tak to w którym miejscu ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BlackRider dnia Wto 20:53, 15 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bylin
PostWysłany: Czw 8:37, 25 Cze 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Ładna sztuka, pójdzie gładko. Wesoly

Z tego co pamiętam wystarczy zamek w kierownicy, chociaż nawet go już nie pamiętam (gazeli nie widziałem już z miesiąc).
Jak ją zablokujesz to w teorii nie powinieneś też móc przysunąć tej całej wajchy, bo drut wchodzi w otwór w główce ramy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 9:09, 25 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Ładna jest
E tam drut od wajchy nigdzie nie wchodzi.
Kluczyk jest tylko pod kierownicą.
Stacyjka nieoryginalna a dźwignia ssania ok.
Osłona boczna ociera o bak i ja też tak mam.
Jak podniosę bak to szczelina między lampą a zbiornikiem jest nierówna.
Osłony na nogi to samoróbki.
No i emblematów na baku nie masz niestety bo drogie jak cholera i nie ma ich za wiele na rynku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Czw 9:28, 25 Cze 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

No i gumy na bak musisz kupić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bylin
PostWysłany: Czw 10:48, 25 Cze 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

paweł gazela napisał:

E tam drut od wajchy nigdzie nie wchodzi.


Wchodzi, sprawdź sobie. Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 12:06, 25 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Sprawdzę wieczorkiem.
Ale jak wchodzi to dla mnie cóś nowego.
Całe życie się człowiek uczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychu
PostWysłany: Czw 12:34, 25 Cze 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń

Często skracano ten drut, fabrycznie aby otworzyć schowek pod siedzeniem trzeba skręcić kierownicę w lewo do oporu.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackRider
PostWysłany: Czw 14:29, 25 Cze 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

Dziękuję za komentarze.
Zapomniałem o gumach baku. Są oryginalne w idealnym stanie. Wesoly
Może ktoś wkleić zdjono oryginalnej stacyjki w takim razie ? Ta obstawiam od WSK ?
Czyli będę musiał też znaleźć obudowę reflektora.
Powiedzcie mi jeszcze jak to jest z tym logiem na lampie "POLMO SHL". Powinienem to mieć ?
Jakby ktoś miał brakujące części w dobrym stanie, to zapraszam na PW. Wesoly
Myślałem jeszcze o tej w ramach dawcy części. Jest tu wszystko czego mi trzeba i nawet więcej. Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BlackRider dnia Czw 14:42, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 21:04, 25 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

U mnie w każdej pozycji kierownicy otwiera się kanapę to pewnie ktoś przede mną już skrócił pręt.
No ładny dawca.
Ja bym reflektował na to lusterko jak kupisz tego zwierza.
Znaczki POLMO miały chyba od 1970 rocznika.
Na pewno pierwsze nie miały znaczka POLMO.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Czw 21:07, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Czw 21:39, 25 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Szkoda jej na części Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 8:22, 27 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Tu masz fajną stacyjkę i tanią
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Sob 18:37, 27 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Jakie kurde części, robić i się cieszyć .
Baza jest OK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Sob 22:55, 27 Cze 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

Dokładnie w lewo do oporu i się otwiera, u mnie jest to 'zabezpieczenie' Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 9:05, 28 Cze 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Emblematy niebawem będą kopiowane i to całkiem ładnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackRider
PostWysłany: Nie 21:28, 28 Cze 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

CZESIO1958 napisał:
Jakie kurde części, robić i się cieszyć .
Baza jest OK.

Nie no muszę stacyjkę kupić na bank. Przez tą przeróbkę muszę wymienić całą obudowę reflektora, bo z tego co widzę po zdjęciach to oryginalna stacyjka jest mniejsza od tej co mam, więc pewnie było "wycinane" żeby mogła wejść. Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny Strona 1 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[M17] 1969 r. BlackRider
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group