Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Światła w cdi coraz słabsze...?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Światła w cdi coraz słabsze...? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
benicjanin738
PostWysłany: Pon 1:02, 19 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 280
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

Hej Panowie!
a jakich żarówek używacie przy zapłonie cdi?
Ostatnio kupiłem żarówkę BA20D led i zaraz mi się spałiła Wstyd
...więc teraz mam zwykłą 12v,ale z tyłu i w liczniku mam ledy i świecą dobrze!!
Czekam na odpowiedzi i sugestie,bo coś nie do końca jestem zadowolony z tego cdi ja pacze??
pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 7:11, 19 Wrz 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1783
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Są dwie opcje, albo kupiłeś słabe ledy bez wbudowanego stabilizatora, albo kupiłeś wadliwe żarówki. Osobiście ledów bym nie stosował ponieważ nie lubią one skoków napięcia, a to akurat masz w motorze przy niewyprostowanym prądzie który idzie na światła (ledy są do prądu stałego, a nie przemiennego)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Pon 8:53, 19 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 387
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

są i LEDy do przemiennego. tylko jest jeden problem: LEDy większej mocy nie sprawdzają się przy napięciu przemiennym, bo tak jak Halcik pisze nie lubią skoków napięcia. Po prostu się spalą. Na światła 'przednie' na chwilę obecną nie ma dobrych LEDów zasilanych z iskrownika. Możesz bezpośrednio z akumulatora, ale przy jeździe ok. 50-100km akumulator się rozładuje (tak jak wcześniej wspomniane cewki do ładowania są słabsze niż świetlne).
Rozwiązaniem tego problemu jest to co ja stosuję: na przedzie mam założone żarówki dwuwłóknowe 35/45W, a pozostałe, czyli pozycja przód, pozycja tył, światło stop, podświetlenie licznika i wózek przód i tył są żarówkami LED - korzyść jest taka, że ciągną sporo mniej prądu niż tradycyjne i nie przepalają się szybko. Widać mnie z daleka i trochę światła dają (światło stop jest bardzo wyraźne).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
benicjanin738
PostWysłany: Pon 10:17, 19 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 280
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

Potwierdzacie Panowie moje obserwacje...
Ruszi ja z przodu mam żarówkę zwykłą 35/35W a z tyłu i w liczniku ledy,i działa tak jak u Ciebie,jest, ok. Gościu na alledrogo zapewniał,że ledy superowskie za 65/pln sztuka,które kupiłem u niego,będą działać bezproblemowo,a one .przy światłach podłączonych z akumulatora,spaliły się niemal natychmiast? Kilkanaście minut trwała moja radość, bo świeciły naprawdę super jasno? Smutny ...a miało być tak pięknie...
Teraz mam światła połączone z cewek,bo przez aku nie zdało egzaminu - akumulator po 200-300km jazdy się rozładowywał? Ładowanie mam chyba ok,bo po 10-15km jazdy z wyłączonymi światłami, świeciły dobrze znów przez kilkanaście minut?
Jestem na etapie zakupu półhalogenów(?),i ledów 6V do wiatra mojego oryginalnego,jak założę,to zobaczę, i mam nadzieję ,że przynajmniej tył czyli najważniejszy stop zadziała?
Dziękuję Panowie i pozdrawiam!
p.s. jak zamontuję to się odezwę Padam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
benicjanin738
PostWysłany: Pon 21:05, 17 Paź 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 280
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

Witam!
Ledy we Wiatrze spalily się z przodu po kilkunastu kilometrach jazdy,więc założyłem semi halogen 40/45W,i po ok 200km wciąż świeci i to rewelacyjnie
!! Wesoly
Tył i licznik tak jak u Ciebie Ruszi mam na ledach i też jest ok?
Właśnie dziś znalazłem też semi halogen 6v do oryginalnego Wiaterka mojego,którego mam w UK,i jutro zamawiam?
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
benicjanin738
PostWysłany: Śro 21:31, 19 Paź 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 280
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

Czy ktoś się orientuje czy halogen 12V 35/35W świeci jaśniej od semi-halogena 40/45W? Padam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Światła w cdi coraz słabsze...?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group