Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Iskra jest tylko raz,jak jest izolowany przerywacz?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Iskra jest tylko raz,jak jest izolowany przerywacz? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
cinek89
PostWysłany: Pią 17:13, 06 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kotlin

Typowy objaw czegoś z dopływem paliwa lub powietrza. Na 99% gaźnik, może masz filtr powietrza zatkany lub dopływ powietrza do niego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Pią 20:37, 06 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Doplyw powietrza jest,filtr wymylem benzyna i wlozylem do puszki. Zalozylem nowe dysze i gaznik ustawilem na sucho. Chodzi jak wczesniej,platynki zalozone i ustawione,zaplon rowniez.konsensator wymieniony. Zalozona stara cewka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 22:03, 06 Lip 2012 Temat postu:







Pochyliłbym się nad sprawą powietrza. W moim silniku S32 miałem identyczny objaw, winnym był filtr. Niby czysty, niby dobry. Gaźnik ustawiony na chodzącym silniku według encyklopedii, a muli. Wreszcie po dłuższym grzebaniu w akcie rozpaczy zdjąłem filtr. I nie ten silnik, wchodzi na obroty jak trza. Wymieniłem filtr na nowy i było już dobrze.

Mógłbyś tak dla jaj spróbować zdjąć całkiem filtr i zobaczyć co będzie. Również dla jaj mógłbyś spróbować przy zdjętym filtrze i dodanym gazie pomechlać ssaniem. Jeżeli będzie różnica w muleniu, powinno dać Ci to do myślenia Wesoly

A ustawienie gaźnika na sucho i bezgraniczną wiarę w prawidłowość ustawień uważam za złe kung fu. Zawsze poprawiałem sobie na pracującym.

Ale ja się nie znam
Wesoly

Edit: Tylko ssaniem ruszaj wolno żeby silnik miał czas przetrawić sprawę i zareagować.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 22:09, 06 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
rudyweteran
PostWysłany: Pią 22:18, 06 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

maciek 1221 jesteś? a bez tłumika próbowałeś?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rudyweteran dnia Pią 22:43, 06 Lip 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Sob 9:09, 07 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Wczoraj miałęm awarię internetu przez burzę dlatego mnie nie było. Tłumik dzisiaj zdejmę,zostawiłem go na koniec bo skręcony jest na luźno i spaliny uciekają na wszystkie strony Mruga Cóż,bez filtra tak mulił i z filtrem też.. A na ssanie nie bardzo reaguje bo coś jest nie tak z linką prawdopodobnie,ta ''blaszka'' od ssania jest ciągle opuszczona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry1994
PostWysłany: Sob 10:31, 07 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dubienka/Chełm

Jeżeli blaszka jest opuszczona to masz cały czas włączone ssanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Sob 10:58, 07 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

To ją wyjąć? Bo za pomocą linki się nic nie da zrobić,jest jakby rozciągnięta.
Zdjąłem tłumik i gumę filtra powietrza i bez zmian. Jeżeli chciałbym wyregulować gaźnik to zaraz zaczyna przygasać tzn zwalniają się obroty. Czy to na pewno nie jest kondensator? Bo wstawiłęm inny ale nie nowy,praca silnika się nie zmieniła ale na platynkach dalej iskrzy.

Przypomnę,silnik 2 dni temu zagadał i palił jak należy, może ciut go muliło na 3 biegu ale to był gaźnik. Odstawiłem go na 2 godziny i poźniej nie chciał odpalić już bo zapłon się przestawił,ustawił ponownie i już od tamtej pory nie chce palić tylko jest to co na filmie.

Wymienione :
Kondensator,platynki,kabel WN,świeca,fajka,dysze w gaźniku.

Zdejmowane:
Guma dopływu filtra,tłumik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek1221 dnia Sob 10:58, 07 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 11:58, 07 Lip 2012 Temat postu:







maciek1221 napisał:
A na ssanie nie bardzo reaguje bo coś jest nie tak z linką prawdopodobnie,ta ''blaszka'' od ssania jest ciągle opuszczona.

Napraw to sobie, niech działa jak należy. Będzie jeden powód mniej do dumania.
I całkiem dobre zajęcie na sobotnie popołudnie.
Wesoly
Powrót do góry
kry1994
PostWysłany: Sob 20:55, 07 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dubienka/Chełm

Ja bym proponował wyjąć całkiem tę blaszkę dopuki nie naprawisz linki. Gdy jest opuszczona przysłania częściowo dopływ powietrza i w efekcie do cylindra trafia za bogata mieszanka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Sob 21:51, 07 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Zalozylem nowy kondensator ze sklepu i nic. blaszka od ssania czy na dole czy gorze nie daje zmian,juz zrobilem linke. troche jednak kopci,czy to oznacza simmering? moze jakies nieszczelnosci kolo cylindra? pozdrawiam i prosze o rady:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 10:13, 08 Lip 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Ja bym bardziej szukał w gaźniku i jego regulacji. Niech ktoś daje gazu a Ty w tym momencie reguluj. Jeżeli masz dość mocne to iskrzenie na platynach to wina tylko po stronie kondensatora.
Mam nadzieję że jak ustawiasz platyny i przerwę na świecy używasz szczelinomierza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Nie 10:55, 08 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Tak jest,ze szczelinomierzem Mruga Cóż iskrzenie jest raczej delikatne,na pewno nie takie jak na świecy,która daje prawie światło Mruga) A kondensator założyłem teraz nowy ze sklepu i nic się nie zmieniło. Może to coś z nowymi platynkami? Założę jutro stare,może coś sie zmieni,ale zaraz mi popękają podkładki izolujące przerywacz -.- chiński szajs.. Tylko tak jak mówię, wykręcając śrubęod biegu jałowego silnik gaśnie,gaźnik nie chce się wyregulować.. Może coś z pływakiem a konkretnie z językiem odpowiadającym za poziom paliwa?

Edit:
Komentarz do filmu na YT :
''Brak podkładki dystansowej między łożyskiem a zębatką na wale, tą co łańcuszek sprzęgłowy napędza, ja tak mialem''
Czy to możliwe? Pamiętam,że brat 2-3 lata temu z kolegą wymieniali tłok,pierścienie i oddawali cylinder do szlifu i przy okazji rozklejali sprzęgło,może być tak,że brakuje tam jakiejś podkładki i dlatego tak chodzi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek1221 dnia Nie 10:58, 08 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 20:52, 08 Lip 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

A może masz poluzowaną bądź nieszczelną śrubę spustową skrzynki korbowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Nie 21:01, 08 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Z tego co już kiedyś czytałem to w moim modelu tej śruby chyba nie ma Mruga Jeżeli miałaby być,to gdzie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 22:05, 08 Lip 2012 Temat postu:







W S32 jest. Śrubka nr 3



Cytując "W silniku S06 i S32 jest oddzielny kurek spustowy dla skrzynki biegów i skrzyni korbowej. Korek skrzyni korbowej wykręca się w celu spuszczenia tam paliwa zgromadzonego przy zalaniu silnika, w czasie niewłaściwego uruchamiania."

Czytuj Pancewicza Wesoly


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 22:08, 08 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny Strona 6 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Iskra jest tylko raz,jak jest izolowany przerywacz?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group