Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Iskra jest tylko raz,jak jest izolowany przerywacz?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Iskra jest tylko raz,jak jest izolowany przerywacz? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
maciek1221
PostWysłany: Śro 15:09, 20 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Stacyjka normalnie działa,a kostki nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 16:50, 20 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Kolego ja widzę że Ty jesteś odporny na wiedzę. Weź schemat i jeżeli masz oryginalną instalację to na pewno dojdziesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Śro 20:46, 20 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Ja dochodzę bez żadnych schematów Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Sob 13:20, 30 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Ok,cewkę świetlną zostawiłem,zakupiłem nowy przerywacz ponoć od WSK (pasuje do shl i jest bez filca),wziąłem stamtąd izolację i już jest dobrze zaizolowane. Teraz mam problem kolejny. Shl zapala(nie od pierwszego) i nie chce się wkręcić na obroty,strzela w tłumik,raz na jakiś czas w gaźnik. Zapłon jest dobrze ustawiony,z żarówką,na środku śruby wkręcone,przerywacz na 0,3-0,4. Gaźnik jest ustawiony na sucho,ale regulacja gaznika nie zmienia pracy silnika praktycznie. Dodam,że nie mam tera założonego filtra powietrza,ale króciec przysłaniam ręką. Jak już tak zapali i pochodzi 5 minut kaszląc i się krztusząc to gaśnie i poźniej nie odpala,jedynie coś zawarczy przy kopaniu. Co to moze być,skoro zapłon wydaje sie być dobrze ustawiony? Paliwo dochodzi,dodatkowo podaje je strzykawka przed zmianą świecy. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piter
PostWysłany: Sob 15:25, 30 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarki k/Częstochowy

Proponuję jednak założyć filtr, i sprawdzić czy nie jest zabrudzony Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Sob 19:31, 30 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Filtr jest wyczyszczony tylko chwilowo gumy nie mam,bo stara byla i uległa samodestrukcji Mruga Teraz chcialem doregulować zapłon i brakuje ''skali'' w iskrowniku Przerwa jest dobrze ustawiona,a na srodku jak ustawilem teraz sruby,to nie ma w ogole iskry Klin jest w porządku.. Izolacja na sto procent tez jest dobrze zlożona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 21:09, 30 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Kondensator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Nie 11:11, 01 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Jest nowy..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piter
PostWysłany: Nie 11:33, 01 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarki k/Częstochowy

Może sie czop wału przestawił? O ile się nie mylę to jeśli tłok jest w GMP to miejsce na klin ma być w tej samej lini co korbowód/tłok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 16:57, 01 Lip 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Jaki bo ja kiedyś 4 po kolei wsadzałem aż w końcu z malucha wsadziłem i do tej pory mam spokój.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Nie 17:35, 01 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

[link widoczny dla zalogowanych] Coś takiego to będzie.. Jutro będę w mieście to kupię nowy,7zł za spokój to nie jest dużo. Czop sie nie przestawił,nie jest też wyrobiony. To przez kondensator mogą być takie jaja z zapłonem? Tak jak mówię,maksymalnie jest przesunięty w którąś stronę a skali brakuje..

P.S. Wczesniej,kiedy odpalała to zapłon był ustawiony na środek bo tak pokazywała żarówka,teraz w tym miejscu nie gaśnie,nawet w okolicy nie gasnie..

P.S.2 Kondensator kupię jednak na allegro,czy 0,22uf jest ok? Jest na aukcji jako do SHL m11. Btw,czy to może być cos z cewką? Składam spore zamówienie na wszystko co brakuje,wiec 30zł za cewkę to nic bo wysyłka gratis. Tylko czy jest sens kupować,skoro jakaś tam iskra jest? Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek1221 dnia Nie 18:15, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 21:55, 01 Lip 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Jeśli masz wszystko podłączone w zapłonie to żarówka nie zgaśnie ponieważ w chwili rozwarcia styków napięcie przechodzi przez cewkę która ma na tyle małą oporność że nie zauważysz różnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Pon 8:44, 02 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Na czas regulacji zapłonu na żarówkę,odpinam wszystkie kable od przerywacza..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Wto 20:39, 03 Lip 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Zauważyłem,że bolczyk,na którym trzyma się młoteczek trochę się obluzował. Czy jego się jakoś dokręca,czy zaraz się urwie i wszystko będzie do wyrzucenia? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 18:37, 04 Lip 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Raczej się urwie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny Strona 4 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Iskra jest tylko raz,jak jest izolowany przerywacz?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group