Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Iskra jest tylko raz,jak jest izolowany przerywacz?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Iskra jest tylko raz,jak jest izolowany przerywacz? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Piter
PostWysłany: Pon 21:10, 28 Maj 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarki k/Częstochowy

Żeby sprawdzić musisz zdjąć przynajmniej cylinder, ale żeby to jakoś sensownie naprawić to musisz rozpołowić silnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Pią 22:37, 01 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

ostatnie pytanie,czy ten jezyk od mloteczka ma dotykac sruby?moze ktos podeslac fotki takiej tulejji? nie ma w sklepach,trzeba dorobic..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piter
PostWysłany: Sob 11:26, 02 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarki k/Częstochowy

Tak ma dotykać, spróbuj dopasować od jawki tą tuleje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1221
PostWysłany: Sob 12:44, 02 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

do jawki tez nie ma na allegro..Smutny

EDIT
Ok,znalazłem jakiś kawałek w tulejki w kowadełku nieznanego pochodzenia,lekko powiększyłem otwór w moim kowadełku z SHL i pasuje jak ulał,niestety nie zdążylem sprawdzić czy działa,ponieważ przy skręcaniu magneta,które blokowałem śrubokrętem(wiem,ze tak sie nie powinno robić,ale robi to prawie kazdy;) ) śrubokręt zeskoczył i uderzyłw cewkę,od świateł -.- SZLAG MNIE TRAFIŁ! Iskry nie ma,ten kabel,który został przerwany na cewce,zlutowałem ale wątpie,żeby to coś dało,czy bez tej cewki nie będize iskry? Konieczna jest wymiana? Proszę o szybką odpowiedz,bo nie wiem czy coś zle złozylem,czy to wina tej cewki. JEst to ta cewka z lewej strony. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek1221 dnia Sob 18:05, 02 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Wto 18:36, 05 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Z lewej strony są dwie cewki. Od ładowania (mała, kwadratowa na styku z zapłonową) i świetlna.

Dla mnie to albo masz problem z masą, albo przebicie na cewce zapłonowej.
Zacząłbym od wyeliminowania stacyjki (może mostkować obwód). Wykręć kable z kostki (niech niczego nie dotykają), zobacz czy jest iskra. Tylko przed tym złóż prawidłowo młoteczek! Nowy kondensator o którym pisałeś jest przystosowany do statora z WSK. Jeśli go przymocowałeś na ramieniu to musiałeś ciąć kabel, bo będzie za krótki. Złóż to porządnie, odizoluj co trzeba i spróbuj jeszcze raz. Jak dalej będzie stękać, to szukałbym nowej (w sensie innej) cewki.


Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Wto 18:40, 05 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
maciek1221
PostWysłany: Wto 18:55, 05 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Ok,a czy bez cewki swietlnej iskry nie ma? Bo ciagle nie wiem,czy mam ją zamawiac.. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Wto 19:00, 05 Cze 2012 Temat postu:


Gość




To nie ma nic do rzeczy. Cewki działają niezależnie. Świetlne są tylko łączone, dlatego masz dwa czerwone kable, które łączą się w jeden – podpięty do kostki pod zbiornikiem. Nic na razie nie zamawiaj. Sprawdź tak jak mówiłem. W dodatku który kabel urwałeś? Jakiego koloru?

Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Wto 19:03, 05 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
maciek1221
PostWysłany: Wto 19:36, 05 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Kabel w uzwojeniu cewki,miedziany:) i od tamtej chwili nie ma iskry,a wczesniej byla..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Wto 19:54, 05 Cze 2012 Temat postu:


Gość




A już sprawdziłeś bez stacyjki?
Powrót do góry
maciek1221
PostWysłany: Wto 20:22, 05 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Nie,ale shl stoi nie jezdzona,i iskrę zgubila po zerwaniu tego przewodu,nie byla nawet zestawiana ze stopek.. Wiec nie wierzę,że to moze byc stacyjka..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Wto 20:57, 05 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Spróbuj mimo wszystko – bez fajki na kablu wysokiego napięcia. Bez stacyjki i z dobrze podłączonym młoteczkiem.
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Śro 16:52, 06 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Nie musisz odłączać całej stacyjki, wystarczy że odłączysz o ile dobrze pamiętam niebieski przewód który wychodzi z zapłonu (jest on od gaszenia).
Ja miałem podobny przypadek w Gazeli iskra się raz pojawiała i wywalało bezpiecznik. Jestem elektronikiem a rozebrałem pół motory żeby wyeliminować usterkę. U mnie uszkodzony był klakson (TAK KLAKSON!!!) . Jest włączany masą a + ma podłączony na stałe. Nie wiem dlaczego ale ten właśnie + zwierał do obudowy i to skutkowało tymi wszystkimi problemami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Śro 20:34, 06 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Najprościej tak jak pisałem, odłączyć kable z kostki pod zbiornikiem.
Powrót do góry
maciek1221
PostWysłany: Wto 14:08, 19 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin - Motycz

Witam
Nie miałem teraz kiedy dłubać przy shl,wiec tak: Pod zbiornikiem nie mam kostki,mam tylko klakson i jest on nie podpięty,wiszą luzem 3 kable - czarny,czerwony i niebieski,podejrzewam, że to własnie do klaksonu. Shl nie ma akumulatora jeżeli to ma jakieś znaczenie. Dalej mam uszkodzoną cewkę od świateł,po tym fakcie straciła iskrę. Skoro nie mam kostki pod zbiornikiem,to co się wydarzyło? Izolacja jest taka sama jak za czasow iskry. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Wto 23:50, 19 Cze 2012 Temat postu:


Gość




Jak Ci wiszą kable i nie masz kostki, to jak Ty ją gasiłeś? Zdejmowałeś fajkę?

Niebieski to zapłon.
Czarny to masa w klaksonie (–).
Czerwony to albo światła (jeśli wychodzi z silnika) albo Stop + Klakson (+).


Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Śro 0:12, 20 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny Strona 3 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Iskra jest tylko raz,jak jest izolowany przerywacz?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group