Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->[SHL M11W] 1968 bodzys

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Następny
[SHL M11W] 1968 bodzys <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
bodzys
PostWysłany: Wto 23:04, 26 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Cechy zeszlifofałem od razu także spoko raziło by po oczach A2 a tak to tylko słońce może się będzie odbijać Mruga

Kupiłem tylną lampę w agmot ale szajs śrubki na krzyżaka a środek to porażka po fakcie stwierdzam że mogłem tylko klosz kupić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Czw 17:35, 28 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Oto wspomniane wcześniej śrubki do mocowania tylnych amortyzatorów




Zrobiłem jeszcze kilka elementów:
Podkładka elastyczna do układu ssącego nr. katalogowy "M11.22.09"


A to już z pozakatalogu Mruga
Wie może ktośco to jest?




Gumoe kapcie na stopki Rotfl



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Pią 13:35, 29 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Ja też chcę takie gumiaki Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pią 19:13, 29 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Super wyszło. Teraz każdego dnia będzie widać postępy w pracach. Najważjniejsze żeby się nie spieszyć przy składaniu bo można boś zarysować. Szparunki robiłeś natryskowo czy pędzelkiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Pią 20:14, 29 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

"equipatrol" - Gumiaczki możesz sobie zrobić Mruga kawałek grubszej gumy podfrezować wyciąć podszlifować i gotowe Mruga

"dudek83" - tak muszę uważać żeby nie porysować, właśnie mam problem z spasowaniem siedzenia z przodu gdzie wchodzi w puszkę narzędziową Smutny
A szparunki natryskowo robione.


Wie ktoś może do czego są te 3 otwory w tylnym błotniku?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzys dnia Pią 20:15, 29 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Sob 10:05, 30 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Mocowanie skrzynki akumulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Sob 10:56, 30 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

WojtekH napisał:
Mocowanie skrzynki akumulatora.


Aha to jest pewnie pod taką:


a ja mam taką:


Więc chyba mogę zaślepić te otwory żeby nie chlapało błotem Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 20:03, 30 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1073
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Dziwna sprawa, bo ta górna jest od M11, a dolna od Wiatra, więc podstawkę akumulatora masz prawidłową, ale skąd te otwory? Może tylny błotnik był zmieniany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Sob 22:53, 30 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

towot napisał:
Dziwna sprawa, bo ta górna jest od M11, a dolna od Wiatra, więc podstawkę akumulatora masz prawidłową, ale skąd te otwory? Może tylny błotnik był zmieniany?


To mnie zmartwiłeś Smutny
Ale przeszukałem forum, fotki z przebiegu remontów M11W i też takie otwory w błotnikach widziałem. Więc chyba błotniki robili uniwersalne (tak mi sie wydaje chyba że ktoś wie o co chodzi z tymi otworami to proszę rozjaśnić troszkę sprawę Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomekSHL
PostWysłany: Nie 12:35, 01 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie

Rozwiązanie tej zagadki znajdziesz w Pancewiczu, str164, rozdział 4.6.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Nie 16:12, 01 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Mam Pancewicza ale "Jeżdżę motocyklem SHL" a to chyba nie o tą książkę chodzi więc zagadka dla mnie dalej jest nierozwiązana Smutny

Rozebrałem stacyjkę, wyczyściłem skleiłem jeden element i poskładałem na silikonowym smarze.



Teraz ładnie leciutko się przekręca kluczykiem Wesoly

Dorobiłem też w końcu poliamidowe tulejki do przedniego wachacza i kupiłem nowe oringi



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris
PostWysłany: Nie 19:38, 01 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słomniki

Jaki wymiar mają te oringi i gdzie je kupiłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Nie 20:21, 01 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

W Rzeszowie w zwykłym sklepie z łożyskami. W ziołem stary oring i tą chromowaną tulejkę i na miejscu mi dobrał sprzedawca za 4szt. zapłaciłem 2zł. Łożyska do silnika i do kół też tam kupowałem na pewno taniej niż w motoryzacyjnym sklepie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzys dnia Śro 9:03, 04 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Śro 14:01, 04 Gru 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Panowie doradźcie mi co zrobić z kolankiem i tłumikiem. Naprawiać czyścić i dać do chromowania. Czy kupić nowe? Kolanki za jakieś 44zł na alle... widziałem, u Hartmana za 100zł kolano a tłumik za 350zł. Nie wiem co robić tym bardziej że nie wszystkie zakłady galwanizacyjne nie chcą chromować tłumiki Smutny





Korek baku też mam zagnieciony więc kupię nowy tylko też nie mam pojęcia czy na kluczyk czy bez zamykania. Jaklie zakładacie w swoich SHLkach?



Mam też trzy ramki reflektora. Z widocznym logo "Z" Zelmotu



Jedna tylko jest prosta ale najbardziej skorodowana


Druga ma troche inaczej nabite logo "Z" jest masywniejsza tak jakby grubsza nie jest skorodowana ale mocno zarysowana


I trzecia zagięta


Znacie jakieś zakłady które prostują (naprawiają i doprowadzają do stanu Używalności) i chromują takie elementy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 14:18, 04 Gru 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Masz tak wszystko dopieszczone że kup nowe u hartmana.
Ja ramkę chromowałem sterą a teraz żałuję bo była klepana i chrom taki sobie.
Kolanko u hartmana jesy drogie ale perfekt, no i 1,5mm grubości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Następny Strona 9 z 16

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->[SHL M11W] 1968 bodzys
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group