Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->[SHL M11W] 1968 bodzys

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Następny
[SHL M11W] 1968 bodzys <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
bodzys
PostWysłany: Pon 21:44, 15 Kwi 2013 Temat postu: [SHL M11W] 1968 bodzys


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Witam!
Postanowiłem pokazać moją SHL której remont trwa już prawie rok Wesoly

Kilka fotek przed remontem





























Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pon 21:57, 15 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Będą z niej ludzie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 22:04, 15 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Widać trochę kosztownych gratów brakuję Twojej elce Wesoly - osłony boczne , osłona łańcucha i chyba rzecz najtrudniej do zdobycia - oryginalne klamki: sprzęgła i hamulca ( z kuleczkami na końcach).
Reszta to wygląda już na drobiazgi.
Aczkolwiek tłumika to Ci trochę zazdroszczę Jezyk Ruda się do niego dobrała, lecz jest niepogięty ( bynajmniej na zdjęciach ) co moim zdaniem jest dużym plusem.
Trochę roboty przy niej Cię czeka, lecz powodzenia ! Wesoly

ps. swoją drogą, to dziwne, że przeważnie w najgorszym stanie jest przedni błotnik w naszych SHL Hyhy Wesoly


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 22:12, 15 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Pon 22:11, 15 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Osłony boczne mam i osłonę łańcucha też Wesoly na foto ich niema bo musiałem je zdemontować do mycia całego motocykla ponieważ całe moto było pokryte 1cm kurzu i nie było widać co to za motor Mruga

Brakuje mi szkła do przedniej lampy (nie moge nigdzie dostać) i muszę kupić albo zregenerować stary dobłyśnik Smutny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzys dnia Pon 22:14, 15 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 22:14, 15 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

A no to jeśli masz to dobrze Wesoly
Szkło to myślę, że nie problem kupić. O regeneracji odbłyśnika jest już temat na forum, dosyć obszerny, więc proponuję poczytać Wesoly
Jeśli chcesz doprowadzić ją do stanu oryginalnego, to radzę już teraz przeglądać serwisy internetowe i inne dostępne źródła za tymi klamkami Wesoly
Ogólnie bym powiedział, że tragedii nie ma, jeżeli chodzi o stan Twojej eli. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 22:15, 15 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pon 22:20, 15 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Ładna. Klamki są oryginalne, ale kulki odpadły przy upadku. Dobry spawacz coś tam dospawa i obrobisz. Ale zastanawia mnie dlaczego przedni błotnik jest tak blisko tłumika. Czy czasem nie masz skrzywionego widelca?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pon 22:26, 15 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

drix1994 napisał:


ps. swoją drogą, to dziwne, że przeważnie w najgorszym stanie jest przedni błotnik w naszych SHL Hyhy Wesoly


Zapewne wpływ na to ma przedni wahacz pchany.
Co do szkła przedniego reflektora, nie jest tak łatwo go zdobyć. Tu drix ma rację, że trzeba śledzić wszelkie możliwe źródła ( Tablica.pl, Allegro, Gumtree, Forum SHL Mruga )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 22:31, 15 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Wołti, mam co do tego nieco inną teorię Wesoly
Jak słuchałem nie raz opowieści, wujka, taty z ich młodzieńczych lat, kiedy to po pijaku jeździli motocyklami to mi się wszystko rozjaśniło Wesoly
Hmm, szkło jest przecież takie samo jak w M11, a takich na części jest wiele Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Pon 22:43, 15 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ta SHL 30 lat na mnie czekała Wesoly i się doczekała.
Jest to motocykl mojego ojca, kupił go osobiście nówkę sztuke przejechał 25000km i padło coś w silniku tzn zaczeło coś latać i stukać po cylindrze od tamtego czasu stała SHLa i nic przyniej nie było robione od momentu wyjechania z ..... chyba Polmozbytu. Gaźnik tylko miała wymieniony na inny w Serwisie jak była jeszcze na gwarancji.


Remont zacząłem od umycia całego motocykla i wymontowania silnika
i nie tylko.

Kilka fotek może komuś sie przyda jak by miał dylemat co jak podłączyć tak było umnie oryginalnie podpięte :




























A tu silnik :












I jeszcze wspomniane wcześniej osłony boczne:







dudek83 napisał:
Ładna. Klamki są oryginalne, ale kulki odpadły przy upadku. Dobry spawacz coś tam dospawa i obrobisz. Ale zastanawia mnie dlaczego przedni błotnik jest tak blisko tłumika. Czy czasem nie masz skrzywionego widelca?


Jedna klamka nie ma kulki, już dospawałem kawałek klamki od drzwi domowych trzeba wypiłować kule i będzie dopuki nie wpadną mi w ręce dobre.
A przedni błotnik jest tak blisko bo ojciec miał dzwona, nie wyhamował i uderzył w tylny zderzak Warszawy przednim kołem a że miał pasażera więc i obciążenie większe to ugięło widelec niestety Smutny Ale już to wyprostowałem, wymontowałem silnik i przednie koło i w tym miejscu rozpierałem aż rozstaw osi osiągnął 1290mm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzys dnia Pon 23:07, 15 Kwi 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pon 23:11, 15 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

drix1994 napisał:
Wołti, mam co do tego nieco inną teorię Wesoly
Jak słuchałem nie raz opowieści, wujka, taty z ich młodzieńczych lat, kiedy to po pijaku jeździli motocyklami to mi się wszystko rozjaśniło Wesoly


Czyli jak to mówią: Raz na wozie, raz w nawozie Rotfl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Wto 7:16, 16 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Fajna baza do odnowienia ,masz ją w niezłym stanie zachowaną,osłony boczne w idealnym stanie ,silniczek też bardzo ładny ,powodzenia przy remoncie,jak coś to pomożemy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Wto 10:41, 16 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Znalazłeś przyczynę co dzwoniło w silniku? Może tłok juz się wtyrobił, albo pęknięty pierścień.
Swoją drogą silnik, który nie był nigdy rozpoławiany to mega rzadkość. Mój już był chyba robiony kilka razy i to przez kogoś kto się na tym nie znał.

Moja rada. Kup nowy widelec za 100 zł i będziesz miał spokój bo co raz się zgieło juz będzie się zginało Wesoly Moja nie była na chodzie to nie miałem jak sprawdzić czy nie ściaga jej podczas jazdy i czy kierownica jest prosto. Teraz strasznie się boję, że tyle roboty może pójść na marne i widelec będę musiał nowy kupić i malować Smutny

A i sprawdź po piaskowaniu czy rama nie jest pęknięta przy główce bo po dzwonie to wszystko możliwe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Wto 10:44, 16 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Wto 16:17, 16 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Wiem co dzwoniło w silniku rozleciało się łożysko igiełkowe korbowodu, wałeczek wpadł między głowice a tłok i został tam kilka razy odciśnięty Smutny na szczęście nie porysowało cylindra Wesoly. Cylinder dość zdrowy, troszkę nagaru było, miałem robić 1 szlif ale przepolerowałem troszkę i jest ok - nominał Wesoly Założyłem nowe pierścienie i stary tłok. Wał oddałem go regeneracji (czyli nowe łożysko korba i tulejka pod sworzeń tłoka).

Rame po prostowaniu spawałem pod główką i powinno być ok. Musiałem też dospawać blaszki s tyłu ramu tam gdzie jest mocowany bagażnik do ramy było wyrwane to













Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Wto 20:15, 16 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

W silniku z przebiegiem 25 tys. km moim zdaniem warto oddać cylinder i tłok do zakładu wyposażonego w odpowiedni sprzęt i wszystko dokładnie pomierzyć, bo taki przebieg kwalifikuje najprawdopodobniej cylinder do szlifu. Możesz sprawdzić też czy przy górnej krawędzi cylindra masz wyczuwalny próg.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 20:17, 16 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Ja tam nie widzę, abyś coś dospawał Hyhy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Wto 20:20, 16 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Następny Strona 1 z 16

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->[SHL M11W] 1968 bodzys
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group