Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22  Następny
remont SHL M11W dudek83 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
CrazyMario
PostWysłany: Pią 10:24, 19 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

a sam trzpień wyszedł ci gładko ? On też nie ma chęci się ruszyć u mnie,.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pią 13:43, 19 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Masz na myśli oś wahacza?
Raczej po tylu latach samo nie wypada Wesoly
Ja założyłem duży ścisk stolarski, żeby cały czas wypychał ośkę a z drugiej strony kręciłem kluczem. I tak po mału się wykręciła. Kazdy ma jakiś własny sposób na to. Generalnie walenie młotkiem nic ci nie da bo tuleje będą amortyzować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 21:24, 21 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Zaczynam wkońcu składanie Kwadratowy

Nie wiedziałem od czego zacząć, więc przynitowałem tabliczkę i dalej jakoś poszło.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak prezentuje się zestaw na tulejkach teflonowych.
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak wogóle to chciałem najpierw złożyć silnik, ale łożysko wałka zdawczego ze skutera okazało się wadliwe. Wewnętrzny otwór nie jest w osi z zewnętrzną bierznią. Właściciel obiecał, że sam dopilnuje wysyłki w piątek, więc może dotrze do mnie w poniedziałek lub wtorek. Niestety te nowe łożyka mają pojedyńczy rząd rolek, ale oryginalnych się już raczej nie dostanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Pon 22:38, 22 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Na ostatniej fotce tam gdzie jest uchwyt mocowania silnika ten dolny otwór miałeś rozcięty oryginalnie? Czy to dla ułatwienia montażu silnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
template
PostWysłany: Wto 0:55, 23 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

W "nowszej" wersji tego mocowania jest takie rozcięcie żeby łatwiej silnik zamocować. I wtedy też stosuje się osłonkę łańcucha stałą dolną bez okienka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Wto 7:52, 23 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Sam to wyciełem bo podpatrzyłem w Pancewiczu. Wtedy śrubę od razu wkładasz do silnika i nakładasz od góry na te widełki. Nie musisz się bawić z celowaniem. No i osłona krótka może nie mieć okienka, a więc mniej syfu idzie na łańcuch.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 22:07, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Stan na 24.04.2013r Wesoly

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 22:23, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Noo, Ela nabiera kształtów Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Śro 22:23, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Idziesz jak rakieta ,aż miło popatrzeć , każdy nowy dokręcony element ,a Elka pięknieje Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 22:26, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Tak, ale jest z tym trochę zabawy. Wszystko trzeba przymierzyć, oczyścić gwinty. Trochę zabawy miałem, żeby poskładac amortyzatory - brakowało mi trzeciej ręki Wesoly Ale jakoś udało się nie poobijać szklanek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Czw 6:17, 25 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

A co dałeś do przednich szklanek,zamiast korków ślizgowych ? Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Czw 7:34, 25 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Poszły oryginalne na klej Wesoly Ale delikatnie je wyjmowałem przed chromowaniem. Wystarczy od środka nożem odciąć kołnierz i można wykorzystać je drugi raz o ile nie są zużyte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Sob 21:22, 27 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

[link widoczny dla zalogowanych]
Musiałem odstawić zabawy z ramą bo przyszło wkońcu łożysko do wałka zdawczego ze skutera i zajełem sie tym co lubię najbardziej - silnikiem Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]
Tyle są warte uszczelki z firmy z Gniezna. Szlak mnie trafił. Zupełnie niewiadomo do jakiego to silnika. I miały być te lepsze, a uszczelka pomiędzy karterami z tektury.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupilem Kringielit i podorabiałem uszczelki dopasowane do silnika Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]
Maly tuning Wesoly prosta rzecz a biegownica nie będzie latała jak po...a.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dorobiłem rowek na oring na wałku biegownicy bo oryginalnie nie było.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Silnik ma nowe tulejki pałka pośredniego. Musiałem je szlifować, żeby kołnierze miały 1,5mm. Nowe mają 2,5 bo sa od wsk 175 a tam jest krótszy wałek pośredni.
Nowe łożysko wałka zdawczego też jest dłuższe o 0,5 mm od oryginału i zrobiło się ciasno dla wałka głównego więc musiałem delikatnie podszlifowac wałek glówny. Luzy są mniejsze niż 0,5 mm. Dłuższe łozysko ma ta zaletę, że wałek nie trze o karter.
Wału korbowego nie trzeba było tulejować bo był na styk, a jak poszla uszczelka wyszło w sam raz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 18:27, 28 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Wkladanie sforznia bez walenia młotem, zeby nie pogiąć korbowodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zregenerowalem PEGAZA. U mnie był założony GM 26, ale znalazłem oryginalny GM 24 w koszu z częsćiami. Mial zerwany gwint pod dyszę, ale złożyłem z dwóch jeden.
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik prawie zlożony - brakuje tylko aparatu zapłonowego. W tle nowy tlumik od Hartmana cichy dedykowany do wiatra. Te od m11 sa głośne bo są przelotowe. Wiatrowskie mają dodatkową przegrodę.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ktoś wie jaka powinna być dysza w wiatrze?? Miałem tylko 180 tkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 21:28, 28 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Wg Pancewicza powinna być 160, ale ja jeździłem na 180 i było git. Swego czasu mialem nawet setkę i też w sumie źle nie bylo Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22  Następny Strona 17 z 22

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group