Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 20, 21, 22  Następny
remont SHL M11W dudek83 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Szczur60
PostWysłany: Pon 9:46, 11 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ja odbłyśnik kupiłem nowy na allegro, regeneracja praktycznie wyszła by tyle ile nowy odbłysk lampy. Mam taki i jestem zadowolony z niego. Natomiast kolanko chromuj, to z allegro po paru przejazdach zmieni kolor. (CHINA CHROM )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pon 20:29, 11 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

To z Allegro pewnie tak, ale od Hartmanna np. będzie długo służyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Wto 9:33, 12 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Moje kolanko jest powgniatane, więc i tak jestem skazany na nowe bo dobrych uzywanych do wiatra nie ma. Oczywiście mógłnym zaspawać wgniecenia i zeszlifować, ale nowe kosztuje ok 60 zł. To więcej za chrom zapłacę i się narobię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 11:53, 12 Lut 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Ale kolanko Wiatrowskie, a zwykłe z M11 akurat niczym się nie różni - tak mi się wydaje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Wto 15:00, 12 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

W internecie występują oba rodzaje. Jakby były takie same to by było po prostu do M11. Wydaje mi się, że wiatrowskie ma dodatkowe przegięcie na końcu od strony tłumika, ale nie widziałem do zwykłej to ręki sobie uciąć nie dam Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Wto 15:09, 12 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Czy do wiatra nie jest mocowana na śrubę kolanko przy silniku? Mam tak bynajmniej w gazeli..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Wto 15:19, 12 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Mocowanie jest takie samo jak w silniku s32. Gazele i wsk175 miały już inne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Wto 16:16, 12 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Kumpel kiedyś kupił kiedyś takie kolanko za ca. 50-60zł i... nie dało się go połączyć z tłumikiem Wesoly Także uwaga na z pozoru tanie rzeczy do naszych jednośladów. Ja kiedyś kupiłem obudowę przełącznika na kierownicy w pięknym chromie, ale co z tego , kiedy nie pasowała... Musiałem reanimować oryginał. Z perspektywy czasu to się nawet cieszę, bo zawsze to jeden szczegół oryginalny więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 17:33, 12 Lut 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Hmm no ja powiem szczerze, że nie widzę różnicy między kolankiem od m11 i m11w. Mam tłumik od m11 połączony jeszcze fabrycznie z tłumikiem i pasuję bez problemu do Wiatra. Od Wiatra też mam i nawet przykładając nie widać różnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 9:13, 13 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Wszystko jasne. Są dwa typy kolanek do wiatra
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam chyba ten drugi typ z innym gięciem. Ten pierwszy typ jast taki jak w s32.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Śro 9:14, 13 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 21:53, 17 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Zawiozłem już graty do chromu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Facet namówił mnie, żebym spróbował zreanimować stare kolanko bo bedzie lepsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolanko już mu zawiozłem - ma zobaczyć jak przeszlifuje czy chrom pokryje resztę nierówności - jak nie to będę musiał pobawić się z nim trochę dłużej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdecydowałem się też na reanimację oryginalnej ramki lampy bo ta co przyszła z allegro była jeszcze bardziej pognieciona ( pozdrowienia dla "uczciwego" sprzedawcy). A nie chcę tych nowej produkcji bez loga zelmotu.
Dobrze, że chromiarza mam praktycznie pod nosem to mogę sobie pozwolić na takie jeżdżenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu przygotowałem graty na ocynk - zawiozę w poniedziałek
[link widoczny dla zalogowanych]


Wiem co zaraz powiecie - wiatr i główki amorków do chromu? Tak bo w mojej były tylko przednie amorki więc załatwiłem cały komplet, ale juz od zwykłej m11. Moje przednie amorki były lepsze, więc z przodu mam swoje na kluczyk 8 a tylne są starsze z otworem. Główki aluminiowe mam tylko dwie więc jak kiedyś zakombinuje jeszcze dwie to zmienię - narazie będą stalowe pochromowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 22:25, 17 Lut 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Z główkami amorów to tak nie do końca.
Wiatry to było czyszczenie magazynów w Kieleckich Zakładach Metalowych. Trafiało do nich wszystko co im wpadło w rękę. Zwłaszcza końcówka produkcji z 1968r.
Miałem dwa i był to zlepek wszystkiego : od całych chromowanych amorów jak w Lux-ach przez chromowane półki widelca przedniego po chromowane obręcze kół. Dowolność zestawienia.
Widziałem też wiatr-a na starych amorach przednich, chromowanym zbiorniku a na reszcie jak zwykła SHL
Jedyne z czym się spotykałem i było stałe tylko dla wiatr-a i dziś jest trudne do zdobycia to prędkościomierz i osprzęt kierownicy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Nie 22:34, 17 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 22:50, 17 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Prędkościomierz? A masz może zdjęcie oryginalnego prędkościomierza od wiatra bo mój jest wyskalowany do 120 i jakoś tak mi się kojarzy z prękościomierzami od wski 175, którą kiedyś miałem.
A klamki do wiatra to żeczywiście problem - kupiłem klamki z gałkami ( wyglądały podobnie do moich ), ale mają inne wycięcie i nie pasują do uchwytów - będę musiał jakoś naprostować stare i wyszlifować Zly
Może jak podgrzeje to nie pękną.
A właśnie - zauważyłem, że brakuje mi ślimaka w napędzie licznika w kole Smutny i chyba czegoś jeszcze bo nie mogę ogarnąć jak ten tryb jest napędzany - pewnie nie mam czegoś jeszcze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 23:09, 17 Lut 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Podgrzej nie pękną ja tak prostowałem swoje.
Licznik oryginalny mam w swoim wiatrz-e.
Napęd prędkościomierza jest taki sam jak w zwykłych M11.

Liczniki od wiatr-a:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teoretycznie pierwszy do lux-a ale w mojej fabrycznym składaku taki był.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Nie 23:19, 17 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 0:00, 18 Lut 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Ten pierwszy mam w szufladzie w biurku z cofniętym przebiegiem na 0000 km Wesoly Więc dobrze wiedzieć, że to oryginał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 20, 21, 22  Następny Strona 7 z 22

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group