Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon CDI w wiaterku

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Zapłon CDI w wiaterku <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
czerwiello
PostWysłany: Wto 22:50, 31 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

ruszi napisał:
Albo nie nie masz podlaczonego akumulatora Mruga


Akumulator jest niezbędny?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Śro 8:14, 01 Cze 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 386
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

moc z iskrownika jest sporo większa niż moc pobierana przez żarówki, więc ta nadwyżka mocy pali żarówki. jak masz podłączony akumulator to on pochłania nadwyżkę lub jest odprowadzana do masy przez regulator. i bez aku cały czas będzie Ci palić żarówki. chyba że założysz np. dwie po 50W

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czerwiello
PostWysłany: Śro 22:58, 01 Cze 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

5A wystarczy? Mam możliwość dostania takiego od ręki.
Czy lepiej szukac większego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Śro 23:07, 01 Cze 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 386
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

5Ah masz na myśli zapewne. wystarczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
benicjanin738
PostWysłany: Sob 12:26, 06 Sie 2016
PRZENIESIONY
Sob 15:37, 06 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 275
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

Witam Kolegów!
Jakie (i gdzie) żarówki do mego Wiatra muszę kupić przy zmianie na cdi?Czy stop może miec wiecej mocy niż 5W? I gdzie znaleźć akumulator 12V?Dopraszam sie wszelkich sugestii i podpowiedzi?
Dzięks!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Sob 13:01, 06 Sie 2016
PRZENIESIONY
Sob 15:41, 06 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 491
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Co do mocniejszych żarówek to chyba nie ma zbytnio przeciwwskazań (w granicach rozsądku)?

U siebie z przodu zamiast 25W mam wstawioną żarówkę o mocy 40W i jak narazie wszystko ok.

Co do aku t też miałem problem z dopasowaniem wymiarów pod stelaż SHL. Ostatecznie kupiłem żelowy 5,8 Ah Smutny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekM11 dnia Sob 13:04, 06 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
benicjanin738
PostWysłany: Sob 14:55, 06 Sie 2016
PRZENIESIONY
Sob 15:42, 06 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 275
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

KrzysiekM11 a gdzie ten akumulator nabyłeś?Jakieś linki please?Wesoly
Przód to nie problem,mam 35/35W,ale myślę czy na stop ,coś wiekszego wstawić i gdzie takiego "paluszka" szukać? Jestem teraz w Warszawie,i może ktoś coś mnie podpowie gdzie podjechać?
Dzięks z góry!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Sob 15:33, 06 Sie 2016
PRZENIESIONY
Sob 16:02, 06 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 491
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Aku nabyłem na Allegro. Niestety aukcja już nie istnieje, tak samo w zakładce "moje zakupy" aku już nie widnieje. Kosztował o ile pamiętam coś około 80 - 90 PLN.

A po co Ci mocniejsza żarówka stopu ?? Świeci się 5W pozycyjna a jak hamujesz zapala się druga 5W więc w sumie STOP jest widoczny Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
benicjanin738
PostWysłany: Nie 6:52, 07 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 275
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

Pamiętam z ostatnich moich jazd przed remontem,20 lat wstecz,że widoczność tego stopu jest marna raczej? :)zwłaszcza przy jeździe w grupie to wychodzi najbardziej?Chłopaki za mną nie bardzo go widzieli...Dlatego pomyślałem o kilku watach więcej ewentualnie na stopie?Zakupię chyba rurki led do tylnej lampy ,bo mocniej świecą, a przy dzisiejszym ruchu to bezpieczniej dla tych, co motorów nie widzą w puszkach siedzący! Zapewniam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Strona 7 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon CDI w wiaterku
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group