Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon CDI w wiaterku

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Zapłon CDI w wiaterku <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gazela
PostWysłany: Wto 1:39, 12 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Tutaj masz
[link widoczny dla zalogowanych]
Oraz tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Gotowiec- polecam
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Wto 1:41, 12 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Wto 19:06, 12 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Jak widzisz, podstawę już masz Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czerwiello
PostWysłany: Sob 23:46, 14 Maj 2016
PRZENIESIONY
Nie 7:36, 15 Maj 2016 Temat postu: Zapłon CDI w M11W - gdzie regulator, cewka i moduł


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Panowie, tak się zastanawiam, gdzie umieścić regulator, cewkę i moduł w Wiatrze tak, żeby wszystko było najlepiej poukładane i żeby kable za bardzo się nie plątały.
Gdzie macie swoje graty powciskane?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czerwiello dnia Sob 23:47, 14 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 0:27, 15 Maj 2016
PRZENIESIONY
Nie 7:38, 15 Maj 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Regulator w miejsce selena, moduł przykręcony do zewnętrznej strony skrzynki narzędziowej po prawej stronie, cewka koło sygnału pod zbiornikiem. Kabli nie widać i nie przeszkadzają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czerwiello
PostWysłany: Śro 9:02, 25 Maj 2016
PRZENIESIONY
Czw 7:24, 26 Maj 2016 Temat postu: Wiatr - instalacja zgłupiała


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Szanowni,
Mam taki problem.
Podczas jazdy na światłach w pewnym momencie motocykl zaczął przerywać. Po wyłączeniu świateł, bądź przestawieniu stacyjki na pozycyjne było ok. Pomyślałem, że padła cewka, a że miałem zestaw CDI, który tylko czekał na założenie, to postanowiłem to zrobić. Wydaje mi się. że wszystko podłączyłem zgodnie ze schematem. I teraz jest tak. Odpalam bez akumulatora. Stacyjka na 0 - brak stopu, stacyjka w prawo - nie ma niczego, włącza się klakson, stacyjka w lewo - nie ma niczego, włącza się klakson. Po odpięciu klaksonu w pozycji stacyjki zero i w pozycji nie ma niczego, a po przekręceniu w lewo jest tylko stop.
Stacyjkę rozebrałem, wyczyściłem, nic to nie dało. Posprawdzałem łączenia kabli w stacyjce, jest ok. Czy gdzieś mogło pojawić się przebicie/zwarcie? Gdzie w ogóle zacząć szukać? Macie jakiś pomysł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 10:44, 25 Maj 2016
PRZENIESIONY
Czw 7:25, 26 Maj 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1814
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Zacznij od tego, że wrzucisz schemat podłączenia CDI pod stacyjkę i schemat z którego korzystałeś przy podłączeniu odbiorników pod stacyjkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czerwiello
PostWysłany: Śro 15:13, 25 Maj 2016
PRZENIESIONY
Czw 7:26, 26 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Podłączenie CDI według takiego schematu:
[link widoczny dla zalogowanych]

a stacyjka według tego:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 0:15, 26 Maj 2016
PRZENIESIONY
Czw 7:28, 26 Maj 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1814
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Czyli co, klakson chodzi cały czas w tych pozycjach? Jeśli tak to rozbierz przełącznik na kierownicy i odłącz na chwilę wszystko. Sprawdź w których ustawieniach stacyjki masz przejście pomiędzy stykami 16 i 55 oraz druga para 46a i 54, jeśli w jednej skrajnej pozycji kluczyka masz jedno połączenie, a w drugiej skrajnej drugie, to jest ok. Prąd na klaksonie powinien być już po włożeniu kluczyka i podpiętym aku, a uruchamiasz go podając na niego masę w przełączniku na kierownicy.

Ogólnie sprawdź co (jaki prąd) dociera do styków 46a, 16 i 47


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czerwiello
PostWysłany: Czw 8:34, 26 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

halcik napisał:

Ogólnie sprawdź co (jaki prąd) dociera do styków 46a, 16 i 47


Dzięki wielkie. Pogrzebię w weekend, może uda się coś namierzyć.


Jest pewien progres. Okazało się, że gubiłem masę na jednym kabelku. Poprawiłem to i światła pojawiły się normalnie, ale tylko na chwilę. Na wolnych obrotach wszystko było ok, ale jak silnik wkręciłem na wysokie obroty, to spaliło żarówkę Zalamany


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czerwiello dnia Pią 21:40, 27 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 15:12, 30 Maj 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Jak pali żarówkę to nie masz podłączonego kabelka z regulatora do świateł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Pon 17:57, 30 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 393
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

Albo nie nie masz podlaczonego akumulatora Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 21:38, 30 Maj 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1814
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

A taki mały offtopic ile prądu i przy jakich obrotach daje wam CDI na światła i ładowanie. U mnie podłączyłem światła pod ładowanie akumulatora bo prądu było mało (12V może by się pojawiło przy maksymalnych obrotach- silnik na dotarciu, więc nie sprawę), a 12V widzę dopiero przy manetce powyżej połowy odkręcenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Wto 10:05, 31 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 393
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

ile prądu czy napięcia? Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Wto 14:43, 31 Maj 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Mierzone za regulatorem, ładowanie 12,4-14, światła 12,2 na żarówce.
Ładowanie przed regulatorem, zmienne 48V


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 17:34, 31 Maj 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1814
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

U mnie jak pisałem takie napięcie (12V) dostępne jest dopiero po niezłej przygazówce , dlatego pytam jak jest u was

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny Strona 6 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->Zapłon CDI w wiaterku
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group