Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->WSK RT budowana przeze mnie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny
WSK RT budowana przeze mnie <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
pawe86
PostWysłany: Sob 9:26, 25 Cze 2011 Temat postu: WSK RT budowana przeze mnie


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

[link widoczny dla zalogowanych]


zapraszam do przeglądu tematu i opinii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Sob 11:54, 25 Cze 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1995
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Toż to istny cafe racer będzie Wesoly
Powodzenia przy dalszych pracach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Sob 23:22, 25 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

Vmax 110,5km/h dyfuzor działa, tylko tłok nie wytrzymują....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
PostWysłany: Nie 10:17, 26 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

może dało by coś jak byś tłok sam zrobil tak jak w prawdziwej histori Indian
u niego to były tłoki Mruga jescze tak dodam ze jak byś wzial silnik M21w2a to by było szybciej u mnie jak mierzyłem na drodze publicznej (niestety) to w ciągu 13 sekund bylo juz 81kmh a jescze byl 4 bieg zeby dodac do tego silnika dyfuzor spolerowac kanały głowice splanować istna rakieta


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vecoo dnia Nie 10:20, 26 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 10:21, 26 Cze 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Jeżeli masz problem ze słabym paliwem to przede wszystkim kup 100 oktanową benzynę (można ją kupić na stacji shell ). Jeżeli to wciąż będzie mało to możesz zrobić mieszankę benz 100 oktanów plus nitro-metan 30 procentowy który jest ogólnodostępny w sklepach modelarskich. Projekt mi się bardzo podoba a nie myślałeś żeby przerobić silnika na membranę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Nie 10:45, 26 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

vecoo napisał:
może dało by coś jak byś tłok sam zrobil tak jak w prawdziwej histori Indian
u niego to były tłoki Mruga jescze tak dodam ze jak byś wzial silnik M21w2a to by było szybciej u mnie jak mierzyłem na drodze publicznej (niestety) to w ciągu 13 sekund bylo juz 81kmh a jescze byl 4 bieg zeby dodac do tego silnika dyfuzor spolerowac kanały głowice splanować istna rakieta


na silniku tego typu jest jak piszesz chwila i 81 jednak pamiętaj o tym, że jeżeli chodzi o opory powietrza to tam prędkość jest w kwadracie, aby przeskoczyć kolejne 10km/h potrzebujesz dużo więcej mocy. Nasza WSKa dokręciła się z moją masą(ok 90kg) do ok 1/2 możliwych obrotów, dyfuzor już zadziałał jednak silnik pod tak dużym obciążeniem spalał detonacyjnie. Następnie tłok puchł od wysokiej temp.


wyżej opisana próba była na mieszance 50% benzyny 95 i 50% metanolu silnik ciągle spalał stukowo. Do następnych prób zrobimy gaźnik na czysty metanol:)

vecoo napisał:
Jeżeli masz problem ze słabym paliwem to przede wszystkim kup 100 oktanową benzynę (można ją kupić na stacji shell ). Jeżeli to wciąż będzie mało to możesz zrobić mieszankę benz 100 oktanów plus nitro-metan 30 procentowy który jest ogólnodostępny w sklepach modelarskich. Projekt mi się bardzo podoba a nie myślałeś żeby przerobić silnika na membranę?


a czy taka mieszanka paliwa wymiesza się z jakimś olejem?

membrana będzie w kolejnym silniku, w którym będzie jeszcze wiele innych ulepszeń, jednak na razie trzeba się pozbyć problemu z tłokiem, jeden wypalił się na wylot drugi zatarł dwa razy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
PostWysłany: Nie 12:15, 26 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

szkoda ze nie mieszkam w poznaniu pomógłbym w testach moja waga to 59kg a doświadczenie w jeździe 3 lata jestem dosc niski wiec opór powietrza to dla mnie nie jest duży problem natchnąłeś mnie by z pocietej ramy zrobic cos podobnego silnik mam 175 taki jak u ciebie niech no ja tylko zacznę to robić tylko kur.... dlaczego u mnie nie ma zadnego toru a jak jest ulica to długość jej 400 metrów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Nie 16:12, 26 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

ja chciałbym tym wystartować na lublinie.... więc też mam daleko, prędkość była mierzona na lotnisku wojskowym, takich jest raczej dużo w Polsce:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
PostWysłany: Nie 19:55, 26 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

a kiedy masz zamiar wystartować ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacuś
PostWysłany: Nie 22:47, 26 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

no właśnie kiedy Jezyk na jesieni czy w następnym sezonie?? jakby co daj znać, to się spotkamy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pon 12:08, 27 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

jeżeli środki finansowe pozwolą to na jesieni jak nie to w następnym sezonie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 20:09, 27 Cze 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

A może podejmiesz próbę pobicia rekordu prędkości Polski Wesoly który został ustanowiony na Junaku. A co do tłoka to może sam zrób odlew jak gościu w filmie "Indian Prawdziwa Historia" Mruga
Ogólnie podoba mi się to co robisz i liczę na to że będziesz Nas na bieżąco informował o postępach. POWODZENIA!!!
Zapomniał bym.
Mi się nitro metan wymieszał z olejem i paliwem ale on szybko paruje więc najlepiej jest zrobić taką mieszankę bezpośrednio przed próbą. Podczas moich prób na silniku 023 w motorynce był mocno zauważalny przyrost mocy. Wręcz bałem się żeby nie dostać korbowodem w głowę Wesoly Ale jakoś żyję i silnik też choć jego zużycie znacznie się przyspieszyło. Po tym jak tylko do gaźnika dotarło tak wymieszane paliwo od razu wzrosły obroty silnika na biegu jałowym ale miałem za mały gaźnik żeby dostarczyć odpowiednią ilość powietrza na tak silne wybuchy w cylindrze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Pon 20:17, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pon 20:44, 27 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

podczas weekendu prędkości była przeprowadzona próba na junaku, jednak w silniku który przekroczał prędkość 150km/h wybuchł tłok. udało się uzyskać 138 tylko. konkurencyjna WSK 175 miała 107, jednak różnica na dyfuzorze jest znaczna. Tłok jak się dorobię tokarki i formu to kto wie czy nie będę próbował zrobićWesoly,

na bierząco pewnie będzie na forum.bikersplace.pl z powodu sponsoringu, no i pewnie na apanonar.pl i wkrótce pewnie na motokraina.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Wto 20:19, 28 Cze 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Niby ten rekord nie jest wcale duży ale na silniku Polskiej konstrukcji jest problem żeby go pokonać. Dziwię się czemu słynny z Youtube gość który zrobił silnik Junaka V2 nie chce pokusić się na bicie rekordu. Nawet na jednym z filmików jadący za nim samochód odnotował 140 ciągłej jazdy a jeszcze nie był dobrze wyregulowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Śro 8:12, 29 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

ten junak to już inna klasa pojemności. więc w klasie z 350ccm na razie uznanym rekordem jest 139,8 a w klasie 175 110,5 chyba że nie wiem nic o innym rekordzie w tej klasie. Zachęcam do bocia tych rekordówWesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny Strona 1 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->WSK RT budowana przeze mnie
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group