Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->WSK RT budowana przeze mnie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
WSK RT budowana przeze mnie <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
pawe86
PostWysłany: Sob 8:34, 09 Lip 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

z tego co wiem to PZMot zgubił całą dokumentację dotyczącą rekordów, i to 110,5 jest teraz rekordem... jednak słyszałem o rekordzie ok 140 WSKą jednak jest to rekord nie uznany...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 20:18, 09 Lip 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

No ale nic nie dostałeś że pobiłeś rekord czy coś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Nie 9:37, 10 Lip 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

nic a co miałem dostać? to jest tylko jakaś satysfakcja z tego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 19:12, 10 Lip 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Np. jakiś dyplom potwierdzający pobicie rekordu. Jak mam jechać próbować pojechać jak najszybciej to chociaż chciałbym wiedzieć ile mi zabrakło bądź ile przekroczyłem rekord.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 1:02, 12 Lip 2011 Temat postu:







Chyba też spróbuje szczęścia w tym.....

mam parę patentów i jestem po szkole mechanicznej .... Jezyk
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Wto 8:33, 12 Lip 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

polecam:)

Czy zna może ktoś dane łożyska, które można wprasować w stopę korbowodu, chodzi o to aby nie miało koszyczka i było z odpowiednim luzem, słyszałem o takim zabiegu w junaku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Wto 14:25, 12 Lip 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Zadzwoń do Krzyśka Parzonki
502896280
Coś Ci doradzi , ciągle regeneruje wały itd.
Ma Junaka 600 cm i AJSa 350
a i jeszcze był na ostatnim biciu rekordu Junakiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 1:21, 15 Lip 2011 Temat postu:







to musi być chyba łożysko z luzem C3
Powrót do góry
Alien
PostWysłany: Pon 13:40, 04 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słomniki

pawe86 napisał:
polecam:)

Czy zna może ktoś dane łożyska, które można wprasować w stopę korbowodu, chodzi o to aby nie miało koszyczka i było z odpowiednim luzem, słyszałem o takim zabiegu w junaku?


Wprasować można ewentualnie utwardzoną bieżnie pod łożysko, a nie samo łożysko. Wstawienie łożyska igiełkowego z własną bieżnią zewnętrzną jest nieracjonalne, nie będzie właściwego smarowania. W katalogach z łożyskami wyraźnie jest napisane że nie stosuje się tego typu łożysk do zastosowań o których piszesz.

Poza tym dlaczego tak bardzo chcesz pozbyć się koszyczka?

Co projektu to generalnie z moich spostrzeżeń:
1. Nie można tak radykalnie zwiększyć stopnia sprężania przy zachowaniu standardowego płukania i dodatkowych zabiegów które poprawią bilans cieplny. Fajnie zaspawać głowice ale najważniejszą sprawą jest tutaj nie stosunek matematyczny sprężanej mieszanki tylko jednakowa odleglość denka tłoka od sfery komory - widać ze u Was jest to nietknięte, poza tym zaburzyliscie kształt komory głównej.
2. Velocity stack na gaźniku jest mooocno zbyt duże, poza tym ma niekorzystne ukształtowanie na samym wlocie. Poza tym po co polerować gardziel gaźnika?
3. Dyfuzor juz na oko jest zbyt pękaty. Rozumiem że chcieliście go stroić super wysoko ale przy takim długim, jednostajnym kolanku to nie ma prawa bytu, popatrzcie jak były kształtowane dyfuzory choćby w sportowych WSK z lat '70.

To są moje spostrzeżenia które sie nasunęły już dość dawno, nie komentowałem bo chciałem zobaczyć jak się rozwiniecie. Od tego czasu są jakieś postępy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pią 21:33, 26 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->WSK RT budowana przeze mnie
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group