Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->WSK RT budowana przeze mnie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
WSK RT budowana przeze mnie <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
vecoo
PostWysłany: Śro 11:45, 29 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

pawe86 ja moze do wiosny cos wykombinuje i tez pojade na lotnisko zmierzyć predkość jak mi to wyjdzie wiec myślę ze niedługo sie spotkamy
u mnie będzie robione to z ramy wiem pewnie nikt mi tego nie wybaczy ale powiem WSK M06 rok budowy 1958 rama jest z tylu obcieta wiec na nic sie nie zda przy orginale pawe86 jak mozesz to podaj jescze wage swojego RT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 20:12, 29 Cze 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Jakie kryteria muszą być spełnione do bicia takiego rekordu. Jak jest mierzona prędkość. Masz może jakąś stronkę gdzie można o tym poczytać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
PostWysłany: Śro 22:42, 29 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

mruty widze ze to tez cie zaciekawiło ja skoncze s34 i robie cos podobnego teraz w głowie chodzą mi pomysły juz co nie co mam nazbierane tylko przednie zawieszenie bede musial zregenerowac niedługo zaczne prace jest to bardzo interesujący temat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Czw 14:39, 30 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

[link widoczny dla zalogowanych]

zachęcam do poczytania regulaminu na który PZMot się zgodził


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Czw 20:32, 30 Cze 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Zawsze mnie to ciekawiło tylko martwi mnie to że sama wiedza o naprawie silników tu nie wystarcza a 2T są o tyle dziwne silniki że aby podnieść moc (a nie pogorszyć) trzeba obliczeń i wykonania którego nie dam rady zrobić więc pozostaje mi kibicowanie innym . Sam ostatnio się przekonałem jak źle oceniałem prędkość mojej Gazeli gdy prędkość zmierzyłem nawigacją wyszło mi 92 km/h. Fakt droga mi się skończyła ale wiele więcej by nie poszła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
PostWysłany: Czw 21:11, 30 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

ja mruty sie tego podejmę już jutro może wymienie sprężyne kopniaka do wsk 175 i zaczne przymiarki do ramy ja bardziej mysle nad dragsterem Wesoly
nie myślcie ze to będzie wt bo nie bedzie takiego czegoś jak koraliki na kola bedzie tylko 2 hamulce bak silnik Łańcuch
no i rama


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Czw 22:25, 30 Cze 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

ulepszanie tych silników nie jest trudne. Dobrą metoda jest prób i błędów. wiedzy wielkiej nie trzeba wszystko jest proste, wystarczy wiedzieć jak działa silnik.

Mamy kilka możliwości poprawy sprawności silnika:
-zwiększenie stopnia sprężania
-poprawa napełniania mieszanki
-przystosowanie silnika do większych obrotów


zwiększenie stopnia sprężania, łatwo przesadzić jak w moim przykładzie, mniejsza komora spalania
poprawa napełniania, większe okna, brak jakichkolwiek karbów itp, dyfuzor, puszka rezonansowa na gaźnik, zmniejszenie objętości szkodliwej, odpowiednia mieszanka paliwo powietrze(im mniej paliwa w powietrzu tym spalanie zachodzi lepiej ale daje to wyższą temp.)

Wyższe obroty, zmiana kątów otwarcia okien płuczących i dolotowych.

najlepszy efekt jest wtedy jak się to wszystko razem zastosuje jednak bez przesady.

mam nadzieje że wielu elementów nie pominąłem
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pią 16:16, 01 Lip 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

No właśnie co do tych kątów otwarcia okien to mam wątpliwości. Nie jestem po szkole mechanicznej a ostatnio brak czasu nie pozwala mi na poczytanie lektur (które posiadam) i jak ktoś do mnie mówi o spalaniu sutkowym czy stukowym (nie mam pojęcia o co chodzi) i jeszcze jakieś tam są różne inne. Na prawdę chciałbym się w to pobawić ale z kimś zawsze raźniej a nie mam nikogo bliżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
PostWysłany: Pią 16:26, 01 Lip 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

Mruty ja tak samo Mruga ale to ja traktuje w formie zabawy jak narazie wróce z obozu 25 lipca to zaczne budowac musze tylko przednie kolo znalesc do tego wynalazku jescze jak mozecie powiedziec to czy sprężyna rozrusznika wsk 125 jest taka sama jak 175 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pią 22:52, 01 Lip 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

vecoo napisał:
mozecie powiedziec to czy sprężyna rozrusznika wsk 125 jest taka sama jak 175 ?


z tego co wiem to spokojnie pasuje, można ją stosować zamiennie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 14:15, 02 Lip 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Powiedzcie mi czy do wykonania takiego motocykla na wyścigi mogę zastosować podwójną ramę od wski. Nie jest ona za ciężka innej w tej chwili nie mam a jest ona trochę przerobiona przez poprzedniego właściciela więc nie szkoda mi jej trochę pociąć. Co do silnika to jaki silnik polecilibyście do przeróbki W2 czy W2a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
PostWysłany: Sob 20:03, 02 Lip 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

jednak mruty Mruga cos kombinujesz ja bym radził w2a ale ja sam wezme w2 bo innego nie mam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 9:07, 03 Lip 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

No nawet czasu znalazłem trochę na poczytanie o tuningu silniki 2T

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pią 9:35, 08 Lip 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

[link widoczny dla zalogowanych]

proszę o klik "lubię to w artykule, bierze udział w konkursie:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pią 16:25, 08 Lip 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

No naprawdę tłok ładnie się przypalił ale ciągle nie wiem ile wynosi rekord na pojemności w jakiej startujesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->WSK RT budowana przeze mnie
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group