Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->[S32] korbowod od MZ 150

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[S32] korbowod od MZ 150 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
halcik
PostWysłany: Nie 15:46, 03 Lip 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Podkładka pod cylinder, a nie pod głowicę nie zmienia absolutnie niczego z rzeczy, które wymieniłeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekshlm06t
PostWysłany: Nie 16:07, 03 Lip 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

Podkładka pod cylindrem. Również żeby nie zmienić rozrządu. Skok tłoka pozostał taki sam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba8080
PostWysłany: Nie 22:52, 03 Lip 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

oj przepraszam żle doczytałem UPSS faktycznie dałeś pod cylinder wiec rozrząd zostaje bez zmian. (przeczytałem ze pod głowice dałes mój błąd) Przepraszam Wesoly

ale powinna być raczej 1mm bo długosć korby jest raczej o 1mm inna. 0,8mm nikt takich wymiarów nie robi jesli juz to 0,5 1mm lub 1,5mm.

Ale pasowało by zwiekszyć stopien sprężania bo fabrycznie do obecnego paliwa jest zbyt niski. a uzyskasz tym troche lepsze osiagi. moge ja splanować Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekshlm06t
PostWysłany: Pon 13:05, 04 Lip 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze wsi

Dzięki, ale takie czynności jak planowanie robię sam. Wesoly Poza tym długość tej korby, wydaje mi się że to kwestia niedokładności obróbki. Sam szlifuję otwory w korbie (jeśli muszę) i wiem, że jeślibym nie wycentrował dobrze otworu, to może zmienić się rozstaw osi. Nie mówiąc, że przy okazji zgubię utwardzany materiał...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomekshlm06t dnia Pon 13:08, 04 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba8080
PostWysłany: Pon 19:43, 04 Lip 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

ok. jeśli była by faktycznie przestawiona to ok, ale az tyle? no zawsze możliwe:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Usprawnienia->[S32] korbowod od MZ 150
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group