Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->SHL Nie ma mocy prosze o pomoc!!!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
SHL Nie ma mocy prosze o pomoc!!! <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 11:32, 14 Lip 2010 Temat postu: SHL Nie ma mocy prosze o pomoc!!!







Hej! Mam SHL M11 175. Kupilem ja nie na chodzie. Zalozylem nowy tlok, pierscienie, tlumik i iskrownik. Jezdzilem nia z 2 miesiace, lecz pewnego dnia jechalem nad jezioro i jakby zaczela tracic coraz bardziej swoja moc. Teraz nie ma sily nawet ruszyc z jedynki i ma problem z wkreceniem sie na obroty. Prosze o pomoc bo nie wiem co mam robic. Z gory dzieki Wesoly
Powrót do góry
gawin
PostWysłany: Śro 14:55, 14 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

jeśli chodziła dobrze a teraz nagle straciła moc, to
1) sprawdź czy nie masz przytkanego kanału ssącego pod siedzeniem np szmata albo coś innego.
2) zwróć uwagę na rurę wydechową - jak jest przytkana to nie ma mocy i wysokich obrotów [dźwięk na wolnych obrotach z rury powinien być wyraźny: PAM...PAM...PAM...]
3) sprawdź czy zapłon sie nie przestawił, mała moc wskazuje na opóźniony zapłon.
4) spróbuj zmienic świecę - mało prawdopodobne, ale zerknij na izolator świecy, po kolorze dowiesz się wielu rzeczy o silniku, powinien być brązowy, czarny lub biały oznacza żle ustawiony gaźnik.

jak to nie pomoże pytaj, i opisuj co się dzieje, spróbujemy pomóc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 17:30, 14 Lip 2010 Temat postu: Niska moc







A wiec dzisiaj zaczalem robic przy niej wiele rzeczy, a mianowicie:
1) zdjalem cylinder aby zobaczyc czy pierscienie nie pekly i sa w dobrym stanie
2) sprawdzilem wydech ale w koncu jest nowy
3) wyczyscilem gaznik, ale byl prawie w idealnym stanie
4) zaczalem ustawiac platyny na rozne sposoby, lecz raz mi odpalil ostro szarpnal i jednak moc powrocila, lecz po przejechaniu 30m zaczal strzelac z rury i zgasl.
Nie wiem czy to moze byc wina platyn??
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Śro 19:08, 14 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

To możne być wina platyn. Nie dokręciłeś ich za słabo ? Zobacz czy nie poluzował się na nicie plastik chodzący po krzywce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Śro 22:50, 14 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

taa, w takim razie beda platynki. ustaw dobra przerwe i nie zapomnij nasmarowac jezyczka filcowego - bez smarowania platynka sie wytrze i iskra zniknie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 23:02, 14 Lip 2010 Temat postu:







Ok dzieki wam wielkie. Jutro zaloze nowe platyny. A gdzie znajduje sie ten jezyczek i czym mam go nasmarowac?
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Śro 23:51, 14 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Powinien być na blaszce i przylegać do krzywki, nasmaruj go olejem silnikowym, w/g instrukcji powinno się to robić co 3000km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 9:35, 15 Lip 2010 Temat postu:







aha dobra dzisiaj to zrobie jak bede zakladal nowe platyny, bo przy tym nowym iskrowniku tego nie zrobilem i teraz takie efekty ze ten jezyczek jest krotszy o polowe. Jak uda mi sie naprawic to napisze.
Powrót do góry
ronin
PostWysłany: Czw 9:52, 15 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Smokol zmień avatar na mniejszy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 15:14, 15 Lip 2010 Temat postu:







Shl naprawiona. Jednak problemem okazalo sie to, ze magneto scielo mi klin na wale i przez to byla taka niska moc, a co za tym idzie to rozregulowanie zaplonu. Dzieki wszystkim za pomocne rady. Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie Wesoly
Powrót do góry
gawin
PostWysłany: Pią 22:19, 16 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

tak naprawde klin nie jest potrzebny. klin nie trzyma magneta na czopie walu. trzyma je sila tarcia magneta o czop a po ludzku sila skrecenia sruby. klin jest tylko ustawczy - do ustawienia magneta we wlasciwym miejscu.
ja u siebie nie mam klina i jezdze juz pare miesiecy.
z drugiej strony fajnie ze rozkminiles przyczyne usterki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Sob 7:39, 17 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

Panowie nie klin tylko Wpust czułenkowy:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Sob 9:27, 17 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1928
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Wesoly sa tacy co mówia o nim "półksiężyc"
Nieistotne , musi tam być i tyle. Bezwladność magneta jest taka ze samo tarcie go nie utrzyma. Ci co mieli Komarki odczuli to na własnej skórze. Bywało ze wymieniałem klin kilka razy w tygodniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 9:44, 17 Lip 2010 Temat postu:







No wiesz skoro zmieniales kilka razy w tygodni, to albo byl za luzny, albo magneto zle nabite Jezyk
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Sob 17:07, 17 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

nie na bite, magneta nie trzeba nabijac, magneto dobrze spasowane nakładasz reką i bez sciągacza nie sciągniesz, i taki jest tego cel, klin jest tylko po to aby ustalić odpowiednie położenie.
Najczęstrzą przyczyną scianania klina jest mały próg na stożku magneta, co powoduje ze magneto nie siada dobrze

W MZ przekazanie napędu od strony sprzęgła jest tylko na stożku bez klina i daje radę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->SHL Nie ma mocy prosze o pomoc!!!
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group