Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->wal shl

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
wal shl <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 14:44, 25 Cze 2010 Temat postu: wal shl







Witam wszystkich forumowiczów .Jestem nowy i proszę o pomoc w kilku sprawach troche poczytałem ale prosze o jasną odpowiedz . mam silnik shl 150 głównie chodzi mi o wał chce go zregenerowac ale gdzie moge dostac korbowód ?Tak jak czytałem na forum są różnice korbowodu między m11 a m06, i jeszcze jedno pytanie. Czy zebatka od łańcuszka sprzęgłowego ta mała pasuje od s 32 silnika ? czekam na jakąkolwiek pomoc dziękuję
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Pią 16:44, 25 Cze 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Oba korbowody są pod dolny sworzeń 22mm a górny 15mm, szukaj do tych silników albo do WFM S-34. W M11 są większe zębatki i inny łańcuszek. Do S06 będzie pasować zębatka od S-34. Możesz też założyć cały kpl. od WSK 175 (szersze zębatki i łańcuszek), wtedy minimalnie zwiększy się przełożenie. Jeśli założysz kpl. Z S-32 pobijesz rekord prędkości ale zapomnij o szybkim starcie. Ja mam na odwrót, z braku części mam w M11 zębatki i łańcuszek od S-34. Na światlach samochodziarze głupieją kosztem spadku V max do 80km/h.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Pią 17:16, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 14:34, 26 Cze 2010 Temat postu:







ok dzięki bede szukał
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 12:32, 28 Cze 2010 Temat postu:







A co sądzicie o korbowodach z allegro [link widoczny dla zalogowanych] koszt 95 zł czy lepiej kupic w skuter dębica koszt 75 zł który by był lepszy ?

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 12:33, 28 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Pon 18:09, 28 Cze 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Odradzam sprzedającego pankracy50, na forum MZ ten człowiek ma bardzo złą opinię bo jego części tak naprawdę rzadko są oryginalne. Kilka linków z wypowiedziami o nim:


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 22:17, 28 Cze 2010 Temat postu:







Jednak posłucham sie i kupię ze skutera dzieki
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Wto 7:47, 29 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

W tym wypadku widać że korbowód nie jest oryginalny, sworzeń robiony na szlifierce bezkłowej, korbowód nie jest miedziowany... wszystko jasne, na skuterze i tak dostaniesz taki sam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 11:33, 29 Cze 2010 Temat postu:







To co radzisz ? Cz y kupic za 200 zł silnik i przełożyć wał od m11? A jesli bym założył ten nowy korbowód to są szanse że będzie silnik chodził ?

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 13:07, 29 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Wto 21:07, 29 Cze 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Jak masz trochę grosza to silnik na części to dobra rzecz (chociaż ja za zdezelowany S-34 dałem 65zł) ale podstawą kapitalnego remonty jest regeneracja wału.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Wto 21:24, 29 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

nie no wał jak zrobisz na tej korbie to jakieś 10 tys powinien wytrzymać, lepszego chyba nic teraz nie znajdziesz... więc regeneracja powinna być najlepszym rozwiazaniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 11:34, 02 Lip 2010 Temat postu:







Witam właśnie oddałem wał do regeneracji i jest problem pracownik nie może sobie poradzic z bocznymi blachami nie może je ściągnąć , ale bez uszkodzenia ich sie nie obejdzie tak twierdzi i co mam zrobic czy te blachy mają jakieś znaczenie jeśli tak to jak on to ma zrobić ? dodam że wał dałem do firmy która się zajmuje takimi czynnościami . Czy lepiej zmienic gościa na innego który regeneruje stare korbowody koszt całości to 180 zł [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 12:04, 02 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 8:57, 03 Lip 2010 Temat postu:







I co sądzicie o tym ?
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Sob 14:56, 03 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

nie zastanawiaj się tylko oddaj gdzie indziej, jeśli ulegną uszkodzeniu te blachy, zwiększy się przestrzeń szkodliwa skrzyni korbowej i moto będzie robić więcej hałasu niż jeździć. A facetowi możesz powiedzieć że jest DEBILEM. Ehh, "fachowcy"...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 21:27, 03 Lip 2010 Temat postu:







Tak tylko mam takie pytanie jak to wygląda z tą regeneracją starych części posłużą dłużej , czy nowe zamienniki chodzi mi o cały korbowód tak jak pisałem wcześniej co o tym sądzicie ?
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Sob 21:45, 03 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Posłużą dłużej niż nie regenerowane, jeśli masz obawy przed zamiennikami to poszukaj samego łożyska i sworznia i oddaj komuś kto zregeneruje to dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->wal shl
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group