Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 21:23, 13 Sie 2009 Temat postu: SHL M11W Cięzko pali (jak sprawdzić fajke, kabel wn. itp) |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Witam, potrzeeebuje wielkiej pomocy...motor jak jest zimny to iskra ladniutka fajniutka, moto pali od 2-3 kopa... nagrzeje sie to potem iskra jakby nieco słabsza i moto pali tylko z pycha...
W podziękowaniu za ustalenie przyczyny stawiam piwo panowie więc jest o co walczyć (z tym problemem walcze z miesiąc...) a i czy to może porostu cewka zapłonowa w ten sposób padła, że jak jest zimna to daje dobrą iskre a jak się nagrzeje to zbyt małą by z kopa odpalił ?? możliwe takie coś jest ?? pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 18:04, 19 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:45, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
|
Kondensator albo cewka. Najpierw wymienić sam kondensator łatwiej i taniej jak nie pomoże cewkę. Świec nie biorę pod uwagę bo na pewno zmieniałeś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 21:55, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
kondensator nowiutki, cewke niby zmieniałem... ale na innej cewce to on w ogóle strajkuje i nie bardzo chce palić :|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pią 15:44, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Gażnik Panowie gażnik, iskre zostawmy w spokoju. Jeżeli jest zapłon dobrze ustawiony to tylko gaźnik. Nie wiem jak tam w SHL jest alemiałem kiedyś przypał z komarkiem, za duzo paliwa dostawał( zapchany dolot powietrza) i jak niby sie zagrzal to nie dalo sie go odpalic, wkrecalo sie nowa swiece i palil na strzal, a przyczyna bylo to ze zalewał paliwen cale to sitko które było jako filtr, i sie dławił. Po zdjeciu tego sitka był nie do zajechania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 21:40, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
hmm.. filtr czyściłem... gaźnik przedmuchałem tylko czekam teraz na uszczelke jak mi przyjdzie ta co wchodzi do środka, tej to gaźnik ma znaczenie czy pali na zimno a na gorąco nie ?? A i na innym gaźniku sam się na oborty wkręcał a na tym sam gaśnie...nie zależnie od śruby wysokości przepustnicy... dysza paliwowa 180..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pią 21:52, 14 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Sob 0:00, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Jak już pisał pawe86 sprawdź gaźnik, czy go nie zalewa, czy nie jest zbyt bogata mieszanka, zbyt wysoki poziom paliwa, gdy silnik zgaśnie, sprawdź czy nie jest zalany odkręcając śrube (z przodu na dole silnika) skręcającą kartery silnika, która służy właśnie do spuszczenia benzyny z zalanej skrzyni korbowej.
Może to byc także wina świecy, nieodpowiednia wartość cieplna, przebicie.
Przydałby sie dokładniejszy opis usterki, gdy silnik gaśnie czy wypada zapłon, czy strzela, tak samo opisz próbe odpalenia na popych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Sob 6:57, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
ja mogę strzelic z objawami, zimny strzał, nie ma problemu, gorący- pachasz pchasz i po chwili jezt dyn.... dyn , dyn.... dyn dyn dyn i juz chodzi zaczy ze wlasnie zle jest gaznik ustawiony ja ze swoim pegazem w WSK 175 spedzilem 2 dni zeby o dobrze ustawic, i nie mam zadnych problemow z odpalaniem, nawet bez aku, jak jest bardzo slaba iskra.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 13:13, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
no właśnie jest jak pisze pawe86 coś czuje że juz mogę piwko zacząc pakować do paczki w pon sprawdze dokładniej, barteq- ja mam m11w i tego korka nie ma... jest aby ten do spuszczania oleju z skrzyni...a znowu wcześniej próbowałem gaźnik regulować i żadnej regulacji nie podchodził <zalamka> no ale nic poniedziałek - biooorę się znów do roboty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barteq
|
Wysłany: Sob 13:23, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
drix1994 napisał: |
barteq- ja mam m11w i tego korka nie ma... P |
sory, nie zauważyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Sob 14:27, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
zalewa Ci paliwem silnik załóż dysze 85 i wtedy spróbuj jak bedzie za mała to dalej-> 120 jak ta za duza to wez 80 i lekko ja igła. Wiem ze to zbrodnia ale ja w ten sposób zrobiłem i naprawde efekt jest. Dopasowanie dyszy do filtra powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 21:37, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Iskra jest taka że kunia by z nóg powaliło ale SHL nie chce nawet raz pyrknąć. Dzisiaj założyłem wymyty i przemuchany gaźnik gm 24 u3 z dyszą 180. jest na przedostanim rowku od dołu. Gaźnik wokół mokry, a najdziwniejsze że tu gdzie jest ta guma między filtrem powietrza a gaźnikiem, to przy łąćzeniu gumy i filtra paliwo z gaźnika kapie jak po*****e póki nie uleci ileś z gaźnika... Dodam że jeszcze nie mam tej uszczelki kryngielitowej co idzie do środka gaźnika pod rdzeń... Ssanie włączone czy wyłączone to i tak palić nie chcę. Powiedzcie mi czy iglica za wysoko w górze ?? i zalewa ?? Dysza za duża ?? Mówisz dyszę 80 czy 75... a skąd taką wziąć... jak na skuterdebica.hg.pl jest 100... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 20:29, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 20:29, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
witajcie..
Czas odświeżyć ten temat...
Wkońcu udało mi się z SHL dojść do pewnego porozumienia Otóż jak jest zimna, to przelać i pali na strzała. Przyczyną, że iskra była mocna, a po jakimś czasie słabła- była świeca, że nie bardzo chciała palić to przez złą przerwę na przerywaczu i na świecy, A ogolnie były problemy z paleniem też przez to, że zapłon opózniony był za bardzo. Gaźnik wyregulowałem i jak odpałi to nie kopci, dymek jest niebieski, spaliny maja normalny zapach.....i o dziwno bez ssania pali elegancko, nie gaśnie tylko sobie powoli pyrka w miare równo. I jak się nagrzała bo przegazowałem kilka razy co pewien czas i po ostaniej przegazówce pyrkał, nagle zagsł i nie chciał z kopa odpalic. No to go z pycha... po wielkich oporach odpalił... ale zacząl ogromnie KOPCIĆ ( z rury każdą dziurą na fulla dym sie pchał), dym leciał biały spaliny smierdziały olejem, siły nie miała, palić na kopa nie chciała, z pycha też nie bardzo...i chopacy pomóżcie bo nie chcę jeszcze remontu robić a nie wiem co jest nie tak... pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy
|
Wysłany: Czw 21:35, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1618
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Moja rozkmina jest taka:
-sprawdź stan świecy, może się zawaliła podczas pyrkania, bo np jest ,,za zimna".
-jeżeli świeca czysta, to zobacz jaką iskrę daje, gdy silnik jest gorący
Jak zbadasz to dalej będziemy rozkminiać. Konkretnie, rzeczowo i na temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 22:32, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
no i sprawdziłem. Świeca wygląda zdrowo. Iskra jest taka sama. No to ma ktoś, jakiś, nowy pomysł? pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pią 10:22, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
a masz kompresje dobrą? wystarczjącą do odpalenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|