Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->SHL M11W Cięzko pali (jak sprawdzić fajke, kabel wn. itp)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
SHL M11W Cięzko pali (jak sprawdzić fajke, kabel wn. itp) <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Czw 21:23, 13 Sie 2009 Temat postu: SHL M11W Cięzko pali (jak sprawdzić fajke, kabel wn. itp)


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Witam, potrzeeebuje wielkiej pomocy...motor jak jest zimny to iskra ladniutka fajniutka, moto pali od 2-3 kopa... nagrzeje sie to potem iskra jakby nieco słabsza i moto pali tylko z pycha...
W podziękowaniu za ustalenie przyczyny stawiam piwo panowie Wesoly więc jest o co walczyć Wesoly Hyhy Hyhy (z tym problemem walcze z miesiąc...) a i czy to może porostu cewka zapłonowa w ten sposób padła, że jak jest zimna to daje dobrą iskre a jak się nagrzeje to zbyt małą by z kopa odpalił ?? możliwe takie coś jest ?? pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 18:04, 19 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 21:45, 13 Sie 2009 Temat postu:







Kondensator albo cewka. Najpierw wymienić sam kondensator łatwiej i taniej jak nie pomoże cewkę. Świec nie biorę pod uwagę bo na pewno zmieniałeś.
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Czw 21:55, 13 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

kondensator nowiutki, cewke niby zmieniałem... ale na innej cewce to on w ogóle strajkuje i nie bardzo chce palić :|

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pią 15:44, 14 Sie 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

Gażnik Panowie gażnik, iskre zostawmy w spokoju. Jeżeli jest zapłon dobrze ustawiony to tylko gaźnik. Nie wiem jak tam w SHL jest alemiałem kiedyś przypał z komarkiem, za duzo paliwa dostawał( zapchany dolot powietrza) i jak niby sie zagrzal to nie dalo sie go odpalic, wkrecalo sie nowa swiece i palil na strzal, a przyczyna bylo to ze zalewał paliwen cale to sitko które było jako filtr, i sie dławił. Po zdjeciu tego sitka był nie do zajechania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pią 21:40, 14 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

hmm.. filtr czyściłem... gaźnik przedmuchałem tylko czekam teraz na uszczelke jak mi przyjdzie ta co wchodzi do środka, tej to gaźnik ma znaczenie czy pali na zimno a na gorąco nie ?? A i na innym gaźniku sam się na oborty wkręcał a na tym sam gaśnie...nie zależnie od śruby wysokości przepustnicy... dysza paliwowa 180..

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pią 21:52, 14 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Sob 0:00, 15 Sie 2009 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Jak już pisał pawe86 sprawdź gaźnik, czy go nie zalewa, czy nie jest zbyt bogata mieszanka, zbyt wysoki poziom paliwa, gdy silnik zgaśnie, sprawdź czy nie jest zalany odkręcając śrube (z przodu na dole silnika) skręcającą kartery silnika, która służy właśnie do spuszczenia benzyny z zalanej skrzyni korbowej.
Może to byc także wina świecy, nieodpowiednia wartość cieplna, przebicie.
Przydałby sie dokładniejszy opis usterki, gdy silnik gaśnie czy wypada zapłon, czy strzela, tak samo opisz próbe odpalenia na popych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Sob 6:57, 15 Sie 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

ja mogę strzelic z objawami, zimny strzał, nie ma problemu, gorący- pachasz pchasz i po chwili jezt dyn.... dyn , dyn.... dyn dyn dyn i juz chodzi Rotfl zaczy ze wlasnie zle jest gaznik ustawiony ja ze swoim pegazem w WSK 175 spedzilem 2 dni zeby o dobrze ustawic, i nie mam zadnych problemow z odpalaniem, nawet bez aku, jak jest bardzo slaba iskra.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 13:13, 15 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

no właśnie jest jak pisze pawe86 Wesoly coś czuje że juz mogę piwko zacząc pakować do paczki Wesoly Hyhy w pon sprawdze dokładniej, barteq- ja mam m11w i tego korka nie ma... jest aby ten do spuszczania oleju z skrzyni...a znowu wcześniej próbowałem gaźnik regulować i żadnej regulacji nie podchodził <zalamka> no ale nic Wesoly poniedziałek - biooorę się znów do roboty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Sob 13:23, 15 Sie 2009 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

drix1994 napisał:
barteq- ja mam m11w i tego korka nie ma... P


sory, nie zauważyłem Wstyd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Sob 14:27, 15 Sie 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

zalewa Ci paliwem silnik załóż dysze 85 i wtedy spróbuj jak bedzie za mała to dalej-> 120 jak ta za duza to wez 80 i lekko ja igła. Wiem ze to zbrodnia ale ja w ten sposób zrobiłem i naprawde efekt jest. Dopasowanie dyszy do filtra powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 21:37, 15 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Iskra jest taka że kunia by z nóg powaliło ale SHL nie chce nawet raz pyrknąć. Dzisiaj założyłem wymyty i przemuchany gaźnik gm 24 u3 z dyszą 180. jest na przedostanim rowku od dołu. Gaźnik wokół mokry, a najdziwniejsze że tu gdzie jest ta guma między filtrem powietrza a gaźnikiem, to przy łąćzeniu gumy i filtra paliwo z gaźnika kapie jak po*****e póki nie uleci ileś z gaźnika... Dodam że jeszcze nie mam tej uszczelki kryngielitowej co idzie do środka gaźnika pod rdzeń... Ssanie włączone czy wyłączone to i tak palić nie chcę. Powiedzcie mi czy iglica za wysoko w górze ?? i zalewa ?? Dysza za duża ?? Mówisz dyszę 80 czy 75... a skąd taką wziąć... jak na skuterdebica.hg.pl jest 100... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 20:29, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 20:29, 29 Paź 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

witajcie..
Czas odświeżyć ten temat...
Wkońcu udało mi się z SHL dojść do pewnego porozumienia Wesoly Otóż jak jest zimna, to przelać i pali na strzała. Przyczyną, że iskra była mocna, a po jakimś czasie słabła- była świeca, że nie bardzo chciała palić to przez złą przerwę na przerywaczu i na świecy, A ogolnie były problemy z paleniem też przez to, że zapłon opózniony był za bardzo. Gaźnik wyregulowałem i jak odpałi to nie kopci, dymek jest niebieski, spaliny maja normalny zapach.....i o dziwno bez ssania pali elegancko, nie gaśnie tylko sobie powoli pyrka w miare równo. I jak się nagrzała bo przegazowałem kilka razy co pewien czas i po ostaniej przegazówce pyrkał, nagle zagsł i nie chciał z kopa odpalic. No to go z pycha... po wielkich oporach odpalił... ale zacząl ogromnie KOPCIĆ ( z rury każdą dziurą na fulla dym sie pchał), dym leciał biały spaliny smierdziały olejem, siły nie miała, palić na kopa nie chciała, z pycha też nie bardzo...i chopacy pomóżcie bo nie chcę jeszcze remontu robić a nie wiem co jest nie tak... pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Czw 21:35, 29 Paź 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Moja rozkmina jest taka:
-sprawdź stan świecy, może się zawaliła podczas pyrkania, bo np jest ,,za zimna".
-jeżeli świeca czysta, to zobacz jaką iskrę daje, gdy silnik jest gorący

Jak zbadasz to dalej będziemy rozkminiać. Konkretnie, rzeczowo i na temat. Mruga Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 22:32, 12 Lis 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

no i sprawdziłem. Świeca wygląda zdrowo. Iskra jest taka sama. No to ma ktoś, jakiś, nowy pomysł? pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pią 10:22, 13 Lis 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

a masz kompresje dobrą? wystarczjącą do odpalenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny Strona 1 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->SHL M11W Cięzko pali (jak sprawdzić fajke, kabel wn. itp)
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group