Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->SHL M11W Cięzko pali (jak sprawdzić fajke, kabel wn. itp)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
SHL M11W Cięzko pali (jak sprawdzić fajke, kabel wn. itp) <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Mateusz02
PostWysłany: Nie 19:29, 03 Cze 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 57
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów

jeśli możesz zwymiarowac mi ten zatapiacz na rysunku technicznym był bym bardzo wdzięczny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 20:27, 03 Cze 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1828
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Może tak, ale musiałbym to rozebrać. Zrób tak przygotuj wężyk, przyrząd do ustawiania poziomu paliwa. Możesz być kreatywny i wybrać jedną z przynajmniej 3 opcji opisanych przez junior admina.
Jak już to zrobisz to sprawdź czy zalana prawidłowo komora otwiera się po naciśnięciu zatapiacza i czy zartapiacz nie dotyka pływaka w momencie gdy zawór iglicowy ulega zamknięciu. W ten sposób upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu.
Możesz sprawdzić to bez regulacji poziomu paliwa, wtedy sprawdzisz swojego mechanika.
Ps zatapiacz powinien prawie że dotykać pływaka. Zatapianie będzie najbardziej efektywne, a zaworek iglicowy nie będzie się uszkadzał od pukajacego zatapiacza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz02
PostWysłany: Nie 20:51, 03 Cze 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 57
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów

dzięki za radę i czekam na zwymiarowany rysuneczek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 Strona 4 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->SHL M11W Cięzko pali (jak sprawdzić fajke, kabel wn. itp)
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group