Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Klin

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Klin <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 23:07, 31 Lip 2010 Temat postu: Klin







Witam.Podczas ściągania koła magnesowego zauważyłem że klin jest jakiś dziwny tj.jest cieńszy i dłuższy niż od WSK.I moje pytanie skąd wziaść dobry klin? Mam M06 i nie wiem czy ten od wsk jest jakiś lipny czy wychodziły do SHL jakieś inne.
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Nie 7:52, 01 Sie 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

to nie jest klin, tylko wpust dokładnie czółenkowy... i jest taki sam jak w WSK 125

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Nie 8:14, 01 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

pawe86 napisał:
to nie jest klin, tylko wpust dokładnie czółenkowy... i jest taki sam jak w WSK 125


Z ust mi to wyjałeś. Jezyk


A ,,klina" kupisz w sklepie motoryzacyjnym, rolniczym itp, ponieważ te wpusty ze względu na unifikację są w róż
nch rzeczach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 11:41, 02 Sie 2010 Temat postu:







Właśnie że od WSK nie wchodzi jest za gruby i krótszy niż tego co teraz mam na wale.
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pon 12:30, 02 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Jak się popieści to się zmieści Hyhy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pon 12:33, 02 Sie 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Jeżeli nie pasuje to w którymś z motocykli musiało wyć coś przerabiane albo części rzemieślnicze są nie precyzyjnie wykonane, sam z tym miałem problem. Siłuj pilniczkiem ten klin od WSK a będzie pasować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 16:07, 02 Sie 2010 Temat postu:







Przerabiane nic nie było bo mam shl po kapitalnym.Chyba raczej odpowiada za to dzisiejsze współczesne wykonanie.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Klin
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group