Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->150ccm remont

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
150ccm remont <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 13:28, 30 Lip 2010 Temat postu: 150ccm remont







mam kilka pytan odnosnie remontu.. gdzie dostane polksiezyc kopniaka lancuszek sprzegla tarcze sprzegla i tlok? użytkuje ktos wal z allegro ten za 300zł? jak sie spisuje? jak ma byc zalozona podkladka pod zebatka tą co jest razem z walkiem zdawczym.. podkaldka ma ok 1-2mm. wycieciem w str sprzegla czy zaplonu? z gory dzieki za odp

juz sam nie wiem czy to jest 150 czy 175 tlok ma srednice 62mm sworzen 15 nie jest to wiatr


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 13:48, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 18:11, 30 Lip 2010 Temat postu:







Witam wał lepiej zregenerowac koszt ok 150 zł jeśli potrzebujesz to moge ci dac namiary
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 18:34, 30 Lip 2010 Temat postu:







wal ma jakies patenty na przeciw wagach - spawanie itd wiec wal raczej nowy
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Pią 19:15, 30 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

62mm to 175, części allegro albo skuter debica..... chociaż część ze starych zapasów teraz to już rzadkość

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johny4421
PostWysłany: Pią 19:19, 30 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Prawdopodobnie na przeciwwagach poluzowaly sie blachy i ktos je przyspawal. Raczej zregeneruj go, jesli masz watpliwosci to w zakladzie powinni pomoc. Co sie tyczy lancuszka i sprzegla to poszukaj na forum, cos mi swita ze ktos juz napisał od czego pasuja. Powodzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 10:35, 31 Lip 2010 Temat postu:







z tymi nowymi walami jest cos nie tak ze wszyscy zalecaja regeneracje?
Powrót do góry
Johny4421
PostWysłany: Sob 11:46, 31 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Po prostu nie mamy zaufania do dzisiejszej techniki i wykonania wiekszosci czesci, a zwlaszcza ze na wielu mimo ze sprzedaja jako ORYGINAŁ to i tak dostajesz MADE IN TAIWAN. Poza tym wały dzisiejszej produkcji maja mniejsza twardosc i w wielu przypadkach sa cieższe a co sie z tym wiaze dluzej sie bedzie wkecal na obroty.
Poszukaj temat na forum, o walach, tlokach i innych jest sporo info.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 12:52, 31 Lip 2010 Temat postu:







a te spawane blachy przy org? nie bedzie z tym jakiegos problemu? jeszcze jakby mi ktos podpowiedzial cos z tymi tarczami i lancuszkiem.. tak w ogole jaki to jest typ silnika na deklach jest napis wfm srednica tloka 62mm
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Sob 13:33, 31 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Najlepiej gdybyś porobił zdjęcia tego silnika. Z opisu wynika że S-32 ale równie dobrze może to być S-06 z tłokiem 175 na II szlif. Gdybyś chciał powrócić do oryginalnej pojemności to będzie pasował tłok od ETZ 150 na IV szlif w miejsce nominału. Zamki są w tych samych miejscach, sworzeń ma tą samą średnicę z tą tylko różnicą że tłok od ETZ jest ze stopu AK20 co znaczy że puchnie jeszcze mniej niż oryginał.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Sob 13:33, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 14:33, 31 Lip 2010 Temat postu:







po czym poznac czy s-32 czy s-06?
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Sob 19:39, 31 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Po napisie na karterze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->150ccm remont
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group