Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Jakie uszczelki i simmering

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Jakie uszczelki i simmering <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gumshield
PostWysłany: Nie 22:45, 12 Gru 2010 Temat postu: Jakie uszczelki i simmering


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

..do silnika Wiatr. Simmering ten w kapie silnika przy walku dzwigni rozruchu.
Polecacie kogoś ze sprzedających na alledrogo lub sklepu internetowego?
Rozglądałem sie za PRLowskimi ale bez rezultatu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Pon 12:39, 13 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Ja kupiłem simeringi do silnika S32 firmy "CORTECO" podobno bardzo dobre. Sprzedawca zapewniał mnie że są to podzespoły najwyższej klasy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 21:18, 13 Gru 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

A ja w łożyska jak i simeringi zaopatruje się w Agromie (czyli sklepie rolniczym) jeszcze żadna część mnie stamtąd nie zawiodła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Wto 10:31, 14 Gru 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

To nie jest pierścień simera....
Ten uszczelniacz nazywa się oring i pasuje aby był olejoodporny bo inny zaraz spuchnie i go przetnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Wto 11:25, 14 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Dzieki za wypowiedzi. Ten stary oring niby wydaje sie ok, ale lepiej wymienic.
Uszczelki kupie to co oferuja na allegro, brac te bardziej papierowe? czy grubsze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Wto 14:33, 14 Gru 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Lepsze te grubsze . Pamiętaj jeżeli uszczelki są zrobione z papieru trzeba je przed założeniem zawerniksować inaczej mogą zacząć przepuszczać.
Nasącz je rozrzedzonym lakierem bezbarwnym ,tak aby papier dobrze nasiąkł i wysusz .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Wto 15:19, 14 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

A naprzykład zastosowanie sylikony po obu stronach uszczelki nie załatwi sprawy? A jeżeli nie to czy czymś innym można zabezpieczyć uszczelke oprucz lakieru bezbarwnego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Wto 17:56, 14 Gru 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Silikonem poskładany silnik jak to wygląda Wstyd a i tak najczęściej przecieka po takim zabiegu. Ja nigdy nie nasączałem papierowych uszczelek lakierem ani niczym takim po prostu składam silniki na towot i jeszcze nie miałem wycieku nawet po długiej eksploatacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Wto 18:23, 14 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Mowa o bardzo cienkiej warstwie sylikonu. A nadmiar można zawsze ściąć nożem czy żyletką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Wto 21:15, 14 Gru 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Co ci da sam silikon? On nie wsiąknie w papier,a olej z czasem przesiąknie.
Ja uszczelko osobiście wycinam sam z Gambitu wtedy nie ma mowy o jakimkolwiek przeciekaniu.
Do uszczelniania używam pasty uszczelniającej do samochodów japońskich, jest w szarym kolorze wcale jej nie widać a spełnia swoje zadanie idealnie,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Śro 13:31, 15 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Gambit, cała masa rzeczy tak sie nazywa. Od butów, przez zagranie szachowe, wkońcu do materjałów uszczelniających, Tylko jakiego typu bo też tego cała masa jest. Ale mniejsza o to, nie bede sie w to bawił ponieważ mam już uszczelki. Zrobie tak jak wcześniej napisałeś, czyli zawerniksuje uszczelki lakierem. A ta pasta do japończyków to ma jakąś konkretna nazwę? I do uszczelnienia jakich podzespołów jej się uzywa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Śro 18:29, 15 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Ta pasta to ten 'silikon' aluminiowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Śro 20:56, 15 Gru 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Nie.
Ona w ogóle ma inny zapach jak inne silikony nie czuć jej octem.
U siebie w suzuki czy w toyocie osadzam na niej miski olejowe, pokrywy zaworowe itp. Silniki są tak dopracowane ,ze między powierzchniami styków płaszczyzn bardzo rzadko są jakieś uszczelki, wszystko układa się na takiej paście i nie ma prawa pojawić się jakiś wyciek.

Ja używam tego:
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko trzeba przestrzegać pewnych zasad, dokładnie odtłuścić powierzchnię
nałożyć cienką warstewkę pasty odczekać jakieś 10 minut(bardzo ważne)
Dopiero potem skręcać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Śro 21:30, 15 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Śro 21:20, 15 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

bitels napisał:
Nie.
Ona w ogóle ma inny zapasz jak inne silikony nie czuć jej octem.
U siebie w suzuki czy w toyocie osadzam na niej miski olejowe, pokrywy zaworowe itp. Silniki są tak dopracowane ,ze między powierzchniami styków płaszczyzn bardzo rzadko są jakieś uszczelki, wszystko układa się na takiej paście i nie ma prawa pojawić się jakiś wyciek.

Ja używam tego:
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko trzeba przestrzegać pewnych zasad, dokładnie odtłuścić powierzchnię
nałożyć cienką warstewkę pasty odczekać jakieś 10 minut(bardzo ważne)
Dopiero potem skręcać.


Ja miałem cos takiego na myśli
[link widoczny dla zalogowanych]

Sprobuje z zawerniksowana uszczelką + paste.

Nie usmiecha mi sie poprawianie przeciekow Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Czw 10:19, 16 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

[link widoczny dla zalogowanych]
ja polecam pastę tego producenta, nigdy nic nie ciekło, po wydystansowaniu w wiekszości silników SHL nie zakładam uszczelki tylko tą pastę. Silniki są zawsze suche. Pasta kosztuje ok 25pln i dość ciężko ją kupić ale się sprawdza w 100%
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Jakie uszczelki i simmering
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group