Autor |
Wiadomość
|
gazownik
|
Wysłany: Czw 13:35, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Rozumiem, że cały czas mowa o pominięciu uszczelki pomiędzy deklem a karterem od strony sprzęgła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 21:11, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Mowa jest o wszystkich uszczelkach jakie są w silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 22:51, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Uszczelka między karterami niestety jest potrzebna, silumin z jakiego lali kartery jest słabej jakości i lubią się delikatnie wypaczać ,nawet po dłuższym czasie. Przykładowo Niemcy mieli lepsze stopy i MZ nie miały uszczelek fabrycznie. Co do uszczelki dekla już docierałem w paru silnikach i składałem bez ,tu nie ma problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 11:56, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Nie chcę zaczynać nowego tematu, a padło tutaj stwierdzenie odnośnie simmeringów firmy CORTECO. Chciałbym zapytać Was, z Waszego doświadczenia, jakiej firmy simmeringi są godne polecenia i ew. gdzie je można dostać? Z góry dzięki za podpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 14:02, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Wiesz co, ja to np. brałem pierwsze lepsze jakie były w sklepie i cały zeszły rok katowałem motocykl na polach i trzymają się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 20:26, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
OK, dzięki drix1994 za Twoją informację, a czy inni Forumowicze mogliby się wypowiedzieć w temacie???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 21:47, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
To samo zawsze idę do Agromy i kupuję to co mi dadzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pon 18:41, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Sam już nie wiem, ale chyba zdam się na doradztwo w sklepie z uszczelniaczami. Składam właśnie silnik M11 i chciałbym zrobić remont porządnie, żeby trochę pochodził. Odpaliłem ostatnio WFM-kę, która stała ponad rok, a remont miała z 5 lat temu i po uruchomieniu zaczęła strasznie dymić, a wymieniłem paliwo i wlałem nową mieszankę. Zastanawiam się czy to czasami uszczelniacz nie puścił i bierze olej ze skrzyni. Dlatego drążę temat uszczelniaczy. A słyszeliście, ew. czy ktoś stosował uszczelniacze dwuwargowe???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 19:37, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Ja takie stosuje właśnie takie sprzedają mi w agromie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 20:40, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
to jest ten dwuwargowy ?? Bo ja takie właśnie mam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 20:44, 26 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 23:12, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Jakiej grubości gambitu używacie na zrobienie uszczelek???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 23:39, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Mój gambit nazywa się brystol do tego odrobina silikonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 20:52, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:49, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
|
A propos uszczelniaczy, to ostatnio odwiedziłem producenta GG TRADING (Warszawa, Łopuszańska 36). Do wyboru, do koloru. Ceny może nie są najniższe, ale mają chyba wszystko. Oczywiście gość gorąco polecał kupno "super hiper wzmocnionego simmeringa, bo ten zwykły to panu raz dwa siądzie" za jedyne 35 zł, ale rozumiem go - każdy chce zarobić.
Przykładowe ceny dla zainteresowanych: 30*40*7 - 4,31 zł, 20*47*10 - 7,63 zł (to już szaleństwo), 20*35*7 - 4,13 zł wszystko dwukołnierzowe. Oringi 9*1,5 - 0,74 zł, 20,3*2,4 - 0,86 zł.
Miałem zamawiać w Dębicy albo czekać na kwietniowy mototarg, ale "przechodziłem z tragarzami" obok i kupiłem.
Oczywiście zapomniałem o oringu na tulejkę odległościową (dystansową) wału (T4, poz. 20). Może ktoś zna jego wymiar? Znalazłem tylko zwierzenia kolegi Zwierza, który metoda prób i błędów stwierdził wymiar:
"1) 2,5 x 40 mm (od strony zębatki)
2) 2,5 x 38 mm (od strony magneta)"
W książce części podany jest tylko nr katalogowy, a wymiaru oringa oczywiście brak.
Darz Bór
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 14:51, 13 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|