Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Stuki w silniku s32

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Stuki w silniku s32 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Oldtimer1967
PostWysłany: Wto 11:16, 25 Sie 2015 Temat postu: Stuki w silniku s32


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam, od niedawna posiadam Shl M11 z 67r. Silnik jest po remoncie lecz wydobywają się z niego stuki na wolniejszych obrotach. Ściągnąłem cylinder w celu ustalenia usterki, tulejka na korbowodzie nowa, sworzeń bez progu. Wał luzow góra dół nie posiada. Co może być powodem tych stuków? Napewno to nie pierścienie ani magneto. Stuki są metaliczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Wto 19:04, 25 Sie 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

Luźny tłok w cylindrze. Czy stukanie ustaje na rozgrzanym silniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oldtimer1967
PostWysłany: Wto 21:34, 25 Sie 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Nie, zimny czy ciepły cały czas stuka. Problem miałem podobny w Mz Jaskółce po zamontowaniu innej głowicy. Nie wiem czy to jest powodem. Uszczelka głowicy ma też na to wpływ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 22:36, 25 Sie 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

U mnie też puka na wolnych obrotach, podczas jazdy oraz na wyższych obrotach juz nie słychać tak bardzo. Powodem w moim przypadku jest spitolony szlif cylindra, tłok w swojej dolnej części w dolnej pozycji ma zbyt duzy luz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oldtimer1967
PostWysłany: Śro 5:43, 26 Sie 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Właśnie, w dolnej części cylindra jest delikatna rysa. Może jest tak jak mówisz. Dodam, że tłok ma przejechane ponad 1000km. Na tłoku jest napisane R4, to oznacza czwarty szlif?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oldtimer1967
PostWysłany: Śro 5:43, 26 Sie 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Właśnie, w dolnej części cylindra jest delikatna rysa. Może jest tak jak mówisz. Dodam, że tłok ma przejechane ponad 1000km. Na tłoku jest napisane R4, to oznacza czwarty szlif?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 7:12, 26 Sie 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Tak r4 to numer szlifu, rysą na dole bym się nie martwił, ale raczej tym co tą rysę zrobiło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oldtimer1967
PostWysłany: Śro 9:19, 26 Sie 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

A co sądzicie o zestawie cylindra z tlokiem z allegro za 150zł? Bo 4 szlif jest chyba ostatnim z tego co się orientuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 9:29, 26 Sie 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Wydaje mi się, że widziałem tłoki firmy Cross... na 6 szlif, ale nie polecam ich, puchną i się zacierają, a oryginalne są niedostępne Smutny Ja obecnie testuję zestaw na 180, 190 zł, zależy od sprzedającego z allegro i powiem szczerze, że na razie przejechałem ponad 100 km i się nie zacierają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Śro 10:26, 26 Sie 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Przebieg na CROSS (wcześniej przed pasowaniem gotowałem je w oleju kilka razy po kilka godzin) to u mnie około 726km i nic mi się zbytnio nie dzieje. ostatnio mi lekko przyłapał ale z mojej winy (jazda na krawędzi wytrzymałości podczas docierania).
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 12:53, 26 Sie 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ja też nie narzekam na Cross impax (czy jakoś tak) jazda po łączkach i laskach, ale latam tak już drugi rok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonshl
PostWysłany: Pią 12:52, 28 Sie 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Nie kupować tego szrotu z Allegro !!!
Ja kupiłem na próbę aby sprawdzić .
Po założeniu nie miał siły uciągnąć na 3 biegu . Kompresja też połowa tego co powinien mieć na oryginalnym .
Polecam zrobić na 5 szlif i kupić węgierski tłok do SHL które na wiosnę wprowadzili do sprzedaży . Kosztuje około 80 zł ale bynajmniej nie puchnie i moc ma jak na oryginalnym . Ogólnie mam na węgierskim tłoku przejechane 17 tyś od wiosny i to przeważnie we dwie osoby , a silnik chodzi jakby był świeżo po remoncie . Przez ten przebieg świecy nie zmieniałem ani razu , co jest oznaką dobrego spalania .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymonshl dnia Pią 12:56, 28 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pią 20:34, 28 Sie 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Możesz zapodać jakiś link do "tłoka węgierskiego", bo pierwsze o nim słyszę.
Ja jeźdżę na zestawie z allegro, tyle, że kupionym w sklepie, kolega też i nie ma żadnych problemów. Wreszcie SHL-ka jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pią 20:34, 28 Sie 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Możesz zapodać jakiś link do "tłoka węgierskiego", bo pierwsze o nim słyszę.
Ja jeźdżę na zestawie z allegro, tyle, że kupionym w sklepie, kolega też i nie ma żadnych problemów. Wreszcie SHL-ka jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 23:13, 28 Sie 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Czyli miałeś zpiep...ony szlif i tyle. Jak po szlifie może nie dawać rady na 3 biegu? Albo jest za ciasno i przyciera/łapie, albo jest za luźno i nie osiąga pełnej mocy.
A kolega pewnie mówi o tych węgierskich, które są jednak polskie bo na naszych formach
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pią 23:15, 28 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny Strona 1 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Stuki w silniku s32
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group