Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:42, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
|
Nawet szybko udało Ci się wykonać tę część remontu. Życzę Ci powodzenia i czekam na nowe fotografie. Już w tej chwili wszystko pięknie wygąda, a co będzie jak skończysz... Ogromu tego piękna nie są w stanie określić żadne słowa.
Gdyby mi ten remont tak szybko szedł. No ale cóż brak kasy i jeszcze dobijająca świadomość, że po zmianie przepisów co do kategorii prawa jazdy nieprędo przejadę się shl-ką.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
szczesk
|
Wysłany: Wto 18:32, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Pawlasty robisz coś przy swoim wiaterku, bo tak ucichło i się zaniepokoiłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawlasty
|
Wysłany: Wto 18:36, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Spoko spoko nie ma co się martwić Robić narazie robię niewiele, bo brakuje mi czasu. W tej chwili niestety uczelnia ma wyższy priorytet niż motor... ale w styczniu powinienem być w domu i myślę, że coś ruszy do przodu A tak jak jestem w domu to trochę sobie poleruje, no i przyprowadziłem Ele do pokoju, żeby nie marzła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gazownik
|
Wysłany: Wto 18:58, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
I jak udało ci się znaleźć tą pastę " kostkę"? Bo na polerowanie pastą tempo czy G3 to szkoda czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawlasty
|
Wysłany: Wto 19:04, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Jeszcze nigdzie nie szukałem. Skoczę jakoś na dniach zapytać tu w Zielonej Górze, a jak nie to u siebie w Krośnie zapytam a jak nie będą mieli to odezwę się do Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Wto 19:04, 13 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawlasty
|
Wysłany: Pon 20:32, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Nie tak dawno temu zaopatrzyłem się w prawie kompletną lampę do M11 (brakowało tylko szkła) i przy okazji dźwignię ssania. Kupując lampę chodziło mi głównie o licznik, choć miał pękniętą szybkę. Myślałem poszukać czegoś z czasem i założyć, ale okazało się, że szybka znalazła się sama Odezwał się do mnie kamil260 z forum i po trzech dniach miałem ją już u siebie. Przepolerowałem ją pastą tempo przy użyciu podkładki filcowej na wiertarce i powiem wam, że czasami wygląda jakby jej wcale nie było Dzięki Kamil! Przepolerowałem też uchwyty kierownicy, klamkę, bębny i ogólnie większość co mi wpadło w ręce...
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Tak się to prezentowało przed założeniem nowej szybki
A oto i mój licznik
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Ramka jest troszkę krzywa i ma małe kropki rdzy, czy brudu ale to ma już swoje lata i ma prawo tak wyglądać, jednym słowem - zostaje tak jak jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Pon 20:34, 26 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bromba111
|
Wysłany: Śro 9:41, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: kraków
|
motomaciey napisał: |
Oryginalny lakier. Nie maluj jej całej, tam gdzie się da ubytki uzupełnij a całość wypoleruj |
przecież ona miała całe błotniki pordzewiałe, jak ty to chciałeś ratować?
Nie rozumiem tego fioła ratowania byle jakiego, byle jak położonego na gołą blachę PRLowskiego lakieru. Ważne zeby pomalował na czarno jak w oryginale a nie łatanie i motocykl wygląda jak ze stodoły wyciągnięty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bromba111 dnia Śro 9:42, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szczesk
|
Wysłany: Śro 10:28, 28 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Kolego, jako nowy użytkownik wypadałoby żebyś najpierw napisał coś o sobie w powitalni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawlasty
|
Wysłany: Pią 0:20, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Dawno nie było żadnej aktualizacji, bo niewiele się dzieje. Ale w ostatnich tygodniach udało mi się zrobić całą instalację elektryczną i dostać prawą gumę zbiornika. Ogólnie koszt instalacji to około 30 zł, licząc około 30 metrów kabli 0,75mm2 i 1,5mm2 i złączki. Wszystko starałem się odtworzyć jak najbliżej oryginału, być może pomieszałem coś z oplotem, bo brakowało mi kilku jego fragmentów, dlatego wiązkę, która idzie do tylnej lampy owinąłem po prostu zwykłą izolacją. Korzystałem ze schematu w książce Pancewicza i wzorowałem się na szczątkach oryginalnego okablowania, które było cudem na kiju i musiałem brać poprawki Wprowadziłem też małe usprawnienie i dołożyłem do wiązki lampy tylnej kabel masowy, w razie jakby pojawiły się jakieś problemy z przejściem.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Stanowisko pracy
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Zbiornik z nową gumą
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy okazji pozdrowienia dla fanów żużla
[link widoczny dla zalogowanych]
A to kolekcja wspomagaczy, pomogły ogarnąć niektóre sprawy
Niestety w najbliższym czasie raczej niewiele się posunie do przodu bo odkładam kasę na prawo jazdy, chyba, że na oldtimerbazarze coś dostanę za rozsądne pieniądze Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Pią 0:23, 10 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Pią 1:48, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Powoli to powoli Ale do przodu i to się liczy
Dopalacze to widzę nie złe, każdy inny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CZESIO1958
|
Wysłany: Pią 21:23, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2083
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
Jak się jest znawcą i smakoszem to kazdy inny
Byle do przodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rojek
|
Wysłany: Wto 16:20, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
A próbowałeś Lubuskie zielone? Całkiem całkiem jak dla mnie. Elcia powoli nabiera wyglądu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawlasty
|
Wysłany: Pon 20:54, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Witam po dłuższej ciszy w moim temacie. W końcu przebrnąłem przez dosyć znaczący punkt w remoncie, ale o tem potem
Przez ten czas, SHL była trochę zaniedbana, ale oczywiście nie zapomniana. Wszystko przez dosyć ciężki semestr na uczelni, dodatkowo zrobiłem w końcu prawo jazdy, aby móc nią legalnie jeździć Ogólnie mówiąc było sporo zajęć, które nie pozwalały pracować przy motocyklu, ale znajdowałem i dla niego trochę czasu.
Zaczynając od momentu, w którym ostatnio skończyłem relację...
Ogarnąłem sprawę amortyzatorów, wymieniłem wszystko co trzeba było wymienić, dwa musiałem poprawić, bo dosyć ciekły. Myślę, że wyszły całkiem dobrze, zobaczymy naprawdę jak się sprawują dopiero na drodze. Fotek dużo nie robiłem, ale zawsze coś się znajdzie.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Korzystając z pierwszych cieplejszych dni postanowiłem trochę przewietrzyć swoje maszyny.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Jakiś czas później udało mi się w końcu dostać siedzenie w rozsądnej cenie z całymi listwami, kupiłem pokrowiec na aukcji i spróbowałem swoich sił jako tapicer.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
No i pora na kluczowy moment o którym wspominałem, wysłałem w końcu chromy (był 12 lipca)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
W międzyczasie zaopatrzyłem się w zasuwkę stacyjki, a widoczną na pierwszym zdjęciu naklejkę przykleiłem sobie na aucie, żeby każdy wiedział z kim ma do czynienia
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Oczekując dalej na chromy dosłałem do tego samego zakładu kilka rzeczy do ocynku i "bawiłem" się trochę w polerowanie.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Dorobiłem się także odstojnika i kilku drobiazgów.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
A także kilku gazet, których wycinki znajdziecie w dziale "Archiwum", a dokładniej TU: http://www.shlka.fora.pl/archiwum,26/artykuly-z-motoru-lata-50-te-i-60-te,6147.html
No i w końcu, dziś ( 06.08 ), po niecałym miesiącu przyszedł do mnie Mikołaj
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Chromy i ocynk wysłałem do firmy Rosik spod Leszna, zapłaciłem łącznie 387 zł (357 zł za chromowanie i 30 zł za ocynk). Czas realizacji to niecały miesiąc, bardzo dobry kontakt, cena moim zdaniem nie jest wygórowana a efekt mnie usatysfakcjonował. Na zdjęciach tego nie widać, bo robiłem je telefonem, ale wszystko jest tak jak ma być i jak będę chromował coś w przyszłości to na pewno skorzystam jeszcze raz z ich usług.
Tutaj ich strona internetowa: [link widoczny dla zalogowanych]
I to by było chyba na tyle jak narazie. Muszę jeszcze zająć się kołami i silnikiem, dokupić kilka detali i chyba będzie można zacząć myśleć o rejestracji i jeżdżeniu W sumie to koszt remontu przekroczył już trzykrotnie kwotę, za jaką kupiłem swoją Kleczkowską, i pewnie jeszcze nie raz ją przekroczy, ale... WARTO! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawlasty dnia Pon 20:56, 06 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michallres
|
Wysłany: Śro 18:23, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złoczew
|
Teraz tylko na koła i silnik i można jeździć
Chromy rzeczywiście tanio, ja płaciłem 500zł a elementów mniej niż u ciebie i w dodatku
czekałem 4 miesiące...
Wszystko idzie w dobrym kierunku, czekam na koniec prac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rojek
|
Wysłany: Śro 19:25, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Pawlasty skąd wziąłeś odbłyśnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|